Watch_Dogs – opcje konfiguracyjne na PC, prezentacja świata gry i więcej
WD na PC będzie wyglądało lepiej niż na pokazie E3 2012
Dobry żart Ubi, dobry żart. Toż to praktycznie to samo co Xbox One/PS4. Sama gra mega sztywna oraz biedna i gdyby nie to że mój preorder już do mnie jedzie, anulowałbym to w cholere.
ja mam na karcie 2 gb ale mi to nie przeszkadza preferuje nawet ustawienia średnie, wysokie
"Za 10 tyś" litości, przecież to brzydkie jak listopadowa noc. Masakrycznie mało szczegółowe otoczenie, do tego nudne i schematyczne. Ludzi i samochodów jeszcze mniej niż w GTA V, a przecież gra wymaga I7 i mocnej grafy. Nie wiem co ludzie widzą w tym tytule, jak dla mnie najbardziej przeceniona gra tego roku.
gra faktycznie jest brzydka. tylko chodzi mi o to , żeby pograć konfortowo na wysokich ustawieniach potrzeba kompa za 10 tyś zł, ponieważ gra to techniczny babol.
Ja nie rozumiem czemu jest taki hejt na tą gre o.O ona jeszcze nawet nie wyszła. Owszem są plusy i minusy tej produkcji (stwierdzając po gameplejach) mało przechodniów , mała szczegółowość i najgorsze fatalny model jazdy ,reszta prezentuje się świetnie...Ludziom w dupie się przewraca.
Nie zapomniałem tylko nie testowałem i po gameplayach trudno mi stwierdzić jaką ma optymalizacje...
A może jednak poczekacie aż gra wyjdzie. Póki co wszystkie materiały, które wychodzą wyglądają naprawdę obiecującą. Nie ma to jak oceniać gry po piracie i narzekać na optymalizację.
Powiecie, że wiecznie hejtuję te gre... ale to wygląda naprawdę biednie... brzydko wręcz...
Ja mimo wszystko czekam do premiery i na jakieś pierwsze recenzje. Pre-order już zamówiłem...
Grafika na PC jest strasznie kontrowersyjna, ale to wszystko są nieoficjalne źródła. Czekam na coś bardziej potwierdzonego niż screen z gry użytkownika jakiegoś tam forum na rzekomych ultra ustawieniach wersji PC. Bo tamten screen wygląda po prostu brzydko...
A tu macie wersję Aidena na PC od Ubisoft, obie wersje bardzo się różnią, ale do końca nie wiadomo, która jest prawdziwa, więc nie osądzajcie tak prędko...
Wy jacyś upośledzeni jesteście, wrzucacie screeny zmniejszone na ultra hiper ustawieniach... coraz durniejszy ten serwis... a może abonent ma dostęp do oryginalnego rozmiaru...
https://www.youtube.com/watch?v=BftYjgIouUA
Mnie się podoba, a że niektórzy płaczą że to nie poziom Crysis 3 to w sumie nie mój problem :-)
Jak dla mnie narzekania na grafikę są z dupy wzięte, ludzie płaczą że gra wygląda "tylko dobrze", zamiast skupić się na prawdziwym problemie - 5 edycji kolekcjonerskich z której żadna nie ma kompletnego contentu - to już wyższy poziom krętactwa z DLC.
No ta tylko że koleś ma GTX 780ti... widziałem też gameplay jakiegoś ruska na GTX 660 i tak fajnie już nie było....
https://www.youtube.com/watch?v=OMLerC3ie_w -->part 2 części od gościa z linku Asmodeusza, gra faktycznie na ultra wygląda b. fajnie, niemniej z tego co widzę to samochody i ludzie "wyskakują" w oddali więc jak widać dalej programiści nie mogą sobie poradzić ze skalowaniem dystansu w grach typu sand-box.
Zastanawia mnie też optymalizacja na bardziej budżetowym PC.
Jestem ciekaw jak by wypadło GTA V na PC w starciu z WD...
Może to jakoś brzydko nie wygląda, ale wątpie że pograsz na full detalach w 60 klatkach jak na filmie.
Zadziwiające jest jak wielką naiwnością niektórzy się wykazują, czy wy naprawdę wierzycie że wersja ze sklepu będzie wyglądać i działać lepiej niż piracka ?? lub, że screeny od ludzi są gorsze od tych dawanych przez UBI lub NVidie. To się nazywa marketing i jak widzę wielu ślepo jest w niego zapatrzona. Życzę powodzenia w prawdziwym świecie.. Sama gra ma szansę przebić AVP w kategorii było obiecane a dano ubogi syf.
Haha, czyli jest dokładnie tak jak zawsze, wyraźnych różnic w stosunku do wersji na nowe konsole brak, a sprzęt PC potrzebny do odpalenia tego na takich ustawieniach to nieporozumienie. Kupno PS4 jednak jest jedną z moich lepszych inwestycji w ostatnich latach.
Gra ma szansę najwyżej przebić kategorie "Jak Polacy hejtują", bo tylko w tym jesteśmy dobrzy. Grafika może jest gorsza niż ta z E3 ale po gameplayach i screenach załączonych wygląda naprawdę dobrze i nie wiem skąd ten hejt na grafikę. Z optymalizacją zobaczymy jeszcze, ale myślę, że szybko wyjdą łatki poprawiające, bo tak jest zawsze. Na Batmana też był hejt, a jakoś po tygodniu dało się już grać bez żadnych problemów i gra wcale nie była zła, tak jak wszyscy mówili.
