Electronic Arts pokazuje nową grafikę z Mirror's Edge
Super! Do dziś czasem słucham sobie motywu muzycznego z tej gry, Still alive. Oby w 2 też był taki fajny utwór
W kwestii muzyki z ME2 trzeba się zadowolić tym remixem https://www.youtube.com/watch?v=i5A8uwmi0u8
Imo jest niezły nawet :P Ale czekam na więcej.
Powiem szczerze, że nie mogę się doczekać, aż pokażą mi kawałek rozgrywki. Jeśli gameplay będzie wyglądał tak jak na rok temu pokazanym zwiastunie to już mnie kupili. Mirror's Edge jest grą, która wyróżnia się od innych produkcji i nie wiele jest takich ciekawych "rodzynków" w porównaniu do mainstreamowych gier. Moim zdaniem podstawa do sukcesu tej gry to charakterystyczna grafika i mechanika gry. Nic tylko pozostaje czekać na konferencję EA. ;)
tylko szkoda że każą czekać do 2016 wiec do premiery w najgorszym wypadku 2 i pół roku
Gre uwielbiam, zas znajac zycie ME2 nie bedzie wybitny, patrzac ze ta marka przez lata byla w cieniu, "teraz" chca ja zresetowac... A wiadomo jak to dzisiaj sie odbywa
Jedynka była cudowna. Jestem strasznie ciekaw co pokażą !!
Pierwsza odsłona była nowatorska, ale nie pozbawiona wad. Na pewno wyróżniała się na tle innych gier AAA i jest jedną z kilku pozycji wyróżniających się na tle ostatniej, najgorszej generacji konsol w historii. Jednak mimo wszystko nie była to gra idealna.
Remake tej gry na pewno uniknie niedoróbek pierwowzoru, chociażby ze względu na opinie graczy, którzy dość dobrze określili co było w ME fajne, a co nie. Trudno jednak przewidywać jak dobra będzie ta gra. EA jest po prostu nieobliczalne. Czasem potrafią w tej swojej korporacyjnej machinie przestawić trybiki tak, że wychodzi bardzo dobry tytuł, ale równie dobrze może to być gra nastawiona na czysty zysk i tony DLC.
Moim zdaniem nowy Mirror's Edge to próba nawiązania walki z UbiSoftem na polu parkour'owych sandboxów. Assassin's Creed nie ma jako takiej konkurencji, a Mirror's Edge jest idealnym materiałem na rywala. Oby tylko EA zbyt mocno się nie wzorowało na stylu Ubi. Otwarty świat w Mirror's Edge może się sprawdzić, o ile misje fabularne będą prezentowały poziom co najmniej taki jak pierwowzór, a świat gry zostanie wypełniony sensownymi zadaniami pobocznymi.