Dragon: Age Inkwizycja – informacje o klasach postaci oraz nowe screeny
Chętnie bym zagrał sobie tym rycerzem zaklinaczem. Tylko oby to nie działało jak specjalizacja "mistyczny wojownik" z jedynki, bo beznadziejnie się tym grało.
Widzę że nie będzie możliwości nosić jako wojownik dwóch jdnoręcznych broni, a szkoda tak się świetnie grało w DA1 :/
W serii Dragon Age, wojownik to tylko tank. To jedyna słuszna droga dla niego. No chyba, że się gra na niskim poziomie trudności.
Można dać mu ostatecznie dwuręczną, ale lepiej dać inną klasę na DPS.
W serii Dragon Age, wojownik to tylko tank. To jedyna słuszna droga dla niego. No chyba, że się gra na niskim poziomie trudności.
Co za bzdury.
@Szejmi
Tak się składa, że ponoć będzie można np. wojownikowi wręczyć kostur (oczywiście nie bez konsekwencji jeśli chodzi o posługiwanie się nim) Tak więc będzie pewnie możliwość by wojak dostał tylko miecze do łapek, ale może się to odbić na skuteczności przy takim stylu gry.
BTW. przyznaję, że fajnie się grało takim gościem (aczkolwiek preferowałem łotrzyka z mieczami w łapkach)
No to fajnie :) Wojownik z tarczą już mi się przejadł, 2h za bardzo nie lubię. No to czekamy :)
Czyli standardowe i sprawdzone zestawienie dla tej serii. Dobrze wiedzieć że powróci możliwość tworzenia pułapek. Screeny dobitnie pokazują że będziemy mieli do czynienia z jedną z ładniejszych produkcji tego roku.
Tuminure
Nie mówię, że się nie da. Dwuręczny woj jeszcze ujdzie, ale na dual wield dużo lepszy jest łotrzyk, bo ma backstaby. Chciałem mieć Stenna w drużynie, ale nie udało mi się z nim grać na koszmarze. Może dlatego, że na początku gry od razu polazłem do Orzammaru, chyba najtrudniejsza lokacja.
Ostatecznie przeszedłem grę tankiem warriorem, miałem w drużynie Leliane, Morrigan i Wynne i jakoś poszło.
Tu raczej nie spodziewałem się zmian. Każda z trzech klas w DA zawsze była na tyle uniwersalna, że dało się praktycznie wszystko zrobić.
Proszę bardzo, na screenie ze smokiem jedna z postaci posiada miecz świetlny ;)
A co do newsa - konfiguracja typowa dla DA. System walki został gruntownie przebudowany, więc zobaczymy coś nowego jednocześnie zachowując sprawdzone rozwiązania. Martwi mnie tylko to, czy taktyka będzie odgrywała dalej tak znaczącą rolę. Na gameplayach widać, że gra jest efekciarska i planowanie walki może mieć sens jedynie na wyższych poziomach trudności. Mam nadzieję, że znajdzie się coś i dla niedzielniaków i dla doświadczonych graczy. Poczekamy zobaczymy. No i jeszcze jedna ważna sprawa - czy te wszystkie piękne lokacje z trailerów będą dostępne do eksploracji, czy będą robić jedynie za ładne widoczki? Spodziewam się, że wszelkie moje obawy o grę zostaną rozwiane w dniu premiery :) Choć rzygać mi się chce, gdy czytam "zamów w przedsprzedaży, a dostaniesz trochę contentu wyciętego z podstawki za darmo!". Największe zło tej gry to EA.
Taka cukierkowa aż do zarzygania...
Chyba najbliższym rpgiem w którego zagram będzie Wiedźmin 3 za rok.
Ja sobie drużynę zawsze dobierałem na podstawie charakterów i osobowości. Nie miało tak naprawdę większego znaczenia, czy był klasyczny skład "klasowy". Fun się liczy.
Bezi -> To pewnie będzie mag w stylu Hawke'a czempiona z dwójki. Badass większy niż wojownicy :) Oby było dużo fajnych zbroi w takim stylu dla maga, a nie same szlafroki.
Aż TRZY klasy, strasznie duży wybór. Tym bardziej, że łotrzyk to w praktyce lekkozbrojny wojownik bo w tak rozbudowanym systemie RPG nie ma nic innego do roboty. Poza walką, walką i walką.
Miszczowie RPG zbliżyli się już do poziomu Diablo, ale tylko pierwszego.
czyli wojownik po raz kolejny nie bedzie mogl zrobic dual wield? litosci... 1h plus tarcza albo 2h tak jak w marnej dwojce :| ktos wspomina ze niby mozna ale przewiduje ze umiejetnosci nie pozwola takiego builda uzywac efektywnie (typowo defensywne wymagajace tarczy lub typowo ofensywne wymagajace 2h).
A taki problem zrobić łotrzyka jak chcesz dual wield? W Origins woj też miał dual wield, a nie dało się go używać efektywnie w porównaniu do łotrzyka.
Co raz bardziej popularne w grach tego typu stają się te 3 klasy: wojownik, mag i łotrzyk. Może i inaczej trochę się nazywają w poszczególnych grach ale mają podobne zdolności. Ogólnie bardzo ciekawie zapowiadająca się cześć DA. Na pewno czekam na premierę z niecierpliwością, tak samo jak na Lords of the Fallen z polskiego i niemieckiego studia. Te dwa RPG'i po prostu muszę mieć w tym roku i bardzo jestem ich ciekaw co interesującego i nowego wniosą do tego gatunku:)
Kafcyk [21]
bardzo jestem ich ciekaw co interesującego i nowego wniosą do tego gatunku
Lepiej jak najszybciej porzuć to zaciekawienie i ewentualne nadzieje - dla własnego dobra. Po co masz się rozczarować.
Rozczarować?
Przecież ta seria miała być spadkobiercą Baldurs Gate'ów więc jak tu można oczekiwać zmian? Właśnie wszystko po staremu powinno zostać :P
Chodź i tak Pillars of Eternity jest najbliżej do Baldursów.
Bezi2598 [23]
Rozczarować?
Rozczarować, jeśli oczekuje powiewu świeżości i czegoś nowego w gatunku.
Nie rozumiem. Gry RPG to gry, które mają zbiór określonych cech, żeby można je było tak nazywać. Jak chcesz coś nowego to musisz wybrać grę o innym gatunku. RPGi to i tak szerokie pojęcie i jest całkiem sporo różnorodnych gier w tym gatunku.
Właśnie najlepiej żeby nic znaczącego sporo nowego nie wprowadzali sprawdzili se na rocznym dragon age 2 i to powinno im wystarczyć a schematu niech sie trzymają bo widziałem sporo fajnych gierek że jak zaczęli walić sporo nowego i innego oraz nie pasującego to gry sie po psuły . Przykładowo Tes sie trzymał swojego to i DA musi tak samo wiedżmin . A co do cb irek napewno nie wprowadzą ci elementów strzelanki że będzierz chodził z karabinem i bazooką w łapie i bedzierz rozpierdalał moby no nie przesadzajmy bo widzę że zacząłeś hejcik tą gre troszke bez urazy :) A co można powiedzieć spadkobierca owszem ale to jest crpg nowego typu nowej technologi na nasze czasy pillars to dla tych co wolą pograć w coś starszego i tego zmienić sie nie da :) A wiadomo najmocniejszą stroną gier crpg jest fabuła .