Always Sometimes Monsters | PC
Za kolejny "peudo-retro" syf i obrzydliwe sprite'y postaci daję bez namysłu jedyneczkę. Stop tej pikselozie tłumaczonej powrotem do korzeni.
Tylko, że zazwyczaj te pikselowate syfy jak je nazwałeś są lepsze od niejednej gry w 3D, nawet tych z klasy AAA ;)
Butryk: popieram, rodzaj grafiki jest malo istotny liczy sie zawartosc i miodnosc.
Pytanie czy współczesna gra robiona w pikselach będzie tak dobra jak te, które robiono wtedy, bo inaczej się nie dało. Co prawda trochę inny przykład, bo gry bardziej zaawansowanej graficznie, ale wydano Might & Magic X: Legacy, która miała być stylizowana na stare dobre gry z tej serii. To dlaczego jej wielkość jest taka jak dzisiejszych gier? Sztuczne powroty do przeszłości nie mają dla mnie większego sensu, bo będą wnerwiać topornością. Gdy gra jest stara, to inaczej się na to patrzy. A teraz nastała moda robienia gier stylizowanych na stare, a nie dających takiej frajdy, bo niestety często dzisiejsza fabuła leży i kwiczy.
mam parę uwag co do samej gry - czasami za mało powagi w grze która próbuje być poważna, ale ogólnie polecam, bardzo fajna :)