AIDIDPl
Ty to jesteś mistrz. Wstawiłeś screena wypuszczonego przez Ubisoft i konfrontując go ze screenem zrobionym przez gracza z aktualnej sklepowej wersji gry zastanawiasz się, któremu z nich bliżej do prawdziwości.
Serio. Jak można być tak naiwnym, żeby w ogóle rozważać że wstawiony przez Ciebie screen jest prawdziwy. Przecież od niego śmierdzi fejkiem na kilometr.
Jezu! W tej kwestii jestem neutralny. Daj mi potwierdzenie że to co koleś wystawił w tych screenach na forum jest 100% oficjalne i wiarygodne...Nie jestem naiwny, jest sceptycznie nastawiony do obu wersji i dopiero po premierze zobaczymy jak jest faktycznie...
Edit: Jestem w stanie zaakceptować fakt że gra nie będzie wyglądała jak na E3 2012 ani nawet tak jak na tych screenach, nie mam zamiaru się oszukiwać. Tylko kiedy w końcu znajdzie się bat na tego kłamcę Ubisoft? Z FC3 było tak samo, bodajże z którymś Assysenem też i jeszcze kilka innych gierek. A teraz Watch Dogs...Im za coś takiego trzeba by spuścić porządne manto i jestem za tym żeby tak zrobić...Bo założe się że z The Division będzie tak samo i z każdą kolejną grą od nich...A potem wszyscy zaczną tak robić, zrobi się taka głupia moda jak teraz jest na DLC i session passy...
Nie może być tak żebyśmy byli w ten sposób okłamywani...
jarooli ---> Ja po prostu chcę zagrać w tę grę, bez względu czy będzie to poziom E3 2012 czy nie. Tu chodzi o matactwo wydawcy/producenta o kłamstwo, którym nas karmili od samego początku i już nie jeden raz. Tylko co w takiej sytuacji mam zrobić? Zaprzeć się, dopuścić sobie grę? Ona będzie dobra, może nawet bardzo dobra, dlatego chcę w nią grać. Ale nie osądzam jeszcze tego dopóki nie odpalę tego na ustawieniach ultra i nie porównam osobiście. Wtedy w razie czego, mając oryginalną kopię gry będę mógł zarzucać Ubisoft kłamstwo i jeżeli wyjdzie jakaś petycja, pozew przeciw Ubi to śmiało się do niego przyłącze...
Sam zrobię porównanie i wrzucę na YT z odpowiednim komentarzem...
A tu macie wersję Aidena na PC od Ubisoft, obie wersje bardzo się różnią, ale do końca nie wiadomo, która jest prawdziwa, więc nie osądzajcie tak prędko...
A tu masz wersję Aidena na PC od Ubisoftu prosto z gry----->
Wersja oryginalna inaczej jest w necie od rana, masa screenów z gry na max detalach, i co wszyscy nagle kłamią..
Proponuję zaakceptować fakt, że graficznie to nie będzie NextGen, i zaakceptować ją taką jaka jest. Skupcie się na fabule, rozgrywce, zaoszczędzi to niektórym zdrowia nerwów, a może i kasy jeśli im tylko grafika w głowie.
AIDIDPl
Nie może być tak żebyśmy byli w ten sposób okłamywani...
Ogólnie bardzo piękny post napisałeś jak na osobę, która już zamówiła Pre-Ordera w ciemno. O tak, w ten sposób to dopiero im pokazałeś, że muszą skończyć ze swoimi kłamstwami. Dobra robota!
770 OC , i5 4,2 . i gram na srednich bo przycina w innym wypadku mi gre
Gra wyciekła już do neta i widziałem na YT parę gameplay'i. Grafika raczej nie odbiega od tego co widzieliśmy na E3 2012, tylko że gra prezentuje się dużo lepiej w nocy. Dla przypomnienia: Gameplay z E3 2012 też był w nocy. Gdzie tu te "kłamstwa"?
Porównując ten tytuł do innego sandboxa - Infamous Second Son, ta gra wygląda słabo.
Nie wyszły jeszcze żadne stery do grafiki od Nvidia lub AMD, a oni lubią robić takie dzień przed premierą jakiejś gry. Może to coś da, o ile takie wyjdą...
Grafika raczej nie odbiega od tego co widzieliśmy na E3 2012
Lol, nie wcale nie odbiega... To wygląda jak dwie różne gry, tyle się zmieniło (na gorsze).
Grafika raczej nie odbiega od tego co widzieliśmy na E3 2012
Raczej odbiega, gra wygląda gorzej, rozdzielczość tekstur nawet na ultra wygląda gorzej, filtry są gorsze. Ilość obiektów w scenie. Modele postaci. Czy nawet takie niegraficzne elementy, jak ilość przechodniów czy animacje pogodowe majace wpływ na poruszanie się przedmiotów czy elementów płaszcza głównego bohatera.
Wybuchy wyglądają autentycznie gorzej niż w takim GTA5, wybuch wygląda jakby ktoś świecę dymną podpalił. Sorry, albo jesteś na tą grę nakręcony i masz jakieś problemy ze wzrokiem, albo pomylił Ci się rok 2012 z 2013.
tylko że gra prezentuje się dużo lepiej w nocy.
Lepiej od tego jak prezentuje się w dzień? Tak.
