Thief od dziś z obsługą Mantle
najpierw to niech oni połatają aby ta gra była grywalna a nie bajery graficzne dodają
Połatają, połatają... Ale dzięki mantle może wyglądać jeszcze ładniej;)
Jak mają do każdej gry dorzucać to Mantle po kilku miesiącach po premierze kiedy znaczna część posiadaczy radeonów skończy już grę to ja dziękuje za takie coś.
Spokojnie to dopiero początki. Z czasem pewnie będzie to od razu dostępne.
Jeśli to Mantle jest faktycznie takie cudowne i odciąża procesor to chyba znów będzie sens kupować taniej procesory od AMD. Dla mnie bomba.
Ale dzięki mantle może wyglądać jeszcze ładniej
No w Battlefieldzie to wyglądało gorzej a nie ładniej.
salusta [2]
Ale dzięki mantle może wyglądać jeszcze ładniej;)
To nie jest po to, aby wyglądało ładniej.
Ogame_fan [5]
No w Battlefieldzie to wyglądało gorzej a nie ładniej.
Wygląda tak samo, chodzi lepiej, a co to robi za różnicę tobie, nie.
Mantle
http://www.extremetech.com/wp-content/uploads/2014/02/Mantle2.jpg
Directx
http://www.extremetech.com/wp-content/uploads/2014/02/D3D1.jpg
Gdzie ci to gorzej wygląda?
Te screeny nie sa zbyt miarodajne bo nie pokazuja dokladnie tej samej miejscowki. Ale i tak detale terenu, i wyblakle kolory sa dla mnie nie warte tych paru fpsow.
http://forum.hardwarepal.com/battlefield-4-mantle-vs-directx-image-quality-comparison/
Zeby bylo jasne, sam mantle bardzo kibicuje, ale poki co poczekam az wszystko zostanie dopracowane a mantle zacznie byc szerzej wspierane.
Mantle jest tylko przydatne w grach gdzie jest spory nacisk na procesor i pomaga tylko wtedy gdy posiadacie mocną kartę graficzną i słaby procesor. AMD niestety nie może pochwalić się wydajnymi procesorami i stara się zniwelować braki wydajnościowe w grach za sprawą Mantle. Posiadaczom wydajnych procesorów typu i5 i i7 Mantle daje tyle co nic. Microsoft już zapowiedział DirectX 12 który ma robić to samo co Mantle i działać na wszystkich kartach graficznych w tym NVIDII więc jest to tylko chwilowa atrakcja bo jak się pojawią nowe karty graficzne i API od MS nikt z Devów nie będzie sobie zawracać głowy pisaniem pod Mantle skoro nowy DX będzie bardziej uniwersalnym rozwiązaniem.
@azgan - A może zdradzisz mi skąd wiesz, że tak właśnie będzie DX 12 działał?
Pisali o tym na PCLabie, PurePC i Benchmarku mało tego podobno XBOX ONE też ma dostać DX12
Ogame_fan [9]
I o tym pisałem, z twoim pc mantle mało da, ale na serio, nie wygląda gorzej, tyle redakcji testowało, a żadna jakoś się nie przyczepiła do różnic w grafice.
Kaszanka9
No jesli tak jest to przepraszam, po prostu zasugerowalem sie screenami. Tym bardziej trzymam kciuki za mantle :)
Sprawdziłem u siebie Mantle. Wielkiego skoku w fps'ach nie zauważyłem, natomiast gra chodzi płynniej a czas loadingów znacznie się skrócił :)
kaszanka9 na PCLabie testowali BF4 i faktycznie jakość renderowania w Mantle jest gorsza od tej w DirectX 11 i jest to potwierdzony fakt. AMD tłumaczyło się z tego że to błąd gry ale kogo to obchodzi co jest przyczyną skoro jakość wyświetlanej grafiki jest zauważalnie gorsza. Dzisiaj na Labie przetestowali też Thiefa a co ciekawe TrueAudio i niestety szału nie ma jeśli ktoś posiada dobrej jakości dźwiękówkę różnicy w jakości dźwięku nie usłyszy generalnie jeśli posiadacie płytę główną z badziewną integrą to TrueAudio zdecydowanie brzmi lepiej pytanie jaki jest sens czekania na łatki do gier żeby z TrueAudio skorzystać jak można mieć to dostępne od ręki na X-Fi czy Xonarach.
Posiadam karte MSI r9 270 oc (1150/5000) i po uruchomieniu opcji mantle nie da sie normalnie grać :( caly czas doczytuje cos z dysku czasem nawet trwa to 5 min! pogram z 30sekund i znowu doczytuje :( czy moja karta nie obsluguje MANTLE? czy to błąd patcha / optymalizacji ?