Watch_Dogs w rozdzielczości 900p na PlayStation 4 i 792p na Xboksie One
Chyba nad PC. Juz nie moge się doczekać aż odpale WD z założoną czapką i maską Aidena:D
Zacytuję sam siebie z wczoraj:
Ta gra ewidentnie nie ma szczęścia do - że tak powiem - prawdy i prawdomówności.
Szczerze wątpię, by ostatecznie Watch Dogs okazało się crapem, ale ostatnią grą, w przypadku której - po pierwszych superhipergigaduperubermegazapowiedziach pełnych zachwytu i nakreślenia gry przezajedwabistej - wszyscy dookoła tak bardzo ściemniali, jak w przypadku WD, był chyba... Aliens: Colonial Marines.
Wokół tej produkcji narobił się taki smród (na własne życzenie Ubisoftu!), że jeżeli nie okaże się ona wybitnym arcydziełem i z miejsca grą wszechczasów, grą wiecznie żywą, wzorem dla innych tytułów, to fala hejtu, jaka przelała się w związku z nowym Thiefem, wobec tego, co spotka Ubisoft i jego grę, będzie niczym pierdnięcie muchy latającej 10 km dalej...
Zanim jacyś kretyni zaczną wypisywać, jak wielką porażką są nowe konsole, i że nie są one zdolne do 1080p i 60FPS, lol, chcę nadmienić, że za wszystko odpowiada Ubi. Jeśli jakiś deweloper chciałby, to mógłby dostarczyć grę i w 4K, jeśli sprzętowo PS4 i XB1 są zdolne do przesyłania sygnału w takiej rozdzielczości to jest. Wszystko się rozbija o optymalizację: Ubi albo wolało postawić na lepsze fajerwerki, albo olało całą sprawę i nie poświęciło wiele uwagi temu aspektowi.
Irek22 - WD to ciekawy przypadek. Po pierwszych zapowiedziach byłem wniebowzięty: oto gra, która nie tylko pod względem graficznym, ale też pod względem designu prezentuje nową generację. Z każdym kolejnym udostępnionym materiałem stawało się jasnym, że mamy do czynienia z assasyno podobnym tworem. Ubi posiada już 3 serie, które w mniejszy lub większy sposób korzysta z tego samego wzoru: Assassins Creed, Far Cry i Watch Dogs. Jeśli o mnie chodzi, to na grę przestałem w ogóle czekać. To, jak przesunęli premierę gry po zobaczeniu w akcji GTAV, argumentując, że zamierzają grę dopieścić i wcisnąć do niej więcej zawartości, nie napawa optymizmem. Gra pewnie sprzeda bazylion egzemplarzy, kiepska też nie będzie, ale kamieniem milowym w branży nie zostanie.
@Irek22 akurat z tą rozdzielczością, to wpadka Sony, a nie Ubi. Chcieli pokazać jaki to mocny sprzęt mają. Albo ładna grafika, albo rozdzielczość i fps'y. Trzeba wybrać. nie da się mieć wszystkiego. Ktoś powie optymalizacja, a ja powiem, że z nowych konsol nie da się zbyt wiele wycisnąć. To nie pierwsza gra, której bolączką wg graczy jest optymalizacja. Nagle każdy deweloper zaczął ją niby olewać? Wątpię. Ubi jak zwykle pisze gry typowo pod konsole i robi porty na PC. Wydaje mi się, że gdyby się dało gra działałaby w 1080p, ale widocznie się nie da. Nowe silniki działają dobrze na 770 i 280 wzwyż, a nie na leciwym już sprzęcie zamontowanym w next-genach. Fajerwerki graficzne kosztują. Ubi zapowiedziało ładną grę, była przecież afera. Nie mogą obniżyć standardu grafiki dla lepszej wydajności, bo ich zjedzą. Sytuacja jest bez wyjścia, muszą zostawić ładną grafikę kosztem wydajności. Ta sytuacja jest trochę jak z WiiU. Dlatego też Nintendo nie chce wprowadzać "teraz" kolejnej konsoli, bo wie, że next-geny są słabe i podziałają nie 10 a góra 5 lat.
Yep Ubi spieprzyło sprawę, gry nie kupię na 100% hype opadł i już bardziej jarałbym się 4 letnim RDR na PC (któego 4 lata temu ukończyłem na X360) niż WD.
NA obronę konsol(przynajmniej PS4) jest fakt że tak ładna gra jak Infamous:SS działa i wygląda świetnie.
