Dark Souls II - wersja na Xboksa 360 działa płynniej od tej na PlayStation 3
2 lata temu kupiłem Dark Souls na Xboxa 360 i okropnie się zawiodłem. Gra była dobra i podobała mi się, ale główny problem stanowiło dla mnie jej kiepskie działanie. W większości lokacji gra spowalniała, fps malały w oczach a na to jestem niesamowicie uczulony. Nie dość, że gra nie wyglądała jakoś fenomenalnie to jeszcze słabo na konsoli działała. Któregoś razu po prostu grę wyłączyłem i kilka dni później ją sprzedałem. Uwielbiam gry cRPG i grafika nie jest dla mnie aż tak istotna, ale moim zdaniem płynność działania jest niezbędna do czerpania pełnej satysfakcji - a w Dark Souls trudność gry w połączeniu z brakiem tej płynności przyprawiała mnie często o frustracje...w końcu mnie to złamało.
Z tego co widzę po powyższym poście Dark Souls 2 będzie miało podobny problem... PS3 ok. 30 fps ze spadkami? Kasza. Xbox 360 większa ilość fps, ale screen tearing po kilkunastu minutach doprowadza do szału! W szoku jestem, że takie babole twórców praktycznie wcale nie odbijają się na ocenach gier...
Ogólnie jestem zdania, że skoro płaci się za gry konsolowe więcej pomimo tego, że słabiej wyglądają od swoich PC-towych odpowiedników to powinny przynajmniej chodzić płynnie bez żadnego zawieszania się. Na PC, żeby gra chodziła płynnie detale i rozdzielczość można zmniejszyć a na konsoli jak już się zacina, bądź niepłynnie działa to kaplica...
Jedynka i tak działała lepiej niż na PC. From Software odwala maniane pod względem technicznym, ale przynajmniej coś innego wychodzi im znacznie lepiej.
Czasem się zdarzało i zdarza, że na jednych z konsol gra działa lepiej. Normalka.
Wlaczyli v-sync na ps3 i sie dziwia ze bardziej muli, troche to nie fair, obie wersje powinny smigac z takimi samymi detalami.
Muszę przyznać rację. Gram w Dark Souls II na Xboksie 360 i gra się bardzo płynnie. Mój kolega jest w posiadaniu Dark Souls 2 na PS3 i muszę przyznać, że różnic w grafice nie ma żadnych. A i jeszcze jedno, gra wygląda 5x gorzej od gameplayu prezentowanego na E3 2013, ale i tak mi to nie przeszkadza.
panTicTac tylko nie wciskaj kit ze grasz na nowym dark souls2 ze sklepu hmm?;p ale teraz z innej beczki... Dziwie sie ze gry tego typu obrywaja tak na klatkach. Nie rozumie dzieci ktore placza ze gry 60 klatek nie maja ale tu troche lipa..Liczylem na to ze gry na konsole powinny trzymac minimum kolo 40 klatek na sekunde a tu niespodzianka...ledwo 30 klatek
Wersja na PC i tak będzie najładniejsza i najpłynniejsza, z kolei Soulsy na Ps3 mają największe community , i pożyje najdłużej w online, także imo na x360 nie opłaca się i tak DkS kupować.
Dlatego, pomimo że kusiło będę nadal grał na pececie... Szkoda dobrej gry...
czekam kiedy bd na PC !
Specjalnie pada kupiłem już :d
Rzuciłem okiem na nagłówek i "widzę" w nim "wersja na Xbox One działa płynniej od tej na Playstation 4".
Myślę sobie - he he, po tylu 720 x 30 upokorzeniach wreszcie fanboje M$ będą się mogli pośmiać z nowej konsolki Sony...
Ale... coś mi zaczęło świtać, że ta gra chyba nie wyszła na nowe konsole, więc wpatruję się dokładniej w tytuł i widzę, że to naprawdę chodzi o X360 i PS3!
Eh, 7-8 lat po premierze i kilka miesięcy po wyjściu nowych konsol, ludzie jeszcze jarają się porównaniami między sprzętem sprzed dwóch epok... Może więc te tzw. next-geny niepotrzebnie wyszły?...