The Vanishing of Ethan Carter bez wsparcia dla DirectX 11
"Nie mamy zamiaru dodawać ich tylko dla efektu marketingowego." I bardzo dobrze. Przynajmniej ludzie, którzy mają jeszcze Win XP, będą mogli sobie pograć, Adrian ma rację, bo po co pchać się w DX 11 ? Sporo gier działa na DX11 i dużo z nich wygląda gorzej, niż na DX 9 i 10, nie ma sensu z ludzi robić d***i. To się ceni.
Dzisiaj jak chcesz pograć też w najnowsze gry to też musisz mieć DX 11 lub DX 10. Chociaż nawet już teraz wymagają tylko dx 11.
Może nie będą wciskać tyle tego świecącego gówna co tyle dają w dzisiejszych grach.
@Bezi2598
A to w Dx9 nie było świecącego gówna. Chyba przespałeś jedną epokę/generację.
@maciek.ittech To, że gra nie będzie oferować wsparcia dla DX10/11 nie oznacza, że pograsz na XP.
Wystarczy wprowadzić ograniczenie, na system 64bit lub minimum 4GB Ramu.
Ktoś jeszcze używa XP. Jezu gdzie ty żyjesz.
Powodem nie wprowadzania tego są koszty. Studio jest małe i nie mają środków na wprowadzenie bajerów. Bajerów dzięki, którym taka artystyczna gra mogła by nabrać lepszego wyrazu.
wcogram [5]
Powodem nie wprowadzania tego są koszty.
Powodem jest kompletna zbędność tego badziewia tylko ograniczająca gry od lat, nazywanego dx11.
Ale, że na xp nie ruszy, znaczy nie wspierane, to całkiem prawdopodobne, w końcu system ten już oficjalnie nie ma żadnego wsparcia.
kaszanka9 - programowales moze kiedykolwiek pod DX9/10/11, ze piszesz takie bzdury? Bo z textow wynika, ze nie.
Pod DX11 mozna wiele rzeczy zrobic lepiej i sprawniej, chocby nie trzeba sie ograniczac i linkowac programow shaderow w 50 zlinkowanych tylko walnac jeden duzy.
Jedni sie chwala, ze uzywaja DX11, drudzy identycznie sie chwala, ze go nie uzywaja. W obu przypadkach widze marketingowy PR. Bo inaczej PO CO mialby producent gry tak mocno to podkreslac, skoro 99.99% kart graficznych w domowych pecetach jest kompatybilna z DX11?