World of Tanks - twórcy omawiają zmiany w grafice
Nawet ich grafika nie zrekompensuje zjebanego systemu i chamskich administratorów.
Konkurencja ze strony deweloperów to najlepsze co może się zdarzyć dla gracza.
Zgadzam się arogancja tych buców z wargaming to kosmos... może w końcu zaczną się liczyć z graczem-klientem, który płaci... grasz inwestujesz czas, mnóstwo czasu, czasami i żywej gotówki jak co niektórzy, a te jełopy z WG nonstop nerfią czołgi no wqurwoić się można. Takie rzeczy to się robi w becie, a nie w finalnym produkcie!!!
Przecież ta gra już teraz działa po prostu przeokropnie i oni jeszcze zamierzają zwiększyć jakość modeli? To się skończy źle dla mojego grania w wota. Jakim cudem mogę grać w jakieś battlefieldy 3, war thundera z piękną grafiką i inne wspaniałe dla oka rzeczy, a jak wchodzę do wota, którego mam na prawie najniższych to czasami mam nawet ścinki na parę sekund! Co ciekawe dawno temu tak nie było, bo też trochę grafę poprawili, więc jak jeszcze bardziej to podkręcą to się będzie działo. A właśnie, zamierzają w końcu wprowadzić obsługę więcej niż jednego rdzenia procesora?
Po roku przerwy włączyłem sobie WoT'a, i u mnie na średnich gra ma stałe 60 klatek, dopiero kiedy jest akcja i wiele eksplozji to gra potrafi spaść do 40 klatek, więc i tak sobie mogę jeszcze parę opcji zrobić na wysokie bo płynne 50 klatek też wystarczy, jeżeli grasz na minimalnych i się tnie, a inne gry działają płynnie na wysokich to coś nie tak z komputerem masz.
Jeżeli chodzi o ilość klatek na sekundę to mam dobrą, też coś ok 40 fps. Jednak często jak np pokaże się przeciwnik, albo padnie strzał gra się ścina. Wielu znajomych też doświadczało podobnych akcji i właśnie co najgorsze zmniejszenie detali nic nie daje, ponieważ ilość fps'ów jest dobra. Poza tym stwierdzenie, że jeżeli wszystko działa świetnie oprócz wota to wina komputera jak dla mnie nie ma sensu. Chyba oczywiste, że problem leży w grze i jej marnej optymalizacji. War Thunder ma też nie najnowszy silnik, grafika jest nieporównywalnie lepsza i chodzi o wiele płynniej, więc się da.
Problem nie pojawia się u każdego, nie wiem jakie masz podzespoły więc nie mogę ci pomóc, mogę jedynie zagwarantować że na podzespołach AMD WoT działa bardzo dobrze.
U mnie Wot na high, na niektórych mapach i przy dużej ilości widocznych czolgow ma spadki fpsow do około 40.
Praktycznie kazda inna gra chodzi w 60+ fpsach na high/ultra.
Zaznaczyc jeszcze trzeba, ze Wot na high w porównaniu do gier AAA wygląda jak gra z przed 10 lat. Optymalizacja tej gry to jakiś zart.
edit. Co ciekawe mam 2 kompy:
4670k gtx 770
i5 760 gtx 560ti
Roznica w fpsach na tych 2 maszynach to jakies 10%. Czyli prawie żadna.
Kiedy komputer można uznać za dobry? Kiedy WoT działa płynnie na maksymalnych. Jak dla mnie w sumie to powinni się przerzucić na inny silnik. Z czołgami to może jeszcze nie jest źle, ale samoloty na tym silniku jakoś mnie nie zachęcają. :P