6 powodów, dla których warto sprawdzić Watch_Dogs
więc już wiemy że fizyka jazdy samochodem jest skopana ogólnie gra wygląda blado. Średniak z mocno postawionymi wymaganiami. GTAV klasa sama w sobie. nawet na PS3. Ten świat tak mi się podoba że ciężko mi się z nim było rozstać po kampanii. Widoki zachodzacego słońca w kanionie, wzburzone może na klifach, wzgórze Vine wood z wypasionymi chatami, Marina; ech szkoda mi tego. Tyle detali, i dbałość o każdy skrawek byłem w szoku, że GTA może być tak cudne. A ten WD to dla mnie kicha. Nie ten gust i klimaty.
To ja napisze do autora. Fizyka jazdy praktycznie nie istnieje. jezdzi się jak masłem po patelni.
Nie Raziel, lepiej w to nie graj. To nie jest gra na którą czekasz, poczekaj jeszcze troszkę a będzie ci dane zagrać w naprawdę dużo lepszą grę.
Model jazdy to jakiś kryminał, w życiu jeszcze takiego słabego nie widziałem na oczy.
Na starych konsolach gra wygląda jak gówno. Model jazdy w tego typu grze to dla mnie najmniejszy problem, obawiam się, że to będzie tak nudne i powtarzalne jak Assassin's Creed.
Nie mogę uwierzyć, że twórcy Drivera mogliby skopać model jazdy. Bo w sumie jeśli nie wzięli ich od stworzenia fizyki pojazdów, to do czego im byli potrzebni? Z pewnością nie do elementów "chodzonych", bo przy tych Ubisoft Reflections totalnie leży.
Nie mogę uwierzyć, że twórcy Drivera mogliby skopać model jazdy. Bo w sumie jeśli nie wzięli ich od stworzenia fizyki pojazdów, to do czego im byli potrzebni? Z pewnością nie do elementów "chodzonych", bo przy tych Ubisoft Reflections totalnie leży.
Uwierz mi, model jazdy leży kompletnie. Wygląda jak z jakiegoś Wheelmana a nie z poważnej gry. Dużo przyjemniej się w tej grze po prostu chodzi z rękami w kieszeniach niż jeździ.
Zgadzam się z kęsikiem. Model jak z Wheelmana Vina Diesela :D. Fajnie się chodzi, ale przecież nie będę ciągle chodził z rękami w kieszeni i kradł muzyki ludziom z telefonów :P.