Dla przypomnienia: Gameplay z E3 2012 też był w nocy.
Nie był, późne popołudnie + wieczór po wyjściu z budynku. Obie pory wyglądają gorzej w grze, w porównaniu do 'gameplaya' z E3.
Chyba że chodzi Ci o porę puszczania transmisji E3.
Gdzie tu te "kłamstwa"?
W Twoim poście kilka bym znalazł.
No offence Bezi, ale prawda jest taka że Ubi mówiąc że gra wygląda na PC jak na E32012 albo lepiej - kłamał. Gra wygląda porównywalnie do kąsol + możesz ustawić wyższą rozdzielczość i pare bajerów od nvidii (których jeszcze nie dodali; coś jak AC4)
Lol, nie wcale nie odbiega... To wygląda jak dwie różne gry, tyle się zmieniło (na gorsze).
Piona kęsik.
Na co Wam potrzebna ta super hiper mega realistyczna grafika ? Czy nie lepiej byloby, zeby tworcy oferowali kilka godzin wiecej gameplay`u zamiast 5GB textur ?
@Up.
GTA V na Xboxa 360 wygląda lepiej niż Watch Dogs. Więc tak :) Wersja na konsole poprzedniej generacji działa dośc dobrze, choć imho - zdarzają się dropy animacji (gra nie chodzi płynnie gdy jest zadyma) a wygląda trochę słabiej niż GTA V, coś poziom GTA IV. Ja zagram na PC, ale po tym co widzę nawet na Ultra szału się nie spodziewam, liczę więc na fabułę i miodność.
Gra jest na pewno ładniejsza od GTA5 na PC/PS4 i XO, myślę, że ta z X360 jest na równym poziomie, może troszeczkę gorsza.
Grafika grafiką... może i tekstury nie są wybitnej jakości, może brakuje detali to akurat mi nie przeszkadza... boli jednak ilość samochodów, pieszych i innych ruchomych elementów otoczenia...
[34] No chyba sobie kpisz.... Może na konsole past gen ale nie PC'ty i NG konsole...
[36] Wy ludzie ślepi jesteście? Przecież ta gra wygląda 100x lepiej od tego co było w GTAV, Może zejdzie z zabytkowych past genów, czas najwyższy ;>.
[38] A GTA V wyszło w ogóle na PC ;o, o PS4 i XO nie wspomnę? Na x 360 czy PS 3 ta gra wygląda jak gra past genowa pogódźcie się, chcecie next genowej grafiki to PC lub konsole NG proste a nie płaczą ludzie jaka zła grafika grając na przedpotopowych konsolach past genowych.
[31] Ciebie to na prawdę zbanować powinni za ten trolling... -.-
[29] No już nie mówiąć że Infamous to jest pół sandbox ale co tam... Radzę przeczytać definicję sandboxu zanim się zacznie jej nadużywać... Płytka fabuła, zero rzeczy do robienia po jej skończeniu, nic tylko grafika dobra i to wszystko co oferuje nowy "wspaniały" infamous...
Haha, czyli jest dokładnie tak jak zawsze, wyraźnych różnic w stosunku do wersji na nowe konsole brak, a sprzęt PC potrzebny do odpalenia tego na takich ustawieniach to nieporozumienie. Kupno PS4 jednak jest jedną z moich lepszych inwestycji w ostatnich latach.
Bo PC i rynek gier nat ych maszynach do pisania to jeden wielki przewał i umowy pomiędzy producentami cpu i gpu a wydawcami gier to już normalka.
[19] Ty chyba nie widziałeś tej gry... Odpal z opcjami NVIDII pogadamy a nie na niskich.
[41] Oczywiście oczywiście, żadnych różnic w ogóle... Ja mam wrażenie żę naprawdę ludzie tu mają problemy ze wzrokiem. Te maszyny do pisania mają lepszą wydajność w grach niż twoje konsole, ale co tam... Już pokazywałem kiedyś parę testów z gier na konsolach gdzie miało być 60 a ledwie 50 było choćby w BF'ie na MP bo SP mnie mało interesuję... Po 2 skończ hipokryzje siać bo identycznie jest na konsolach a ciągle tylko piszesz jakie PC'ty sa złe, irytujesz już naprawdę piszesz takie bzdury i ci to ludzie mówią a ty dalej swoje brednie siejesz.
[23] Źródło? Oczywiście nie ma jak zawsze ;>.
Nawet jeśli Watch_Dogs faktycznie będzie prezentować się gorzej niż to co można było zobaczyć podczas E3 2012 (co ostatecznie będzie można zweryfikować dopiero po premierze gry i rzetelnej analizie) to bardzo jestem ciekawy ilu hejterów którzy od wybuchu "nagonki graficznej" (spowodowanej wypuszczeniem zwiastuna gry z wersji PS4 wyraźnie odbiegającej od tego co prezentuje wersja PC) najeżdżających przy każdej okazji na oprawę graficzną gry będzie w stanie uruchomić ją na swoim sprzęcie w maksymalnych ustawieniach i do tego utrzymać przyzwoity framerate. Obstawiam że jakieś 10%.
Kurde musicie mieć ludzie jakieś inne GTA V. Moje na PS3 nie ma startu do Watch Dogs'a w wersji na nowe konsole/pc (mowa o grafice).
