World of Warcraft: Warlords of Draenor zbalansuje PvP - podwojenie ilości zdrowia i zmiany w leczeniu
"Cechy szczególne: najobszerniejsze rozszerzenie w historii WoW-a" rozjebalo mnie to
"w związku z czym gracz będzie musiał na bieżąco kalkulować, który rodzaj leczenia jest najbardziej opłacalny w danym momencie." - dokładnie to samo pieprzenie jest w każdym major patchu od vanilli, kiedy Blizz zdecydował, że downgrading czarów leczących to fe i be i samo zło. Co chwilę to słyszymy, że leczenie ma być "większym wyzwaniem niż do tej pory" i gówno się zmienia - tylko ludzie się wkurzają.
heh... wow fajna gra, ale inflacja w statystykach jest poteżna. O ile w vanili było do przełkniecia ( +8 stamina, +12 agility ) tak obecnie jest juz chore ( +1500 <... ). Wali troche brakiem pomysłu na faktyczny addon, który bedzie balansować gre, a nie dodawać coraz to wyższe statystyki...
@Skrzypas
Dlatego w tym dodatku gra jest skalowana procentowo, i wartości będą po 20-100 znowu.
WoW jak by to ująć hmmm...niekończąca się opowieść:P Oczywiście niekończąca się gra. Tak jak w pve można zabić wszystkich bosów na wszystkie sposoby tak chyba w pvp można być na pierwszym miejscu na serwie ale raczej na pewno ze wszystkimi się nie grało:D A wiadomo tam każda walka wygląda inaczej.
zmienilo sie cos od czasu kiedy totalnie spierdolili priesta, zmieniajac calkowicie mechanike leczenia pare miesiecy po premierze cataclysmu?
Wtedy stwierdzilem ze mam dosc ;)
ZAstanawialem sie jednak czy nie wrocic i nie nadrobic troche samego lore z pandarenami i draenorem teraz.