Demo technologiczne Unreal Engine 4 dostępne do pobrania
Na GTX660 w rozdzielczości 1600x900 wyciągam 40-50 fpsów. Pod koniec gdy pojawia się lodowy stwór klatki niestety mocno spadają do poziomu około 25fpsów. Szczerze mówiąc nie zachwyciło mnie to demo, wolałbym żeby udostępnili Infiltratora do przetestowania: http://www.youtube.com/watch?v=kr2oHPSJ0m8
A po co, infiltrator to taka sama ściema jak to i inne cuda zwidy demo dymu i badziewia, kompletnie nie przekładające się na gry, niezoptymalizowane oszustwa, które wykorzystują techniki dawno wycięte z silnika odpalane na pc za tysiące dolarów, quad sli itp. Jedno wielkie oszustwo i manipulacja.
Nie zachwyciło mnie to demo. Na pokazach to lepiej wyglądało... Później przeczytałem, że to build dla ps4 i wszystko jasne....
To żadne oficjalne demo, poza tym ograniczone do PS4, dodatkowo jest chyba jakiś limit fps: mam praktycznie przez większość czasu około 62fps a GPU obciążone w granicach 50%...
@Soplic
To jest oficjalne demo, które 24 kwietnia Epic udostępnił wszystkim developerom, którzy opłacili miesięczną subskrypcję na silnik (19$). Tu masz potwierdzenie: https://www.unrealengine.com/blog/41-release-notes
To może i oficjalne, ale jak widać nie dla PCtów, wygląda jak to z demo PS4 (wyraźnie gorsze od PCtowego), i to dziwne zachowanie z obciążeniem GPU?
Zarówno w artykule na GOLu, jak i pod podanym przeze mnie linkiem, widnieje wyraźna informacja, że jest to demo silnika w wersji na PS4.
Poza tym to jest demo silnika, a nie benchmark komputera, więc FPS lock jest całkowicie zrozumiały (wiele gier stosuje blokadę framerate'u). 60 klatek na sekundę jest wystarczające nawet na wypasionym PC.
tromec [6]
Najwyraźniej brakuje ci porządnego Microsoft Visual C++, pobierz najnowszego, powinno odpalić. No chyba, że na XP SP2 jeszcze jedziesz.
A jeżeli chodzi o demo to tekstury słabe, ale to chyba każdy zauważył, widać, że build konsolowy. W 1920x1080 na moim kompie nie zeszło poniżej 35 klatek, końcówka najbardziej wymagająca. Pozostała część trzymała się na średnio 40 klatkach.
grafika i fizyka taka se a wymagania kosmiczne brak talentu optymalizacji czy jak.