Skywind – poznaj kulisy produkcji moda odtwarzającego Morrowinda na silniku Skyrima
Ech gdyby Beth an siebie przejęła udźwiękowienie tylko kwestii mówionych było by cudnie.
swietna sprawa. moze osoby, ktore nie mialy stycznosci z Morrowindem a graly w Skyrim poczuja choc troche niesamowitego klimatu tej czesci, dla mnie zdecydowanie najlepszej z serii.
Bethesda Softworks zastosowało blisko dekadę lat później
Nie ma czegoś takiego jak "dekada lat". Dekada to pojęcie czasu samo w sobie.
@ sir Qverty - Zaraza, faktycznie. Nie mam pojęcia, dlaczego ten błąd nie wypalił mi oczu przy sprawdzaniu tekstu przed publikacją. Anyway, poprawione, dzięki za uwagę ;)
Z chęcią zagram w moda, jako że nie miałem okazji zagrać w Morrowinda, jedynie w Obliviona. Nie mogę się doczekać, bo zapowiada się naprawdę obiecująco.
To jest "tylko" i "aż" mod, więc będzie re-make Morrowinda w Skyrimie, bez ingerowania w mechanikę gry, ale szczerze jakby pominąć stronę wizualną, i całą mechanikę walki to będzie to jednak biedniejsza wersja Morrowinda, grę cechowały rozbudowane opisy, masa tekstu, wpisy w dzienniku, dialogi raczej od początku były z myślą o formie pisanej a nie mówionej. Sam system dialogowy działa też zupełnie inaczej niż to było w Morrowindzie.
Ja czekam bardziej na Tamriel Rebuild, bo mimo lat nadal niezmordowanie brną do celu, plus bardzo możliwe że w tym roku ukaże się opensourcowa reimplementacja Morrowinda