GRID: Autosport w akcji na trzech materiałach wideo
San Francisco moja ulubiona trasa z GRID teraz w autosport, niezłe porównanie, ale do GRID są mody, które usuwają ten pomarańczowy tint i bloom robią grę właśnie taką bardziej podobną realizmowi jak z autosport.
Olaboga, ale ociężałe te samochody, jak czołgi, mówiłem, że będzie crap omijać szerokim łukiem.
Kupili mnie!
Gimbusy wypad! Zapowiada sie swietna gra.
Zacznę może od tego co mi się podoba:
- GRID jak i każda gra od Codies zawsze na wysokim poziomie ma zrobione udźwiękowienie, poczynając od ryku silników, po pisk ślizgających się opon a kończąc na dźwiękach otoczenia.
- trasy miejsce są świetne,
- graficznie stoi na przyzwoitym poziomie.
- AI w każdej grze Codies było niezłe, tutaj też nie zapowiada się żeby było inaczej.
Co mi się nie podoba:
- Ślizgające się na każdym zakręcie samochody, jest już lepiej niż poprzednio, ale dalej to nie jest to. Do Dirta to świetnie pasuje, ale nie do gry gdzie jeździmy po asfalcie.
- Mam nadzieję, że to tylko dlatego, że to wersja pre-alpfa, ale kokpity wyglądają jak z zeszłej epoki, mało szczegółów, zegary nieczytelne, kierownica w formule nie wyświetla obrotów i do tego jeszcze ten blur na elementach kokpitu. Dlatego mam nadzieję, że tak tylko wygląda pre-alpha i w finalnej to poprawią.
- Słaby kąt widzenia w kokpicie. Jest tam chyba ustawione mniej niż 60*. Mam nadzieję, że będzie to regulowane.
- Brak licencji wyścigowych... takie same malowania samochodów widziałem już niemal w każdej grze Codies.
- Zniszczenia samochodów to krok wstecz w stosunku do GRID 1, ale są wystarczające.
Na razie tyle.
Przecież w jedynce samochody też ślizgały się po zakrętach jak kostki mydła.
@5
- AI w każdej grze Codies było niezłe, tutaj też nie zapowiada się żeby było inaczej.
w całej ich serii F1 AI jest tragiczne
jampa [7]
Racja o F1 zapomniałem. Zgodzę się, że AI tam było tragiczne. Ale w każdym Dircie i poprzednich GRIDach dawało radę.