Postacie z bliska (w gta v) straszą niskiej jakości teksturami. Z resztą otoczenie też ;) no ale trzeba przyznać, że oświetlenie jest tam świetne. Tak btw to GTA V jest sporo brzydsze od Maxa 3 (ten sam silnik) przynajmniej w wersji na PC (konsolowej nie widziałem na oczy)
Grafikę w WD pogorszyli bo trzeba było mieć pewnie 2x Titan żeby móc w to grać.
[42] Zamknij morde przychlaście, Wolf wymaga i7 z czapy wzięte wymagania a gra wygląda jakby się zatrzymała gdzieś po środku 7-generacji konsol.... Idź być dymany przez nvidie i jeszcze się tym chwal, gra wygąda jak gówno a ty jeszcze temu przytakujesz.
Tu masz swój next-gen z PC : http://cdn.wccftech.com/wp-content/uploads/2014/05/findjoseph.jpg
[31] Ciebie to na prawdę zbanować powinni za ten trolling... -.-
Gdzie ty do cholery jasnej widzisz jakiś trolling w poście [31]?!
[23] Źródło? Oczywiście nie ma jak zawsze ;>.
Źródło to gra Wash_Doge na platformę PC.
Nawet jeśli Watch_Dogs faktycznie będzie prezentować się gorzej niż to co można było zobaczyć podczas E3 2012 (co ostatecznie będzie można zweryfikować dopiero po premierze gry i rzetelnej analizie)
To już zostało zweryfikowane i poddane rzetelnej analizie.
będzie w stanie uruchomić ją na swoim sprzęcie w maksymalnych ustawieniach i do tego utrzymać przyzwoity framerate. Obstawiam że jakieś 10%.
Optymista. 2% bo gra ma kompletnie skopaną optymalizację.
@freak_man
Ale o czym ty w ogóle mówisz człowieku..... Radzę założyć dobre okulary. Te całe opcje od nvidii to marny gadżet, który niewiele daje, jedynie klatki lecą na łeb, na szyje, widziałem już ten zabieg przy okazji AC IV na PC i normalny gracz różnic nie zauważy, później ogrywałem wersję na PS4 i wyglądała identycznie jak wersja na PC, chcesz być dalej dymany przez producentów, którzy wciskają ci jaka to wersja na PC będzie piękna to sobie bądź dymany. Wystarczy spojrzeć na fragmenty z gry z wersji na next geny i PC w tym śmiesznym ultra..... różnic praktycznie nie ma, a jak chcesz sobie liczyć piksele z nosem przy monitorku zamiast grać i się cieszyć grą to dalej tak rób, normalni ludzie będą się bawić grami przy bardzo ładnej grafice, zapominając przy tym co to wymagania sprzętowe w czasie gdy ty i tobie podobni będziecie najpierw się modlić o jak najniższe owe wymagania aby później i tak stwierdzić, że gra wygląda praktycznie tak samo jak na konsolach. PO premierze Watch dogs oczywiście znów się zacznie zbiorowy lament, że "gra mi słabo chodzi", "gra mi zacina na dobrym sprzęcie" "ale skopali optymalizację znów" :D, generalnie standard no ale jak ktoś chce być dymany to jego sprawa. Wiem, prawda w oczy kole no ale cóż....
Na NeoGAFie ktoś napisał że gra potrafi ciągnąć nawet 5GB Vram!!!
optymalizacja gier na PC u UBI jak zwykle w formie, a ludzie narzekali na GTA IV
Ponoć Vsync zabija tą grę, zabiera ponad 20 FPS. Więc optymalizacja faktycznie musi nie być najlepsza, a szkoda. A to ponoć Ubi się zarzekało, że wiodącą platformą jest PC. No, ale jak widać nie jest :P Swoją wersję sprawdzę we wtorek. Teraz mamy efekty dlaczego GTA 5 na PC tak długo wychodzi.
Teraz mamy efekty dlaczego GTA 5 na PC tak długo wychodzi.
No dlaczego ?
By nie było tak jak z Watch_Dogs. Widocznie R* chce swój produkt doszlifować do samego końca.
co z tego, że niby Wolfenstein wymaga i7 skoro chodzi u znajomego na i3 na średnio wysokiej grafice a u mnie na i5 na ultra, tak samo było w najnowszym assassin's creed i tak również będzie w Watch Dogs.Wymagania są po prostu zawyżane z powodu wyjścia nowych konsol.
Ogólnie i7 jako wymóg w grach to ściema, nie ma takiej gry gdzie jest podane i7, a nie działałoby tak samo dobrze na i5.
amigo2000
wystarczy poczytać komentarze ludzi, którzy już w Watch Dos grają(czyli piratów), że na i5 spokojnie na wysokich ustawieniach pogramy.Za parę dnie zresztą się przekonamy
Mam ta gre ze swojego zrodla (piratem nie jestem jednak nie ufam ubisoftowi (dowod ze nie jestem piratem: http://steamcommunity.com/id/Z3Mav))
Przedstawie jak gra chodzi u mnie.
Specyfikacja: Phenom II X4 945 3,0GHZ
5GB RAM
Radeon 6500 1GB DDR5
Na niskich w miare grywalnie dropy do 15 fpsow przy szybkiej podrozy autem i przy ogolnym zamieszaniu
Gdy nie ma zbyt wiele akcji trzyma 40fpsow.
