Watch_Dogs - poznaliśmy minimalne wymagania sprzętowe wersji PC
przecie wymagania te podano w pazdzierniku i są takie same nic dodać nic ująć ciekawe czy wymagania bedą sie pokrywać z rzeczywistością czy jednak zostały zawyżone
6GB RAMU jako minumum? Mam nadzieje ze nie bedzie takich sztucznych blokad jak w ostatnim CoD....
https://www.gry-online.pl/newsroom/watch-dogs-ujawniono-oficjalne-wymagania-sprzetowe/z813ab1
deja vu... Matrix coś zmienia
Quad Core i 6GB ramu minimalne? LOL WUT?! Przy tym jak ta gra teraz wygląda to nie powinny być nawet zalecane wymagania a co dopiero minimalne... Ubisoft... Jak spojrzymy na tę grę teraz to przecież to powinien pociągnąć zwykły Core 2 Duo i 1GB ramu... Nie ma co, na pewno dotrą do sporej grupy odbiorów na PC.
Jak widać, minimalne wymagania nie szokują. Jest to zapewne zasługa faktu, że gra ukaże się także na leciwych już konsolach PlayStation 3 i Xbox 360.
Kto tę głupotę napisał? Nie szokują? Nie? Wcale? Ani trochę? To, że te minimalne wymagania są z kosmosu i są o wiele za wysokie (jeżeli spojrzymy co to gra prezentuje graficznie) to zasługa leciwych konsol??!! WHAT?! Czyli, że co? Gdyby gra nie ukazywała się na starych konsolach to wymagania minimalne byłyby jeszcze wyższe i to byłoby coś normalnego?? Błagam, takie wymagania minimalne nie będą szokować w 2024 a nie teraz. Teraz w 2014 to są wymagania z kosmosu.
Czy będą szokować czy nie, dowiemy się dopiero po premierze wersji PC.
Jeżeli wersja PC jednak - oczywiście na najwyższych - będzie wyglądać tak jak na gameplayu z E3 2012 i to, co widzieliśmy na ostatnich gameplayach będą ustawienia minimalne, to wymagania faktycznie nie będą szokować.
Jeżeli natomiast ostatnie gameplaye to będzie max ustawień graficznych jakie będzie można osiągnąć nawet na megakosmicznym PC, to te wymagania będą szokować. A Ubisoft po raz kolejny pokaże PeCetowcom dupę i środkowy palec.
Dlaczego autor tego newsa stwierdza że nieznane są jeszcze zalecane wymagania sprzętowe skoro Ubisoft ujawnił je już w październiku ubiegłego roku? Żenada...
Wymagania rekomendowane:
Procesor: Core i7 3770 3.5 Ghz lub AMD FX-8350 4.0 Ghz;
Karta grafiki: z obsługą bibliotek DirectX 11, 2048 VRAM oraz wsparciem dla Shader Model 5.0 lub wyższy;
Pamięć: 8 GB RAM.
[Jestem niesłyszący]
@kęsik -> Mamy rok 2014 i takie jest życie. ;) Pomyśleć, że wiele grywalne gry z dobre grafiki (np. Agony, Gods, Shadow of the Beast) są uruchomione na AMIGA 500/600 z TYLKO 7,19 MHz, pamięć RAM 512 KB i dyskietki z pojemności 880 KB. ;P
Co do PC 2014... Zaawansowane technologie grafiki 3D, sztuczne inteligencja i inne nie są jedyne przyczyny, że gry mają wysokie wymaganie sprzętowe i duże miejsce GB. Po prostu programiści od silniku gry i grafiki olali „ekonomia” i stąd te spotykane „skopane optymalizacje”. Bo skoro mamy mocne PC, to po co tracić czasu na poprawa „ekonomia” i optymalizacje gier? Nie mówiąc o tym, że gry są przygotowane z myślą o WIELU konfiguracji gier i platformy gier. Jedna zestaw tekstury są przygotowane dla niskiej rozdzielczości (niskie jakości) i drugi zestaw dla wysokiej jakości... I tak dalej... No, gry zawierają za dużo sceny QTE, filmiki i zbędne elementy...
Ach, te dzisiejsze programiści, technologie i PC... ;P
No to nie ma co , faktycznie popracowali nad lepszą jakością tytułu. Jedyna nadzieja w tym, że grafika faktycznie wygląda porzadnie
nagytow [11]
Nie wiem czy to jest powód do takiego ironicznego podejścia do tematu, skoro na PS4 gra wygląda tragicznie.
Pocałujta misia w pupę z tymi wymaganiami jeśli gra ma wyglądać na PC tak jak na ostatnim zwiastunie.
