H1Z1 - twórcy zdradzają pomysły dotyczące monetyzacji
O tak, takie podejście mi się podoba, zobaczymy w praktyce. Zbieramy ekipę i kupujemy, bo do RUST jakoś patch nie wychodzi.
Rzeczywiście, gdyby nie DayZ to ta gra by nie powstała jak i wiele innych w przyszłości. Mamy nowy gatunek gier, który niesamowicie mi się podoba:)
Podejście prawidłowe, ale chyba na plus na tym nie wyjdą :) Ciężko będzie wymyślić coś co ludzie chcieliby kupić a nie pomoże w żadnym stopniu w grze. Ubrania? Słabo to widzę. Osobiście nie obraziłbym się, gdyby proponowali kupno za prawdziwe pieniądze np. wodę czy pożywienie bo naprawdę nie widzę innego rozwiązania. Oczywiście broń, pojazdy to już przesada i zniechęcą tym wielu, choć pewnie by sporo zarobili.
Nie chce nic mówić, ale w LoLu taki system działa i przynosi kokosy.
Niech wydadzą to na steama, połączą z workshopem i profit mają zapewniony, w dodatku gracze sami będą robić ciuszki i czapki. Win win situation.
Czytajcie uwaznie.Ubrania sa przykladem za mikroplatnosci... Ale hmm np.jakis zapas pozywienia albo leki i jakies latarki czy inne narzedzia ktore beda malo spotykane a beda kluczowe w grze to czemu nie.Gralem state of decay i bardzo mnie sie podobala koncepcja gry.Jezeli gra wyjdzie na podobnych warunkach to jestem za aby zagrac.lubie taki typ gier
Dziwisz sie? Sanbox polaczony z survivalem oraz lekko horror bo zombiaki,dla mnie swietny pomysl.Szukanie jedzenia,lekarstw oraz crafting to super pomysl. Ale w swiecie mmo mozna sie spodziewac co gracze beda wyrabiac w grze aby to ich postac byla najlepiej przygotowana do tej apokalipsy. Super poniewaz nie bedziemy mogli zaufac 100% kompanowi ktory bedzie chcial sie ,,zaprzyjaznic'' poznanie ludzkiej natury z kazdej strony. Czekam na taki typ gry abym siedzial godzinami i nie czul nudy