Wyzej niz LOW nie schodzilem bo nie ma sensu dodatkowo opcja "tekstur" nie jest mniejsza niz "srednia" czyli nie mozna tekstur na low ustawic :)
@domino310
Zdziwisz się uwierz, potwierdzone info . Pograsz na średnich to Ci moge zagwarantowac .
Kolejny temat o grafikę w wd i kolejny ściek w komentarzach to już nawet zabawne nie jest
Najgorsze w tym jest to, że Ubisoft tak chwalił swojego Watch_Dogs, że będzie to niesamowita gra z grafiką na PC jak z E3 i ogólnie cud, miód i orzeszki. Jak zdążyłem już ocenić, gra ma skopaną optymalizację, tekstury na Ultra to jest jakiś żart, nie ma po prostu ostrości. Roślinność i detale obiektów są bardzo niskie, złożone z małej ilości poly i gra potrafi ciąć na najlepszym sprzęcie a na PS4 ledwo chodzi... To jest kpina co Ubi zrobiło, kłamliwe łajzy i jeszcze mają czelność bronić tego produktu i mówić jak jest na opak... Bardziej niż na Watch_Dogs czekam na The Division, ale jak tak ma to wyglądać to ja chyba podziękuję. Ubi awansuje u mnie na drugie miejsce najgorszych firm growych, wyprzedzając Activision i plasując się zaraz za EA.
A jeszcze długo by rozpisywać się o słabej fizyce jazdy pojazdów, dziwnych kolizjach z innymi samochodami i pieszymi i ogólnie gameplayowo gra leży... Nie daje takiej radości z gry. Niestety niskie 5/10 u mnie. Nadmuchali hype i teraz on po prostu pękł.
@dj_sasek
Wspaniale że podzieliłeś się z nami wrażeniami z pirackiej wersji gry, może na taką zasługujesz
Na pewno na max ustawieniach na PC wygląda najlepiej, ale niech pokaże filmik z gry za dnia, a nie w nocy! Bo już wszyscy doszliśmy do wniosku, że grafika w Watch Dogs w nocy ma się nijak do tej za dnia - to jak niebo a ziemia.
BTW
Samochód zapala się i eksploduje po zwykłym wypadku, jakich wiele na skrzyżowaniach... Takie rzeczy tylko w USA. No i w Watch Dogs...
Fragmenty gameplaya z PS4:
http://www.youtube.com/watch?v=ZE6OnFKxdi4
2:49-2:58
3:14-3:34
Next-gen taka jego mać...
Jak czytam te wszystkie wasze komentarze to żal mi niektórych. Jedni mają racje jedni ale to jest chore. Wiadomo jaki jest Ubisoft i jego gry ale i tak masę ludzi je kupuje i jest popyt. I tu nagle znajduje się WATCH_DOGS. Przestanie go w końcu hejcic bo to robi się głupie i nudne. Może ma ta gra kilka minusów ale i tak wiara kupi to. Bo co bo ma to kiepski model jazdy,grafika nie next-genowa,kiepska optymalizacja. A gdy nagle wyjdzie GTA V na PC to wy będziecie ją wychwalać a inni ją ,,obrażać,,. NIE MA GRY IDEALNEJ-nawet gdyby taka powstała to min z 5 lat by powstawała i każdego gracza musieli by spytać jakie są jego wymogi. Podajcie z 3 najlepsze firmy produkujące gry :P i tak się również do nich doczepicie. Ja tam zamówiłem już dawno i mało się przejmuje tym co inni piszą ale tak jak pisałem wcześniej to hejcenie tej gry jest nudne. Jak się wam nie podoba to Do Widzenia. Przekonamy się jakie będą oceny i recenzje ważnych serwisów o grach typu GOL ,CDA ,EUROGAMER ,GAMESPOT itp. Po tym zobaczymy kto miał racje a kto nie. (znając innych zaraz moją wypowiedź będą komentować)
Ubisoft zapomniało się chyba i...
robimy tak panowie...wchodzimy w Docs > My Games > Watchdogs > xxxx
GamerProfile.xml
i szukamy DeferredFxQuality="console" teraz zmieniamy na DeferredFxQuality="pc"
<CustomQuality> <quality ResolutionX="1920" ResolutionY="1080" EnvironmentQuality="ultra" AntiPortalQuality="pc" PostFxQuality="ultra" TextureQuality="pc" TextureResolutionQuality="high" WaterQuality="ultra" ParaboloidReflectionQuality="ultra" DepthPassQuality="pc" VegetationQuality="ultra" TerrainQuality="ultra" GeometryQuality="ultra" LodDitheringQuality="pc" ShadowQuality="ultra" ShadingQuality="high" RoadQuality="pc" EditorQuality="pc" ParticlesQuality="ultra" DeferredFxQuality="pc" HDR="1" SuperSampling="0" HighPrecisionNormal="1" RenderSplashes="1" RenderRain="1" MotionblurQuality="pc" SSAOQuality="hbao+_high" DepthOfFieldQuality="pc" AntiAliasingQuality="temporalsmaa" id="_runtime" /> </CustomQuality>
i TAK TERAZ WYGLĄDA GRA....
http://i2.minus.com/iPWeR8qLkbZWe.jpg
http://i1.minus.com/ibeUVSa6uEVoWj.jpg
http://i3.minus.com/ibycgtGIRJR6g8.jpg
Dodaj jeszcze że ciekawe jak bedzię gdy wyjdzie Wiedźmin 3 ,The Divison ,FC4 ,AC4 albo GTA V lub inne gry na nex-gen i PC to wtedy będzie się działo. Nie życzę źle ale żeby gracze GTA V nie zawiedli sie tak jak teraz wy zawiedliście się W_D.
na PS4 ledwo chodzi...