Za miesiąc pewnie podadzą update minimalnych wymagań i zostanie na standardowych dla Ubisoftowskich gier 2gb c2q 280gtx
stare konsole maja 512 mb ramu dzielonego a tu w minimalnych 1gb na grafe ok bo textury pewnie lepsze ale 6 g ramu to jakiś zart , 4gb tez by było za dużo ,pewnie wyjdzie jakiś fix na 6gb ramu jak z ghostem było:)
sorry ale jeśli podane parametry minimalne potrzebne do uruchomienia gry tak się prezentują na obecną chwilę, to mój komputer jest trupem i już powinien leżeć na złomowisku dwa lata temu (Intel Core duo 2,8ghz, AMD radeon 4850, pamięć 4GB ram). Nie kupię tego szajsu, ta gra zdążyła mnie zirytować, na tyle by skutecznie zniechęć mnie jako odbiorce przed premierą i sama fabuła też mi się nie podoba- tragedia. Katastrofa, zarówno Sleeping Dogs jak i WD's są to gry drętwe, i niestety ale GTA V i Takie Gothiki są owiele strawniejsze.
[1] ---> W zasadzie to obawiam się tego samego.
@raziel88ck -> Słuszna uwaga. Watch Dogs to w końcu klasa AAA na rok 2014, a nie indie. ;P
Wymagania minimalne to na ogół są takie że pozwalają grę uruchomić, ale o komforcie grania można zapomnieć. pisanie więc że Quad Core i 6Gb to niewielkie wymagania MINIMALNE jest bzdurą.
Przecież to są bardzo niskie wymagania, więc jakiej grafiki oczekujecie? Z tym, że wymagania są NIEKOMPLETNE, więc to ściema jakaś
W specyfikacji mamy
- stare i słabsze kilkuletnie procesory 4 rdzeniowe, które nie mają takiej wydajności na rdzeń jak nowe, zazwyczaj w testach w grach i3 wyprzedza tego amd...
- standardową grafikę 1gb z dx 11 który jest już od lat obecny na rynku, to akurat żadne wymaganie, bo nie podali modeli, a przecież o to chodzi, co komu po tym, że dx11 wymagany, to może być gtx 460, a może i być 660, różnica będzie
- 6gb ram, a ja wszędzie słyszę, że 8 gb to standard, umówmy się, pewno 4gb starczy, a tyle musi mieć minimum każdy gracz obecnie.
Podali tylko procka i tyle, w dodatku słabego.
W poprzednich wymaganiach było GTX 460 lub lepsza, a na takiej karcie taka Castlevania 2 idzie na full detalach z resztą wiele ładniejszych gier też. No chyba, że faktycznie wersja pc to technologiczne cudo
ten procek w minimalnych jest do dupy c2d 8600 po podkreceniu jaki obecnie posiadam jest z letka wydajniejszy a wymaganiami sugerowałem sie ostatnio w 2006 r od tamtej pory już tak poglodowo patrze bo wychodzi co innego w praniu i poprostu niewierze wymaganiom
bo wychodzi co innego w praniu i poprostu niewierze wymaganiom
+1
Procesor to zabytek, pamięci 8gb było standardem jakiś czas temu, karta to istny crap biorąc pod uwagę niższe modele z dx11. Wymagania a więc śmiesznie małe dla gry która podobno jest "true next-gen".
Z wyglądem, który obecnie prezentuje gra to te wymagania są śmieszne. Ubi zapomina o terminie jakim jest "optymalizacja"
[28] Ahh "znaffca" sprzętu i branży atakuje...
[17] Widzę że nie tylko "znaffcą" sprzetu jesteś ale i wiesz jak rozumuja ludzie w Ubisofcie, no no widzę ostry chłop się nam tu tworzy na forum :D.
spoiler start
No to teraz czekam na wiązkę bzdur z twojej strony
spoiler stop
[26] Ja wymaganiami przestałem się sugerować po premierze San Andreas.
Co do wymagania, to po tym co zobaczyłem na gameplayu najnowszym jeśli gra nie była z past genów prezentowana to te wymagania są żartem ubisoftu chyba. albo gra jest tak niezoptymalizowana albo faktycznie jest prawdziwym next genem. Znając życie pewnie ruszy na dwurdzenioowcu i karcie z serii 9xxx GT na minimalnych z 30 fpsami tak jak thief najnowszy. Dla mnie te wymagania to żart i kolejny raz próba marketingu by ci od sprzętu mogli zarobić na naiwniakach wierzący w prawdziwość wymagań. Tak swoją drogą nie dawno żeby pograć na wysokich były takie wyamagania a na ultra trzeba było 8GB ramu i GTX 660 bodajże czyżby ludzi w konia robili?
