CryEngine - silnik od maja dostępny za 9,90 euro miesięcznie dla niezależnych deweloperów
Świetna wiadomość ponieważ nawet przed małymi developerami otwierają się nowe możliwości a dla Nas oznacza to ładniejsze gry.
Tylko że w UE4wystarczy jednorazowo zapłacić 20€ i można anulować subskrypcję, a pełny dostęp do silnika i prawo do wydania gry się już posiada za te 20€, jedyna zaleta przedłużania subskrypcji to akutalizowanie do nowszych wersji UE4 czy też łatki.
Konkurencja dla UE4 się szykuje?
A tak w ogóle to jak z wydawaniem gier na nim? Bo na UE4 to 5% biorą, a tutaj?
mblade [2]
Tylko że w UE4wystarczy jednorazowo zapłacić 20€ i można anulować subskrypcję
Taa, cebulaki polaki już rozkminiły, dla kogoś zajmującego się tym na poważnie 10 EUR/MTH to nic i nie będzie baczył na cenę przy takich stawkach tylko to co mu oferuje dane rozwiązanie.
Ale jak już o cenach wspominasz to EPIC bierze 5% od ceny BRUTTO gry na ue4, a crytek nic.
[3]
Brak słów po prostu. Czytaj coś więcej niż nagłówki to nie będziesz zadawał debilnych pytań.
Crytek tez moglby te 5% marzy dac, bo inaczej to wiele nie zarobia, czyli mniejsza kasa bedzie na rozwijanie silnika.
UE4 jest moim zdaniem idealnym strzalem w 10, z ich 5% marza.
No ale zobaczymy ile gier wyjdzie na tych silnikach, bo poki co to jest slabo, patrzac na to wczesniej co druga gra byla na UE3.
Teraz Ubisoft ma wlasny silnik - Snowdrop,
Bethesda - Creation Engine,
EA - Frostbite 3 i CE3 (z czego to FB3 bedzie masowo wykorzystywany w grach EA),
Square Enix - Luminous Engine,
Rockstar - tez wlasny (nie pamietam nazwy ;p).
Wiec EPIC ma male klopoty, bo juz nie bedzie wykupywania przez wielkie koncerny licencji na UE, skoro maja swoje silniki. Mogli by znow zaczac wydawac gry, z radoscia przytulilbym nowego UE czy GoW.
@meelosh
Kurna, nie zauważyłem XD