Ubi chciało złapać byka za rogi i wstrzelić się w niezagospodarowaną do końca serię "poważnych" Sandboxów (GTA i Sleeping dogs to jedyne gry ostatnich lat tego typu) bo FPS-y są okupowane przez EA/Activision. Czy UBI uda się stworzyć nową kasową markę? Zaczynam wątpić.
@Azerath, ty tak na poważnie? Z tym 4k? 1080p 60fpsów i poziom High tekstury aa i dodatków graficznych - tak każdy sobie wyobrażał nową generację. Ale z tym co jest zamknięte w tych "budżetowych PCtach" nie da się osiągnać. Każdy, kto wierzy, że konsole posiadają ukrytą mityczną moc niewykorzystaną, może się srogo zawieść. Powtarzałem kilkukrotnie, że Ryse i Killzone Shadow Fall, wyglądają pięknie i DA się zrobić ładnie wyglądające gry, gdzie rodziałka schodzi na dalszy plan. Jeśli ktoś przedstawia rendery i potem gameplay z mocarnego pcta developerów, a potem gameplay z konsoli, gdzie nie ma połowy efektów, to niech się nie dziwi, że reakcje ludzi są jakie są. Od zawsze tak było, nakręcą hype, a gra wygląda dużo biedniej niż na trailerach czy prezentacjach z E3.
Optymalizacja, to też zdolności programistów, ale widocznie 900p i 30 fpsów to jest właśnie zoptymalizowany produkt.
nie ważne że techniczny crap, ważne że tona DLC: http://i.imgur.com/WQSkKX6.jpg
O NIE!!! Tylko nie to !!!, liczyłem na conajmniej 796P na xboxie one!!! :C:C
Hahahaha! No tym razem to się szczerze uśmiałem. Nie dość, że gra na PS4 wygląda jak kupa, to jeszcze ta rozdzielczość i fpsy. Przynajmniej ja zagram sobie w 1080p/60fps na co najmniej medium. Do tego jeszcze parę modów, fixów i tydzień mam z głowy.
No dobra, przejdźmy do poważnego tematu. Kiedy nowa generacja? Obstawiam 2016/2017 rok. W tym czasie powinny się ukazać Failbox oraz Crapstation.
Preorderujcie, będzie super gra!
Same dźiewjontki i pół będą!
Ej, ej wyhamuj z tą ironią! Chcesz żeby ich ominął bonusowy preorderowy płaszczyk dla głównego bohatera?! Kto byłby tak szalony żeby zamówić grę po premierze?
Dragoniasek=> wtedy kiedy przed produkcją gier na spotkaniach zapadną decyzje że gry nie będzie tworzona na sprzęt który był projektowany 11, czy więcej, lat temu.
jarooli=> jaka ironia?! :/ Ja mam wszystkie wersje, dla pewności digital i sprowadzone pudełkowe.
9,5 będzie, zobaczycie :^)
Tylko 10 DLC?
Ja proponuje tak ze 20, a co tam.
Chytrusy
[1] nad nową generacją konsol?? na komputerze masz 1080p i pewnie z 50fps
No niestety już się trzeba powoli do tego przyzwyczaić że najnowsze multiplatformowe gry AAA oferujące najlepszą oprawę graficzną będą zbyt dużym wyzwaniem dla konsol a to dopiero początek...
UBISOFT coś musiał zawalić w temacie optymalizacji. Do tej pory jedyna grą w 900p na PS 4 był BF 4, ale za to chodził w 60 klatkach, miał MP na 64 osoby itp. Tutaj mamy dosyć średnią grafikę, 30 klatek i 900p.
Jeśli jakiś deweloper chciałby, to mógłby dostarczyć grę i w 4K, jeśli sprzętowo PS4 i XB1 są zdolne do przesyłania sygnału w takiej rozdzielczości to jest
Przesyłanie sygnału to nie to samo co rendering grafiki w 4K i zeby tego nie rozumiec, to trzeba byc ciezkim kretynem. Nie da się ukryć, że konsole obecnej generacji są po prostu zbyt słabe do wymagających gier, a skoro nie sa w stanie zaoferowac glupiego Full HD, to nie ma co marzyc, ze bylyby w stanie zaoferowac 4K. To jest po prostu niemozliwe, bo wymagany bylby uklad graficzny kosztujacy dwa razy tyle co cala konsola.