[32] Jak nie pograsz na minimalnych człowieku z tym sprzętem, zlituj się... GTX 670 i 4GB Ramu oraz i7 który posiadasz spokojnie odpalą na wysokich/b wysokich powyżej 40 klatek na 100%. Ja nie wiem ludzie czemu wy dalej się sugerujecie wymaganiami podanymi przez producenta?
[10] 2014 rok 2014 rokiem ale wygląd tej gry nie jest adekwatny do tych wymagań, i tak jak kęsik napisał te wymagania nie powinny być nawet zalecane.
Przepraszam ale jeżeli autor napisał, że wymagania MINIMALNE nie szokują to chyba jestem mocno do tyłu... Stan jaki prezentuje obecnie gra i te wymagania MINIMALNE to chyba kiepski żart. Zastanawiałem się czy to 1 kwietnia ale okazało się, że jeszcze jest marzec... Gra w porównaniu do innych next-genowych i pamiętnego traileru z 2012 roku nie wygląda zbyt next-genowo. Mimo Intel Core i7 920, GF 670 i 4 GB RAMu nie pogram nawet na minimalnych. Ciekawe jak z The Division będzie.
A ja powiem, że szokują. I to bardzo. OK przyznam, że trochę mnie to boli, bo mój pecet nie jest pierwszej klasy, ale do tego się już przyzwyczaiłem. Bardzie szokuje mnie to, że gra, która ma działać na konsolach dysponujących 512MB RAM, ma w wersji PC wymagać 12 razy więcej pamięci. Powiem jak Kolonko: To się nie dodaje!
Ja nie wiem co Wy macie do tego RAMu, od 3 lat mam 6GB. Ludzie to jest 2014r. i jeśli nie macie tego minimum 8GB to po prostu nie macie maszyn do nowych gier - taka prawda i nie ma się co oszukiwać. 4GB RAM to był standard chyba 5-7 lat temu... Ludzie.
Teraz oczywiście kwestia tego jak to faktycznie będzie wyglądać. Jeśli tak jak na E3 na max a tak jak na ostatnim trailerze na min to chyba rozsądne wymagania - w końcu to sandbox (RAM) a procesor ma 5 lat... ;)
Ta jasne, prawie im uwierzyłem. A tak na serio po tym co widziałem na trailerze to możecie mi wyjaśnić co aż tak bardzo będzie zjadało zasoby komputera że tak wysokie są te "minimalne" wymagania. Bo grafika raczej nie, otwarty świat? Wątpię. Far Cry 3 miał zarówno świetną grafikę jak i wielki otwarty świat i działał bardzo dobrze na słabszych komputerach również. Moim zdaniem nie chce im się pracować nad optymalizacją gry więc pizgneli sobie takie wymagania, bo co, bo mogą. To samo co w nowym Cod'zie.
Kiedy zaczną podawać normalne wymagania dotyczące grafiki a nie ''Karta graficzna: z 1 GB pamięci''. To nie jest żaden wyznacznik. Dobra karta z 512 mega DDR5 może pobić na łeb na szyję jakąś kujową 2 gigówkę
Jak widać, minimalne wymagania nie szokują. Jest to zapewne zasługa faktu, że gra ukaże się także na leciwych już konsolach PlayStation 3 i Xbox 360.
^^ Panie Adrianie proszę trochę przyhamować z dowcipami, to jeszcze nie pierwszy kwietnia :)
@Redowato_u_Reda - Ale zobacz że FC3 nie musiał robić tylu obliczeń. Tam miałes tylko widoczki, troche zwierzatek i ludków. Tutaj jest inna sytuacja. Skoro kazda osoba na ulicy ma swoje imie, nazwisko i jakieś informacje o sobie w dodatku ciągle są generowane zadania i sytuacje to na prawdę trzeba dobry sprzęt by to liczyć.
Nie rozumiem narzekania niektórych osób. Jesli nie macie pieniędzy na podrasowanie komputera to może kupcie konsole. Ja mojego blaszaka składałem w Polsce za niewielką sumę. Dałem niecałe 2 tyś złotych... Dwa lata temu! Wszystko nadal chodzi mi na pełnych detalach i nie ma gry która się tnie. Liczę się z tym że WD może nie pójść na pełnych detalach ale i tak planuje modernizację podzespołów.
Konsole mocno staniały wiec chyba lepiej znaleźć używkę na Gumtree za te hmm... nie wiem po ile stoją w Polsce ale na wyspach wychodza po 100 funtów plus jakieś fajne gierki do nich. To nie jest dużo.
