Star Citizen - prezentacja modułu Dogfighting i garść nowych szczegółów
"A ja myslalem ze tu jakis handel bedzie itp. a nie tylko strzelanie :/" Nie rozumiem, po co te gadki oderwane od rzeczywistosci. Tyle razy było wałkowane, że handel będzie ale na późniejszym etapie, a ty wyskakujesz z takim tekstem.
Wygląda naprawdę dobrze, jeśli SC będzie dopracowany i dostaniemy naprawdę dobrze skonstruowany wirtualny świat, to jest na co czekać, a przebicie 50,60, czy nawet 80-100 mln nie będzie problemem.
A ja myslalem ze tu jakis handel bedzie bedzie bedzie, jeszcze tylko kilka milionow musza zebrac aby handel zrobic :)
@Stefanek01 - A w ktorej czesci artykulu pisze o handlu. Ja jedynie zauwazylem o "moduł Dogfighting ma być stale rozwijany, a w międzyczasie udostępnione zostaną kolejne elementy Star Citizena – tryb FPS, Planetside i Squadron 42" i nic o handlu. Dlatego daruj sobie takie teksty, bo jakby to bylo takie oczywiste to chyba nie musial bym pytac.
@Ksanth - a ja polecam dowiedzieć się czegoś więcej o grze jako całości, a nie o jednym z modułów który został właśnie zaprezentowany. Z resztą, jaki moduł wybrał byś najpierw do prezentacji, by przyciągnąć uwagę? Akcję czy handel? Odpowiedź chyba nasuwa się sama...
@Ksanth - czy "tu" oznacza artykuł, prezentację czy grę? Bo że w grze będzie obecny handel to mało powiedziane:
https://robertsspaceindustries.com/comm-link/engineering/13128-The-Star-Citizen-Economy
Ksanth. Ekonomia w którymś ze starszych artykułów była na gry-online.pl wyjasniana i wiele portali o tym pisało. Za parę miesięcy zaprezentują Planedside Module i ktoś powie "A ja myslalem ze tu jakies latanie bedzie itp. a nie tylko lazenie po powierzchni :/"
Swoją drogą z tymi bugami Chris słabo się postarał. Dużo ich w zaprezentowany module.
I teraz dziekuje bardzo za udzielenie odpowiedzi. Bo mnie w tej grze najbardziej interesuje wlasnie tryb ekonomiczny, dlatego chetnie sobie o nim poczytam. Jescze raz thx ludziska.
Matko jedyna... mogli sobie darować prezentację na padzie. Nie dość, że jeszcze jest to zabugowane to nie dało się oglądać tego jak koleś próbował nieudolnie wcelować w statek przed sobą. Kpina a nie prezentacja.
@BOLOYOO
Co wolisz?
Starannie wyreżyserowaną prezentacje, której twórcy starają się za wszelką cenę ukryć jakiekolwiek wady prezentowanej przez nich gry czy prezentacje, która nie koloryzuje jak wyżej rozgrywki tylko ujawnia zalety i wady.
W tym przypadku zacytuje Twoje słowa "koleś próbował nieudolnie wcelować w statek przed sobą".
zSonY Chris Roberts pod koniec grudnia pod czas prezentacji powiedział 'musimy dopracować dogfighting module, chcemy dać graczom dobry produkt, potrzebujemy kilka miesięcy'. Kilkam miesięcy przerabiania kodu minęło i dalej jest kupa - niedopracowany produkt i więcej bugów.
@zSonY
Przede wszystkim cytat wyrwany z kontekstu i kompletnie nie mający się do tego co napisałeś. Bugi, wady - ok, ale koleś mógłby chociaż ogarniać samą grę, jej sterowanie - o to chodziło. Zero przygotowania, pełna amatorka.
No próbowałem to jeszcze raz obejrzeć, ale naprawdę nie dam rady z tym jego celowaniem... Mimo to gra wygląda przyjemnie, coś jak Galaxy on fire 2 na Symbiana/Androida/iOS, w którą przegrałem wieeeele godzin.
Mimo tych kilku wpadek podczas prezentacji, reakcja publiczności oglądającej pokaz mówi wszystko... Hype jest ogromny a możliwość obejrzenia tych kilkunastu minut rozgrywki był dla tych ludzi czymś wyjątkowym.
Chris Roberts jak na boga sci-fi w sci-fi gra absolutnie do dupy. Go home Chris, you're drunk.
Nie wiem czy to jest dobry pomysł pokazywać użytkownikom GOLa wczesne wersje gier.
Wygląda ciekawiej niż się spodziewałem - aż mnie korci, żeby walnąć pre-ordera i wcześniej pograć.
[19] nie wiem czy tam bylo cos do pokazywania, biorac pod uwage czas jaki spedzili nad produkcja, i to ze silnik jest out of the box.
a jakosc i przygotowańie prezentacji to juz tylko kolejna cegielka.
generalnie nie mozna powiedziec ze wyglada zle, ale to co pokazali to tragicznie niewiele, standardowo przykryli to slajdami opowiadajacymi jak to bedzie "kiedys".
Pszeciesz miały byc stacyje kosmiczne a nie ma. i no te planety i rołl-plej. Kicha won z tym. Hejt hejt.
Rołł-plej i walki w dungeonach beda jak dociagna do 60 milijonow .
Jeśli już bym się czegoś czepiał, to że w grudniu widzieliśmy tragiczną stabilność serwera, a po czterech miesiącach niewiele się zmieniło tylko devsi doszli do wniosku, że max na co ich stać to 4vs4 czy 5vs5 na chwilę obecną.SQ42 jakoś pewnie zrobią, ale na MMO i "persistent universe" to my sobie niestety dość długo poczekamy.
Lutz [21]
Wejdź sobie chociaż raz człowieku na ich profil YT i przejrzyj filmy. Na przykład całą serię Wingsman Hangar, tam skupiają się na innych aspektach gry. Na PAX pokazali tylko i wyłącznie moduł dog fighting i takie było od początku zamierzenie, że tylko to pokażą. Jeżeli chcecie ludzie więcej informacji to się trochę wysilcie i ich poszukajcie a nie czytacie wyrywkowo newsy z GOLa i myślicie, że tylko tyle zrobili. Bo takie pieprzenie jak np. rebornnarsil, że mieli pokazać aspekty RPG, planety itp jest kretyńskie. Jak mnie wkurza taka ignorancja... Pieprzyć 3po3 każdy umie, nie róbcie z siebie jeszcze dodatkowo idiotów, bo dla kogoś kto siedzi w temacie takie pieprzenie, że miało przecież w grze być to i to, a nie pokazali pokazuje tylko jakimi ignorantami jesteście i jak bardzo temat Star Citizena jest wam obcy.