Chodzi normalnie, gram od 8 żadnych spadków, w przeciwieństwie do kompów za 4 kafle które krztuszą się przy takiej grafice. 30+ klatek, to dla konsol normalka, na padzie i tak nie robi różnicy znaczącej, ruch gałką nie jest na tyle szybki w takich grach.
@Ogame_fan
^^ Jak wrażenia ? Doskoczyli (przeskoczyli ? - hehe, w to sam nie wierzę) do poziomu sandboxów Rockstar Games (RDR, GTA V - z naciskiem na to drugie, choć sam to pierwsze uważam za arcydzieło ;-) ). Nie chodzi mi o grafikę (460 GTX na pokładzie, więc i tak pogram co najwyżej w niskich detalach, ewentualnie kupię na X360 - tutaj również szału graficznego nie będzie), ale o gameplay, klimat, fabułę, bohaterów (i NPC), etc. Jak wyglądają "smaczki" i nawiązania do popkultury (których w GTA V jest mnóstwo) ? Jak jest z modelem jazdy (na gameplayach wyglada bardzo słabo :/) ? Scenariusz daje radę ? Ten z GTA V był świetny, czułem się jak bohater filmów Scorsese (a napad na bank
spoiler start
w Paleto Bay - poezja !
spoiler stop
)
No i czy poprawili przeróżne "duperele", które drażniły przed premierą (choćby animacje - czy główny bohater w końcu otwiera drzwi rękoma, czy nadal "z baśki" albo klatą ;)) ?
Ogółem - skoro zajebiście się bawie w Los Santos i regularnie wracam do GTA V (choćby po to żeby się przejechać z jednego końca mapy na drugi), pomimo że grę skończyłem tip-top w zeszłym roku, to czy choć podobnie będe się bawił w produkcji UBI :) ? Warto wydać na to hajs ? Premierowo i tak u mnie odpada, ale w przecenie ? Daj znać, jeśli znajdziesz trochę czasu ;-)
ch0m1k [61] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13251668&N=1#post0-13252337
Ty tak na poważnie to napisałeś, czy trollujesz?
Ogame_fan [66]
Chodzi ledwo w 1080p/30 klatkach ze spadkami i ty to uważasz za dobre działanie? Widocznie mamy odmienne zdanie do tego, co to normalna rozgrywka. Kompy za 4k łykają tą grę luzem mimo spartolonej kompletnie optymalizacji. Masz jeszcze jakieś rewelacje?
choćby po to żeby się przejechać z jednego końca mapy na drugi
Poważnie? Ja skończyłem główny wątek i trochę próbowałem misji pobocznych, posiadłości ale straszna bieda, a co tu dopiero jeżdżenie z jednego końca mapy na drugi (po co?).
Główny wątek jest świetny (dla mnie 9 czy 9,5/10), ale bez przesady, że to jakaś rewolucja (11/10) jak pisali niektórzy.
Tak patrzę na ten gameplay z jednego końca mapy na drugi, i jak pomyślę że to na PS4, to nie wiem czy śmiać się czy płakać.
Dobrze że mam nowego kompa. :P
No next-genowa grafika to to nie jest...
Dobrze że gra ma znacznie więcej do zaoferowania niż grafika, liczę na hit.
Nigdy nie rozumiem devow ktorzy wrzucaja do sandboxowej gry model jazdy zjebany od samego poczatku. To ma byc przyjemnosc a nie katorga bo tak to wyglada ogladajac gameplaye. Swiat wyglada jak prawdziwy, zachowuje sie jak prawdziwy zas jazda to model jazdy chyba z Simpsone the Game... Nie mowie ze ma byc prawdziwy, ale normalny a nie jakis tanii arcade w tanich wyscigowych grach
Koktajl Mrozacy Mozg ->
Może pojawią się mody jak do GTA zmieniające model jazdy?
Poza tym gra wygląda bardzo ładnie.
Kilka dni do premiery :D... Buahahahahaha!
a co tu dopiero jeżdżenie z jednego końca mapy na drugi (po co?).
Po to że to daje frajdę, jazda jest przyjemna, widoki sa fajne, dobra muzyka, stunty.. itp. To przecież GTA tam wszystko gra na tip-top, free roam jest przyjemny i wciągajacy jak w zadnej innej grze tego typu. Nie dziwie sie że ktoś sobie jeździ po mapie bez celu skoro to jest fajne.
Chodzi ledwo w 1080p/30 klatkach ze spadkami
Jakimi spadkami? Grałeś? Gra chodzi 30-35 fpsów, w menu można ustawić locka na 30 (tak jak w Killzone czy AC4)
Te same bzdury słyszałem przy okazji AC4 że gra na PS4 dropi, kto wymyśla takie bajki?
Mówimy tutaj o wersji na PS4, na PS3 gra zalicza dropy do 25-26 klatek.
Lordpilot
IHMO 7.5-8/10 Solidna gra, ale nic mnie w niej nie porywa, fabuła sucha i miałka, postaci totalnie oklepane i sztampowe. Temat hakingu daje frajde przez 2-3 godziny a pozniej już mi sie nawet nie chcialo kombinować.
