Star Citizen z 41 mln dolarów. Do gry trafi proceduralnie generowana zawartość
Tal_Rascha [2]
Czyli dokładnie jak, bo jak widzę takie kretyńskie komentarze to głowa boli, no powiedz mi co się zmieniło, nic, to jest nadal ten sam produkt, nikt go nie zmienia, nie zamyka, ma się dobrze, w czym problem, skręca tyłek, że ktoś odniósł sukces.
Sądzę, że lepszy przykład to małe firmy produkujące gry wykupione przez megakorporacje jak EA. Tutaj chyba każdy zna przykłady, więc wymieniać nie muszę...
Oculus to jeszcze nic. Jak EA lub inna firma zwęszy kasę to od razu będą chcieli ich wkupić. Jak będzie to EA to liczmy się z tysiącami "Bezsensownych" DLC . A jak inna to wszystko może się zdarzyć.
Wy naprawdę wierzycie w coś takiego, że Cloud Imperium Games może zostać kupione przez np. EA? Z 41 mln $ zebranymi na produkcję gry oni mają takie oferty w nosie. Nie potrzebny im marketing, ta gra już dawno zarobiła na siebie i nie potrzebuje żadnych zewnętrznych funduszy.
W drugiej połowie kwietnia ukaże się moduł w którym będzie można toczyć potyczki. Zaraz później będzie moduł socjalny. Obecnie można pobiegać po swoim hangarze i pobawić się we wnętrzu statku. Tutaj więcej: http://starcitizen.wikia.com/wiki/Anticipated_Release_Schedule
BŁAGAM NIEEE!!!!!!
EA kładzie łapy na Star Citizen, kupuje Cloud Imperium Games!
http://themittani.com/news/ea-announces-purchase-cloud-imperium-games
Stefanek01 [12]
Mam nadzieję, że nie muszę przypominać jaki mamy dziś dzień.
BTW. Znalazłem fajną grafikę pokazującą plan rozwoju Star Citizen: http://imgur.com/mEPPCQc