Metal Gear Solid V: The Phantom Pain będzie miał mniej cutscenek niż poprzednie odsłony
@PortalGta
W 2010 był jeszcze Peace Walker :)
A co do samego newsa to nie wiem jak do tego podejść. Niby szkoda tych przerywników, ale jeśli mają nadrobić mechaniką to także może wyjść z tego coś dobrego. Ja w MGSach zawsze stawiałem na fabułę i mam nadzieję, że w PP Kojima mnie nie zawiedzie. I szkoda, że nie powróci David Hayter bo jednak bez niego głos Snakea brzmi słabo. A co do premiery w 2016 to słabo, liczyłem na 2015r.
Nie wiem, dlaczego, ale przynajmniej oglądając gameplaye w 1080p nie widzę w tym Fox Engine w ogóle żadnego szlifu next-gena. Być może chodzi tu tylko o te nocne misje, które widziałem i w dzień prezentować będzie się lepiej, ale na razie jestem na nie i wciąż czekam na jakąś w miarę nowoczesną grę pod względem wyglądu, która przebije nowe inFamous. Kompy już od dawna są mocniejsze od aktualnych konsol a nikt tego wykorzystać nie chce bądź nie może...