Unreal Engine 4 w przeglądarce Firefox – zobacz demonstrację dwóch gier
Taa, kolejne "demo" na filmiku i brednie, jak ten ue4 taki dobry to niech podadzą link do dema.
Tak samo gdzie są te inne dema, elemental, samaritatnin, infiltrator, wszystko brednie i nic nie warte filmiki, jak jest tak super to dali by pliki wykonywalne, a nie kłamliwe filmiki.
UE4 chodzi... A flash od czasu do czasu potrafi się wysypać, wycieki pamięci są, usługa synchronizacji między urządzeniami była taka sobie(dopiero od wersji 27 jakoś to działa), ale UE4 chodzi.
Znowu plastik fantasik od Epic Games. Kolejne 10 lat takiej samej grafiki w co drugiej grze...
0:05-0:08 - wodospad wygląda tragicznie. To jest podrasowany UE1 czy już pełnoprawny UE2?...
[1] Po tym jak technologia posuwa się do przodu i rozwija to nie jest to wykluczone xD.
[5] To jest UE 4 przystosowany do przeglądarek ale na pewno nie ma poziomu UE 2 ani UE 1 podrasowanego ani nawet UE 3 ;>.
Przecież to wygląda jak coś pomiędzy PS2 a PS3. Jeśli komuś to potrzebne (może fanom Linuksa?) to fajnie, że coś takiego robią, ale niech ludziom nie wciskają kitu, że to "nowa generacja" czy "high-end" - chyba, że porównują to tylko do Unity czy czegoś takiego.
up: a kto mowi ze to nowa generacja ? To jest silnik przegladarkowy i jego zadaniem jest pokazanie gry bez instalowania zasobow bezposrednio na komputerze.
@Irek22, też uważam, że ten wodospad wygląda okropnie, ale pamiętajmy, że na przeglądarkę jednak inaczej gry wyglądają. Wiadomo, że twórcy mówią jedno, ale prawda jest taka, że wydajność jest niższa i takie rzeczy jak fizyka na pewno trzeba ciąć. Myślę, że przesłanie z wypowiedzi o rzekomych niewielkich różnicach między wersją webową a desktopową jest takie, że nie widać różnicy między czymś na poziomie Quake III Arena a Quake Live. Nie oczekiwałbym współczesnych tytułów AAA na przeglądarki, ale jakieś darmowe MMMORPG czy inne gry na takim poziomie technicznym? Bardzo możliwe.
Wiesz co jest możliwe granie w przeglądarce w gry AAA.
Nie wiem czy słyszałeś o takiej platformie jak OnLive.
Można było tam grać w gry odpalone na serwerze z chmury.
Nie potrzebowałeś mieć mocnego kompa. (grałem na pentium 3, 516MB Ram, i 128MB na karcie graficznej) I gry śmigały na Full. Jednym ograniczeniem jest prędkość twojego internetu. No i na początku dało się wyczuć opóźnienie ale po kilkunastu minutach dało się przyzwyczaić.
Takie fajerwerki na Firefoxie? Szkoda tylko że ostatnio crashował się około 20 razy dziennie, albo zawieszał na wtyczce flash playera.
@ [1]
To by oznaczało, że musieliby zapowiedzieć na PC.
Więc tego nie zrobią takie świnie