Witam, mam zrobić na kartce projekt bazy danych, temat jaki dostałem to Izba Wytrzeźwień.
Muszę umieścić tam co najmniej 5 tabel, tyle że nie jestem stałym bywalcem IW i nie wiem co tam wpisać :D
To znaczy, mam na razie coś takiego.
1: Tabela Klienci/albo Pacjenci
ID Klienta
Imię
Nazwisko
PESEL
2: Tabela Cele
ID Celi
ID Pryczy
3: Tabela Przyjęcia
ID Przyjęcia
4: Tabela Wypisy
ID Wypisu
5: Tabela Obsługa Medyczna
ID Lekarza
Imię
Naziwsko
Czy to przejdzie i czy to wystarczy? :D Może możecie jeszcze coś od siebie dorzucić? :P
Do tego potem będę robił Encje i Relacje, Kwerendy i formularze ale to już coś wymyślę :P
Wybierz sobie :)
§ 27.
Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 4 lutego 2004 r. w sprawie trybu doprowadzania, przyjmowania i zwalniania osób w stanie nietrzeźwości oraz organizacji izb wytrzeźwień i placówek utworzonych lub wskazanych przez jednostkę samorządu terytorialnego
1. Izby lub placówki prowadzą ewidencję osób doprowadzonych do izby lub placówki w formie:
1) księgi ewidencyjnej;
2) karty ewidencyjnej.
2. Księga, o której mowa w ust. 1, zawiera:
1) numer ewidencyjny;
2) imię, nazwisko, imiona rodziców oraz nazwisko rodowe osoby doprowadzonej;
3) datę i godzinę przyjęcia, zwolnienia lub przekazania;
4) nazwę i numer dokumentu tożsamości;
5) datę i miejsce urodzenia;
6) numer ewidencyjny PESEL;
7) stan cywilny;
8) adres zamieszkania lub miejsce pobytu.
3. Karta, o której mowa w ust. 1 pkt 2, zawiera:
1) informacje ogólne obejmujące:
a) pieczęć izby lub placówki,
b) numer ewidencyjny,
c) numer łóżka,
d) numer depozytu wartościowego,
e) imię i nazwisko, wiek, imiona rodziców, adres oraz rysopis osoby doprowadzonej;
2) opinię lekarza obejmującą:
a) datę i godzinę badania lekarskiego,
b) wywiad środowiskowy oraz lekarski określający stan zdrowia, a także okoliczności, rodzaj i ilość wypitego alkoholu i inne okoliczności związane z wprowadzeniem się w stan nietrzeźwości,
c) badanie osoby doprowadzonej z oceną:
- zaburzeń świadomości,
- zachowania,
- nastroju,
- chodu,
- mowy,
- śladów wymiotów,
- tętna,
- serca,
- źrenic,
- skóry,
- płuc,
- stanu jamy brzusznej,
- obrażeń,
- innych objawów chorobowych,
- ogólnego stanu badanego,
d) uzasadnienie przyjęcia do izby lub placówki albo braku potrzeby przyjęcia do izby lub placówki;
3) decyzję dyrektora izby lub kierownika placówki (zmiany):
a) o odmowie przyjęcia do izby lub placówki wraz z uzasadnieniem,
b) o przyjęciu do izby lub placówki;
4) wykaz przedmiotów oddanych do depozytu, z wyszczególnieniem:
a) dokumentów,
b) pieniędzy,
c) ilości oraz opisu przedmiotów wartościowych,
d) napojów alkoholowych,
e) ilości oraz opisu rzeczy osobistych;
5) część dotyczącą pobytu w izbie lub placówce obejmującą informacje o:
a) zastosowanych zabiegach,
b) zastosowanych środkach przymusu wraz z podaniem przyczyny, czasu przytrzymania lub unieruchomienia i osoby podejmującej decyzję o zastosowaniu środka,
c) opatrunkach,
d) podawanych lekach i formie ich podania,
e) kąpieli (zimna, ciepła),
f) izolacji,
g) zachowaniu,
h) stanie psychicznym,
i) stanie fizycznym (krążenie, ciśnienie, oddech),
j) innych uwagach o pobycie;
6) część dotyczącą zwolnienia z izby lub placówki, obejmującą:
a) wyniki badania lekarskiego z podaniem stopnia wytrzeźwienia, stanu psychicznego i fizycznego,
b) decyzję dyrektora izby lub kierownika placówki odpowiednio o zwolnieniu z izby lub placówki, przekazaniu Policji albo skierowaniu do lekarza specjalisty lub zakładu opieki zdrowotnej;
7) część dotyczącą odbioru depozytu:
a) potwierdzenie odbioru,
b) dokonane potrącenia,
c) rzeczy zatrzymane tytułem zastawu;
8) uwagi osoby zwalnianej.
Trochę tego jest, dzięki :D
A co do tych tabel Uwagi i Depozyt
To w tabeli Uwagi będzie tylko
1) ID Uwagi (Liczba, klucz główny)
2) Wyjaśnienie (Tekst)
A w tabeli Depozyt:
1)ID Depozytu (liczba, klucz główny)
2)ID Przedmiotu (Liczba)
3)Ilość i opis przedmiotów wartościowych (Tekst)
4)Pieniądze (Liczba)
5)Dokumenty (Tak/Nie)
Mniej więcej tak?