Ile Dark Souls będzie w Lords of the Fallen? – komentarz (gościnie Tomasz Gop)
Trzymam kciuki za całą ekipę CI Games - obecnie to mój zdecydowanie najbardziej oczekiwany tytuł roku - powodzenia chłopaki, skopcie tyłek Dark Souls!
Już we Wiedźminie 2 można zobaczyć fascynację Tomka Gopa Soulsami ;P
Zdzichsiu nie nie będzie na 100% CI Games już nie raz udowodniło że nie robi dubbingu do swoich gier, a jedynie spolszczenie kinowe.
Licze na Lords of The Follen bo Daks Souls 1 i 2 przeszedłem, i ta grę tez zapewne zakupie i przejdę. A Tomasz Gop nie zawiódł z Wiedźminem 1 i 2 to mam nadzieje że nie zawiedzie z Lordsami, a sama oprawa graficzna prezentuje się naprawdę dobrze.
Główny bohater na tym tle strasznie przypominał mi Ragnara Lothbroka :p
Jestem ciekaw jak to wyjdzie dla mnie ds było dość nudne.
Każda dobra gra się inspirowała na innej więc miejmy nadzieję że i tym razem Lords of the Fallen okaże się grą, która mi się spodoba. Przynajmniej Gop jasno mówi że DS mu się podobało i wykorzystał parę pomysłów z tej gry do swojej produkcji. Wiadomo zmodyfikował je pod siebie, tak jak on to widzi. Ale gra fajnie się zapowiada i jakoś ostatnio zrobiło się o niej głośno.
Hed, założyłeś koszulkę Dead Island, licząc że powiedzą, żebyś się przebrał i dostaniesz koszulkę z Lords of the Fallen? :)
Mówi się wziąć ,a nie wziąść.Bardzo lubię wokal autora czyli Heda, ale niestety wtopa.
45 sekunda
Aha,tak se mów
Dzięki Tomasz za wywiad, dobra robota Hed, ktoś wpadł na świetny pomysł.
Odpowiedz czy się podoba fanom Dark Souls: "Będzie mi się podobał jeśli wstępny poziom trudności na samym początku będzie niebotyczny i tylko strategia pozwoli graczą przezwyciężyć pierwszy poziom"
... w dark souls zamiast iść gdzieś gdzie jest łatwo, zaczęłam od zabijania kościelcowy na cmentarzu....co było zbyt trudne mając w ręku tylko sztych z zardzewiałego złamanego miecza, a jak każdemu wiadomo koscielce nie dropia broni dla początkujących. Tak wie,c przeszłam do rycerzy, odrobinę wyżej...tam była jeszcze 3-cia łatwiejsza droga i 4-ta gdzie tylko spychało się prawie trupy do wody, ale nimi się nie przejmowałam, bo wpadłam już na przeciwników, których biegając jak zarzynana świnia metodycznie dawałam radę wybijać. Natrafienie na "invisible wall" związany z różnicą poziomów pomiędzy mną a przeciwnikami, było najlepszym wyzwaniem na jaki natrafiałam w grach. Obecność systemu który jawnie pokazuje nam istnienie takiej bariery lvlów, jest tym co z uporem trzymam mnie przy hack n slashach. Ba nawet jako pierwszy level w world of warcraft dzielnie przebieglam ze Storwind do Orgimaru, tylko dlatego że w przeciwna strone się nie dało, bo 20 lvlowe wilki na drugiej stronie jakieś tam brzegi, blokowały mi drogę do lasu i dalej. Pewnie przez obecność tych wilków poprzysięgłam zemstę zwierzynie w WOW i wracałam do tej gry przez parę lat, ciepło ją wspominając aż do wydania Kataklizmu ... i zmiany systemu dobierania drużyny na automatyczny... gdzie ludzi którym zostałam losowo przydzielona, bez skrupułów kradli loot dla 3 albo 4tego alta, kiedy ja grałam tylko na mainie i po 2 miesiącach nie mogłam uzyskać najpotrzebniejszego ekwipunku, bo kolekcjonerzy się bawili... w kompletowanie zestawów pierścieni dla wszystkich class itp. ciężko było być wtedy warlockiem. Wracając do tematu... Hardcore to to co trzyma starych wyjadaczy w napięciu, a umożliwienie strategicznego podejścia do walki to to co utwierdza ich w przekonaniu, że kiedyś być może uda im się pokonać tą przeszkodę. HUrra dla gier stawiających na zręczność gracza, a nie na cooldowny, hurra dla 5 metrowych ogrów. "
No jak Tomasz Gop za tym siedzi to gra będzie minimum dobra. W końcu pan Gop siedział też za Wiedźminem 2.
@Baadco
Sztych to zakończenie głowni, a Tobie chodziło prawdopodobnie o rękojeść :).
======================
Wiem że to dopiero pre-alpha, ale widać niestety ostre dropy FPSów (czasem nawet poniżej poziomu grywalności). Rozumiem wzorowanie się na DS, ale bez przesady ;].
Wzmianka o Tekkenie mnie zaskoczyła. Do tej pory pamiętam rzuty łączone Kingiem z Tekken 3 lub floaty Ling Xiaoyu i to zdziwienie na twarzy kolegów kiedy wklepywałem kolejne sekwencje na padzie a oni patrzeli na mnie z taką bezsilnością że zdejmowałem ich na jedno combo :) To były czasy.
Przeciez wiadomo że gra powstała na fali mody na DS. Nie zrobili jej 5 lat temu tylko teraz robią. Mogą zmienic klimat, moga mzienic cokolwiek ale nie wyprą sie skąd wzieli inspiracje.
Level design w tej grze jest boski *.*
Porównania do DS-a. Ile gier wzoruje się na innch grach, przecież gdzie się nie kopnie tam znajdziemy porównania czy też podobieństwa dla mnie ważne będzie to że gra będzie miała inną fabułę, inne postacie, inne otoczenie. Porównać można tyle rzeczy że gdyby każdy tak dociekliwie szukał, to znalazł by podobieństwo w łyżce i chochli.
Oby w końcu wyszła im dobra gra chociaż odrobinkę zbliżona pod względem poziomu do Wiedźminów, wtedy będę bardzo zadowolony :)