@freak_man -> Wiem. Po prostu deweloperzy Watch Dogs za słabo się postarali. Taka jest prawda. Jak niedoświadczony mag, co nie potrafi użyć magia na poziomie mistrzowskie. Czyli rzucił czar Kula Ognia i zużywał aż 100 mana, kiedy mag-mistrz potrzebował jedynie 50 mana i w razie potrzeby może jeszcze wzmocnić. XD Albo wojownik włożył siłę za dużo w miecza i szybciej się zmęczy. Ot cała sztuka. ;P
Spojrzałem na ram i powiem jedno jednak kupuje na ps3(może i gorsza niż ps4 ale będzie taniej)
Haha, a narzekacie, że grafikę osłabili, a nawet na tej osłabionej nie zagracie, mimo, że wymagania są strasznie niskie.
<---BOLOYOO, Seboolek
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13159691&N=1
No to teraz wiadomo skąd takie wymagania
No to nie zagram ;( I dla ludzi którzy mówią, żeby kupić nowy sprzęt to akurat nie każdego stać.
Zgadzam się z autorem, wymagania nie szokują. (Takie moje zdanie.)
Mało tego, jeżeli ma się zanosić że rekomendowane będą 2, może 2,5x większe wtedy zacznę wierzyć, że finalny produkt będzie taki sam, albo nawet lepszy niż na E3 2012, a wystawienie tego co widzieliśmy ostatnio okaże się niezłym chwytem ze strony marketingowców, jak już wcześniej ktoś pisał - "nie ważne co się mówi, ważne żeby się mówiło" zawsze znajdą się "obrońcy" i "przeciwnicy". Naprawde genialne zagranie ze strony marketingowców. (nie pochlebiam). Mało tego za niedługo pewnie możemy oczekiwać "PC HD Footage" jak to tweetował Morin.
Minimalne wymagania to bzdura, istotne są takie, które pozwalają grać na ustawieniach co najmniej "high".
ojoj mam tylko 4 Gb Ramu...cos ciezko to widze....ale moze gra zadziala... a jak nie to poczekam i kupie na allegro na ps3 lub xboxa;D
Zawsze czytam te wymagania i myślę że to sranie w banię. Jak znam życie to i tak pójdzie na dosyć wysokich ustawieniach na moim 7-letnim komputerze z 4 GB ramu i GF250, tak jak większość ostatnich gier. Prawda jest taka, że graficznie wcale nie posuwają się naprzód, tylko optymalizacja robi się coraz gorsza.
Najpierw shitstorm bo grafika została wykastrowana względem tej z 2012 i 2013 roku, a teraz jęk i wrzask bo wymagania "z kosmosu". Wyjścia są 2 - 1.gra ma grafikę na poziomie E3 albo bardzo zbliżoną 2.optymalizacja jest do kitu. Póki co nie wiem po co niektóre osoby narzekają, kiedy jeszcze nic nie wiadomo, a z tego co ostatnio powiedział koleś z Ubisoftu możemy spodziewać się filmu w full HD z wersji PC. Więc bardzo możliwe, że zachowają resztki honoru po ostatnim "story trailerze".
Hie hie... nie ma co srać... mnie pójdzie na Ultra... inni mnie nie obchodzą,tak musi być, zabieg polegający na ograniczaniu możliwości graficznych tylko dla tego żeby gra się lepiej sprzedała, bo wiadomo dużo ludzi ma jeszcze konsole starej generacji i wielu osobom nie uśmiecha się kupować nowe PS4 czy Xbox1, ale prawda jest taka że technologia brnie do przodu, a takie stare technologie hamują rozwój swoją dostępnością i ceną. Coś co w tej chwili jest nowiusieńkie, mało dostępne i mało kogo na to stać to z czasem robi się full dostępne i tanie jak barszcz...Dla tego uważam że skoro producenci oglądają się do tyłu to to nie jest ich dobry gest dla graczy grających na starej generacji tylko czysty zabieg mający zabezpieczenie swoich finansów przy wkraczaniu w nową generację, bo muszą mieć jakiś zysk, gdyby nie pomyśleli jeszcze o starej generacji mieli by mniejszy zysk ze sprzedaży, bo w nową wielu graczy jeszcze nie wkroczyło.To jest chyba najgorszy okres dla wydawców, bo przez to tracą i są hamowani...