Misje poboczne to standardowe dla ubi generowanie pierdół, o misjach pokroju nieznajomych, z GTA5/RDR można zapomnieć. Nawet niektóre randomy z GTA5/RDR były ciekawsze. Oprócz grafiki i skradania nic w tej grze nie ma, czegos co w GTA5 nie byłoby lepiej zrobione. Model jazdy, fizyka, animacja, miasto, strzelaniny (kompletnie nie czuje tutaj jakbym strzelał z broni, shotgun to jakas kpina). I tak jak GTA5 wymaksowałem, tak tutaj raczej skończę główny wątek i sobie odpuszczę.
Jestem się w stanie założyć że gra się sprzeda dobrze i Ubi wysmaży W_D2, życzyłbym sobie żeby gra zaliczyła taki skok jaki był pomiędzy AC i AC2. Ponieważ Watch Dogs ma potencjał, ale aktywności poboczne, monotonia i niedopracowanie (model jazdy, model zniszczeń, feeling strzelania etc.) powodują że gra bardzo traci.
W Assassin Creed wchodziliśmy na wieże... W Far Cry 3 w sumie też... W Watch Dogs podobnie... UBI już nie ma żadnych pomysłów.
Dlatego będę w to grał na konsoli. Żadnego przełączania opcji graficznych. Co włożysz do konsoli, to pójdzie. Z komputerem nigdy nic nie wiadomo. Nie drwię z pecetowców, lecz nie rozumiem ich wyboru. Co innego, jeśli jakaś gra wychodzi tylko na pecety.
@timitim - ten sam kur*a problem. to samo kupiłem i "pięknie" wyszło
Watch_Dogs wygląda lepiej nocą bo są po prostu takie miasta które wyglądają lepiej nocą niż dniem a ubisoft chciało to pokazać, no i cóż mogło trochę ''przedobrzyć''
Ta gra pod względem graficznym to jakaś totalna pomyłka. To, to, to coś to wygląda graficznie jak nieudany mod do GTA IV jakieś grupy nastolatków. Tragedia, no po prostu istna tragedia.
Ten mode jazdy w WD faktycznie wygląda bardzo słabo, ale powiedzmy sobie szczerze - jaki sandbox ma dobry model jazdy? Nawet w GTA V autami jeździ się trochę sztywno, drewniano.
W GTA chociaż można bylo zginąć uderzając rozpędzonym samochodem w inny. Już nie mówiąc o motorach. Tutaj jadę motorem ponad 200/h i jak w coś uderzę to mnie tylko zatrzymuje :D
W GTA chociaż można bylo zginąć uderzając rozpędzonym samochodem w inny. Już nie mówiąc o motorach. Tutaj jadę motorem ponad 200/h i jak w coś uderzę to mnie tylko zatrzymuje :D
Dokładnie tak. Cała jazda to przy takim GTA5, czy nawet Saints Row, jakiś żart. Pojazdy zachowują się jak czołgi, steruje się nimi tak samo. Logika w tym wypadku nie istnieje, po co mi opcja podniesienia mostu czy otworzenia blokady, skoro samochód to idealny taran? Wystarczy się dobrze rozpędzić i samochody się nas nie imają, no i żeby wywalić się na motorze to też trzeba mieć nie lada szczęście. Nikt nie mówi że ma być symulator pokroju forzy, ale można zrobić przyjemny model jazdy i zachować jakieś pozory logiki. Samo zachowanie samochodów podczas skręcania, czy przyczepność pozostawię bez komentarza.
Według mnie w GTA V był jednak lepszy, to pływanie samochodów było na dłuższą metę nużące chociaż pamiętam że jak gra wychodziła to miałem masę funu jeżdżąc w IV.
IMO model jazdy w WD jest podobny do tego z Sleeping Dogs tylko samochody trochę bardziej się ślizgają.
Same zniszczenia pojazdów to straszna bieda, wystarczy ostrzelać auto w GTA5 i porównać to do next genowego Watch Dogsa, w którym jedyne co się uszkadza to opony. Reszta to zwykłe dziury jak w grach sprzed dekady.
Ludzie się śmiali jak się jarałem detalami takimi jak, fizyka opon w stosunku do nawierzchni, przebijanie baku i wyciek paliwa, drzwi które poruszają się przy trafieniu, szyby które rozbijają się inaczej w zależności od trafienia czy uszkodzenia kół, karoserii i pomniejszych elementów takich jak np lampy(nawet mimo tego że auta w piątce ze względu na specyfikę mapy, ciężej zniszczyć). Okazuje się że w WD nic z tego nie ma. Ciężko się patrzy na te osowiałe wypadki po zmianie sygnalizacji, nie tak to wyglądało na E3, nie tak :P
Jestem gdzieś w połowie i autentycznie chyba pocisnę do końca fabułę na speed runie, chociaż gra mi się zaczyna dłużyć.
Ciekawe są te wasze komentarze... zwłaszcza że gra nie miała jeszcze premiery.
Ocenie sobie po premierze i po pierwszych patchu
tak bo patch, naprawi model jazdy, fizykę gry, modele zniszczeń i fabułę?
jedyne co zrobi patch to może poprawi słabą optymalizacje, zarówna jak i na piracie jak i na oryginalnej wersji od Ubi która do niektórych osób już dotarła. Ubi dało dupy, i się nie przejmuje bo i tak ludzie kupią.
