Pecetowi gracze mają oczekiwać większej uwagi ze strony Microsoftu
To źle, że nie boją się konkurencji ze strony valve...konkurencja zawsze popłaca.
Jakie to było powiedzenie z czołgiem?...
Stwierdził, że w najbliższym czasie pecetowi gracze powinni spodziewać się znacznie większej uwagi ze strony koncernu.
Zapowiedział również, że latem tego roku ujawnione zostaną skierowane wyłącznie do nich nowe inicjatywy koncernu.
Takie same farmazony były puszczane przed premierą Visty. Tylko po to, by nakręcić hajp na nowego Windowsa. I co z tego (nie) wyszło wszyscy wiemy.
Ciekawe co to będzie:
Kinect dla PC?
Halo 3 tudzież Ryse: Przechodzę Się Sam na PC działające tylko pod Windows 9 i DX12?
Uruchamianie gier głosem?
Możliwość oglądania telewizji i filmów na PC?
Możliwość słuchania muzyki na PC?
Fak ju, M$.
DirectX 12 niech sobie wsadzą. Nadal czekam na lepsze mózgi wrogów w grach, bo więcej efektów cząsteczkowych już mi nie trzeba.
[Jestem niesłyszący]
@makmakpl -> To prawda. Technologia grafika 3D dla gier osiągnął taki poziom, że nie potrzeba nam już więcej. Spójrzmy na Wiedźmin 3 (trailery) i Metro Last Light... Aaach! Co za widok! :) Czuć klimat! Co do „realistyczny świat na 100%”... Wystarczy, że wyjdziemy na zewnątrz dla świeże powietrze. ;) To proste. Albo filmy od kamera.
Jedynie, co nam potrzeba to lepsze mózgi wrogów i ulepszone parę elementów dla grywalności (np. lepsze interakcje z otoczenie środowiska a la Half-Life 2). ;) Ale to głównie silnik gry i talenty programiści decydują o jakości mózgi wrogów, a nie zewnętrzny programik. :( Dobry przykład jest pierwszej część F.E.A.R.
@Gryfeusz -> Nie chcę już słyszeć o Windows Live Games, który jest totalnie porażki. :( Wątpię, by Microsoft uczył się na błędach. Od czego jest STEAM i to mi wystarczy! Oraz GOG.com i Humble Bundle dla cyfrowe gry bez DRM.
Taa, ile to już razy mówili? Co takiego valve zrobiło, wykasowało rynek wtórny, innych "zalet" nie widzę.
Spencer ostatnio tak bełkocze, że go się słuchać nie da, od premiery xone tak ma.
Bardzo wsparcie ze strony m$, dx12 za 1,5 roku (może), a rzekomo 4 lata już pracowali buhahah.
I mogę się założyć, że wsparcie znowu będzie polegać na wszystkim tylko NIE grach, oni chyba nigdy tego nie pojmą albo raczej dobrze wszystko wiedzą tylko trzymają graczy za jaja z dx i nie muszą robić nic.
Niektórym wydaje się, że grafika w grach jest już doskonała. Kiedyś za niesamowitą uznawano grafikę w Max Payne albo w Far Cry, a teraz wygląda to żałośnie. Grafika będzie coraz lepsza aż do osiągnięcia fotorealizmu, czyli wg mnie w ciągu ok. 20 lat.
kaszanka9 [8]
Co takiego valve zrobiło, wykasowało rynek wtórny
Nieprzypadkowo to właśnie gość z M$ chwali Valve. Przecież w X1 M$ także chciał wykasować rynek wtórny. Tym razem jeszcze to nie przeszło, ale w następnej konsoli na bank to zastosują.
Microsoft niech się odwali od rynku PC. Takim destruktorem własnych studiów to nawet EA nie jest. Na całe szczęście nie są już monopolistą i powolutku Linux zaczyna się zadomawiać (portowanie gier, Steam OS).
P.S. Zniszczenia Rare im nigdy nie wybaczę.
Który to już raz...?
Ale może coś w tym jest, bo z tego co kojarzę, to już drugi raz w ciągu tego roku.
DX12 nie jest chyba krokiem w stronę poświęcania uwagi PC'tom. Bardziej śmierdzi mi to chęcią sprzedania Win8 i poprawienia wydajności XONE, aby mogła dorównać PS4. Jeżeli te zapewnienia mają być prawdziwe MS musi zrobić coś dla graczy, a nie dla siebie. Poświęcanie komuś uwagi, to nie wyciskanie z niego kasy...
Irek22 [10]
Tym razem jeszcze to nie przeszło
Opcja nadal tam jest i tak samo w ps4 to jest możliwe, ot jeżeli wydawca zechce to będziesz musiał aktywować grę, bo konto i tak każdy musi mieć, czy to psn czy xlive.
Może mało kto się zdecyduje, ale kto wie, skoro ludzie kupują tandetne krótkie demo od kojimy za 30 USD to może jak to się udało to teraz czas na kolejny krok.