Czytając nagłówek a następnie podane minimalne wymagania jedyne co przychodzi mi do głowy do "sztuczne zawyżanie" i to w wyjątkowo perfidny sposób
Ja podchodzę do tego sceptycznie, ponieważ:
a) gra ciągle jeszcze jest poddawana optymalizacji, do premiery pozostały jeszcze przecież 2 miesiące
b) producenci często zawyżają minimalne wymagania, by nie narazić się na krytykę, gdyby okazało się, że jednak komuś na tych minimalnych ustawieniach gra przycina
Procek mam dwurdzeniowy i tylko 4GB ramu, ale nie wierzę, że nie uruchomię tej gry, skoro taki Bioshock Infinity i nowy Tomb raider śmigały na najwyższych ustawieniach.
Co tak niektórzy z Was jęczą nad tym RAMem? 4GB to standard jeszcze z epoki Windowsa 7, teraz pakuje się co najmniej 8GB bo mniej się zwyczajnie nie opłaca. To tani komponent a jednocześnie bardzo przyspieszający system bo dane się buforują przez co najczęściej używane aplikacje odpalają się jak z dysku SSD.
Z drugiej strony jeśli chodzi o pamięć to trzeba przyznać, że i tak te wymagania są zawyżone ponieważ często spoglądam na zużycie zasobów w grach i właściwie tylko Ghosts potrzebowało więcej, niż 2.5GB pamięci operacyjnej a tak to pozostałe gry, nawet tak wypasione graficznie jak BF4, zadowalają się 1.5GB, może ewentualnie 2GB + drugie tyle na system. Tak więc jestem pewien, że jak ktoś będzie chciał to odpali W_D na dwóch kościach po 2GB każda.
Wymagania wymaganiami a optymalizacja i tak będzie zjebana tak samo jak w Assassins Creed 3 i Black Flag. Na maszynach dużo lepszych od wymagań minimalnych było ledwo 30fps w Bostonie. Banda nierobów i złodziei.
Predi2222 [54]
Wolne miejsce na dysku twardym: 25 GB
Że co proszę ?
To proszę, że już od dawna powinieneś się przyzwyczaić do takich informacji.
Taki np. Turok (2008) - liniowy, korytarzowy i maksymalnie oskryptowany FPS - zajmuje 18 GB. A tak samo liniowe, korytarzowe i maksymalnie oskryptowane Stranglehold (2007) 15 GB. Przy czym żadna z tych gier nawet w momencie premiery nie wyróżniała się ani AI ani fizyką, ani grafiką, ani animacjami.
Teraz czekam jak redakcja odpali WD na tym PC z filmików porównujących PC i nową generację.
powiem tak, patrząc jak "świetnie" chodzi AC4 na FX8350BE, 16GB ramu H-X 1600 + GTX770 - z która to kartą dostałem kod do AC4.. nie łudzę się na świetną optymalizację..
Widzę, że i tak mocno zaniżone są te wymagania. Na karcie 1GB z Dx11 i Quadzie + 6GB Ram to pewnie na niskich z 30fpsami w małych lokacjach. Z resztą wystarczy spojrzeć na AC IV.
hehehe rozsmieszyla mnie wzmianka o wymaganiach, 6gb i quad na minimalne ? to ja jestem ciekaw jakie na maksa beda, jak by tylko te gry na konsole takie drogie nie byli darowalbym se te emocje za kazdym razem jak nowa gra wyjdzie, pujdzie czy nie pujdzie ?! oto pytanie, a jezeli mam grac na niskich to wole wgl nie grac. No nic pozostaje odczekac i samemu sprawdzic
ja obstawiam zalecane : intel core i7 3.2 GHz lub Amd Fx 8350 8Gb ram karta graficzna nvidia GTX 670 lub Amd 7950
GRAMWZIELENI - pytanie co rozumiec przez niskie.. nawet na niskich może świetnie wyglądać, a może wysokie tylko z wyłącząnym albo zmniejszoną okluzją, AA zamiazt 8x16 to zwykłe 8x, psyhX, synchronizacja pionowa 1 klatki do przodu a nie 4.. kij wie jakie będa wodotryski dostępne, ale wiele z nich nie zauważysz bez śledzenia screenu by znaleźć różnicę.. pożyjemy zobaczymy ale AC 4 to jedyna gra która się mojemu kompowi stawia..
ciekawe komentarze tylko że wymagania są znane już od pazdziernika i to nawet zalecane a jak to bedzie w rzeczywistości to zobaczy sie za 2 miechy no chyba że bedzie kolejna obsówka
MINIMALNE NIE SZOKUJĄ? Przepraszam, ale mało kto ma obecnie więcej niż 4 giga ramu, bo 8 do tej pory nie miało żadnego sensu :P
co oni z tymi ramami - najpierw COD teraz WD czy oni poszaleli przecież i tak nie będą wykosztowywać 6 giga pamięci