Nie kupię tej gry, spiracę to spiracę ale nie oddam pieniędzy za frajer,
yadin - roznica jest spora ale znajac argumenty "slabo sie sprzedaje" czy "starocie w HB czy innych promocjach" nie liczy sie gra tylko jej rozglos, czytajac komenty przy wojenkach.
Czy twoj Crash z PSX ktorego odpalisz dzisiaj na PSX bedzie wygladal lepiej niz wtedy co go widziales? Nie, chyba bedzie wygladal gorzej bo HDTV i te sprawy. Rozwiazanie - emulator PSX ktory podbije rozdzialke, doda jakies filtry, AA, itp czyli poprawi gre. Tutaj podobnie, to ze teraz WD chodzi ci slabo na komputerze i gre pominiesz (I TO NIE JEST NIC STRASZNEGO, ze jakis tytul sie pominie czy nie zagra w jego w ciagu 3 miesiecy od premiery... Jesli ja sam zagrac w KZ2, Uncharted2, itd w ciaglu polroku bede jeszcze w elitarnym klubie czy juz nie? Bo nie mialem wczesniej PS3) to za jakis czas ta gra juz bedzie osiagalna dla ciebie i bedzie lepiej wygladala, itp. Potrzeba tylko czasu jak z FC1, Crysis czy Doom3.
Ale konsolowcy musza juz zagrac bo potem to "staroc*" i cieszyc miche ze ich COD sie sprzedal w 20mln jak co roku, zas jesli jakies male czy duze studio dostanie tylko 500.000/1mln to kiepski wynik - wiedza lepiej czy ktos zarobil czy nie, czy to jest dla niego wiecej niz zakladal, jak nie ma 20mln to oznacza ze gra jest slaba...
* - grales w Metro/Tomba/BF na PC w 720p w low+ tak z 40-60fps, mija 2-3 lata i twoj PC jest nowszy - INSTALUJESZ te gry i masz FHD, HIGH i 60fps - a na konsoli? Jesli grales na PS3 to bylo co bylo, majac PS4, te gry tyle ze odswiezone musisz kupic ponownie, w pelnej cenie, a nawet nie sa one tak stare by odswiezac (rowniez Last of Us)
Obecna generacaja raczej wygryzie PC bardziej niz poprzednie, bo za konsole juz moga zaoferowac w wiekszosic 1080p i 60fps w grach i 64 graczy
Akurat mała ilość klatek animacji nie musi wynikać ze słabej optymalizacji gry. Po prostu piracka wersja ma w sobie zaszytego wirusa, ktory zmienia komputer w koparkę Bitcoinów, która zabiera sporo mocy procesora. Stąd też płynność gry może być zredukowana.
http://technogadzet.pl/2014/05/26/koparka-bitcoinow-w-pirackiej-wersji-watch-dogs/
Jest zasadnicza sprawa jeżeli chodzi o model jazdy w GTA5 - w 'Psach' ten model nawet oglądając fragmenty jazdy sprawia wrażenie lewitującej nad ulicą kilkutonowej masy... słabo - R* rozpisało dziesiątki parametrów dla każdego pojazdu (wyciągnięto je przecież z plików gry) i musieli uwzględnić przy tym tryb online i to sie czuje, prowadzenie i zachowanie pojazdów jest rewelacyjne (acz nie idealne, biorąc jeszcze poprawke na rodzaj gry). Jeżeli ktoś pisze że model jazdy w gta5 jest arcade'owy to jestem zaskoczony. W GTA4 wychwalano model jazdy i mnie też bodobało się jego rzeczywiste odwzorowanie przesunięcia masy na zakrętach :F
Akurat mała ilość klatek animacji nie musi wynikać ze słabej optymalizacji gry. Po prostu piracka wersja ma w sobie zaszytego wirusa, ktory zmienia komputer w koparkę Bitcoinów, która zabiera sporo mocy procesora. Stąd też płynność gry może być zredukowana.
No tak, tyle że oryginał nie zawiewa takiego wirusa (no chyba?) a chodzi tak samo słabo.
" Po prostu piracka wersja ma w sobie zaszytego wirusa, ktory zmienia komputer w koparkę Bitcoinów, która zabiera sporo mocy procesora"
od kiedy bitcoiny kopie się procesorem?
https://www.youtube.com/watch?v=JGRsrFdwb2c
Stare GTAIV a jak zaawansowane w porowaniu do WD ktore mialo wyjsc juz polroku temu, albo nawet i wiecej. Im wiekszy szum tym slabsza gra...
@ yadin to powodzenie jeśli masz x360 albo ps3 :) Grałem na x360 i wygląda jak 4 letnia kupa
GTA IV znacząco wyprzedziło swoje czasy, gdyby wyszło dzisiaj nie miało by się czego wstydzić.
A WD oprócz swojej fizyki płaszcza i hakowania telefonem, jest po prostu biedne.
gdzie idzie cała ta pożerana moc, tego nie wiem ale coś tu śmierdzi.
No to za kilka godz w końcu się przekonamy jakie oceny i recenzje będą przedstawione tej że grze bo te wasze ocenianie i porównywanie do GTA IV / V oraz innych rzeczy są tylko waszymi przekonywaniami. I przez to wszystko zepsuliście mi z lekka granie ale mam to gdzieś bo i tak ta gra jest zajebista i warta ceny a nie waszego hejcenia :P