Gry na urządzenia mobilne - smartfony i tablety prowadzą w wyścigu z konsolami przenośnymi
Teraz dobrego smartphone'a ma każdy a przenośne konsole tylko nerdy i dzieci "mamo kump mi":)
Chyba ci którzy rzeczywiście chcą pograć w coś lepszego niż ptaki i candy crush saga, te gadki o dzieciach bez kitu, łatwiej namówic rodziców na smartfona/tablet dla dzieciaka niż na konsole...
W dobie tabletów i smartphonów gry na konsole przenośne są raz nieopłacalne, a dwa ich czasy świetności już dawno się skończyły. Zresztą dziś handheldy są tylko i wyłącznie dla konserwatywnych hardcorowców, którzy mało grają w domu, reszta wybiera mobilki.
Sorry, ale tego nawet grami nie można nazwać. To są zwykłe popierdółki.
pozostaje kwestia, ze na mobile 99.99% to shit gry. Mam Nexusa 2nd 2013 i SGS3 i pogieloby mnie jakbym mial w cos grac (poza kilkoma wyjatkami). Na poczatku byla podjarka, tyle rzeczy do sciagania! a potem juz sie nie chce klikac w kolejna ta sama 1 klikowa gierke.
Plants vs Zombies 2 nie jest najgorsze. Ale faktycznie, za dużo jest "popierdółek", które zaniżają poziom i utrudniają szukanie.
alpha_lyr [2]
Chyba ci którzy rzeczywiście chcą pograć w coś lepszego niż ptaki i candy crush saga
Jest pełno gier mobile o wiele lepszych niż to co wymieniłeś, operujesz tutaj perfidnym stereotypem, on atakuje od dzieci, ty atakujesz od najgorszych gównianych gier, jesteście siebie warci.
Nikogo ta informacja nie powinna dziwić, rynek mobile jest o wiele bardziej popularny i ma bezkonkurencyjną ilość produkcji.
Kaszanka przeczytaj newsa, Candy Crush jest najpopularniejsze na mobilkach, ja tego nie wymyśliłęm, większość w to gra, co ja ci poradzę ?
Wiadomka, są inne gry, ale klepanie paluchami skutecznie eliminuje przeyjemnosć z gier takich jak fps czy inne... akurat przytoczone prze mnie ptaki czy inne where's my water nadają sie na tę platformę idealnie wiec się nie dziw.
Coz, cena robi swoje, jakas kiepska gra za 1,5€ jeszcze ujdzie, gorzej jak kupimy Rambo The Game za 40€ gdzie wlasnie ta gra powinna byc na smarty. Ale ogolnie jakosc tych gier jest mizerna - a to jakies mikrotrasnacje, limity 1h gry albo doladuj "konto", masa klonow Flappy Birda czy Angry Ptakow choc byly juz dawno ich odpowiedniki tylko "wygladaly inaczej". Nagle boom na Flappy, hujowa gierka nastawiona na kase bo ona nie byla trudna, ona byla poprostu zjebana tak bys ciagle resetowal gre a przy okazji przypadkiem naciskal reklamy - kasa idzie dla goscia. Granie na mobilnych sprzetach to zadne granie, to sa pseudogry tak jak dzisiejsze pecetowe pseudogry F2P (poza nielicznymi wyjatkami)
Dlaczego gry jak Temple Run, Rayman Run i inne sa takie popularne? Bo sa tak zrobione bo inaczej w nie nie da sie grac dotykiem, czemu Rayman to nie jest platformowka jak na konsolach i PC? Tylko glupia gierka "1touch", podobnie wszelkie masci edytory graficzne - zrob zdjecie, wybierze filtry i juz gotowe - znow magicznym "1touchem"
GTA SA gra sie wysmienice padem na blutututu, zas dotykiem, mamy poprostu sandboxa - wlacze, ukrane auto, pobawie sie z policja, porozjezdam ludzi i wylacze.
Nie dla mobilnego grania, zmieni sie to gdy ekrany beda mialy wypuchle przyciski nad ktorymi chyba pracuje Apple
Koktajl Mroz coś tam - Niestety ale grubo się mylisz i wypisujesz bzdury.
Mozliwe, daje poprostu swoj komentarz na temat grania ktorego doswiadczylem, nie bylo to dobre doswiadczenie wiec opinia jest negatywna. Sprobowalem kilku i olewam temat - zostaje przy logicznych i dotykowych gierkach bo shootery czy wyscigimi mam na innych sprzetach
Moje mobilne granie ogranicza się do emulatorów GameBoy Color i Advance na Androida.
iOS to naprawdę dobra platforma do gier. Pomijając te najbardziej popularne i w gruncie rzeczy słabe tytuły casuale jest w czym wybierać. Nie trudno znaleźć nawet porty z NDSa jak bardzo dobry Ghost Trick. Ogólnie poziom gier to może nie exclusive'y od Nintendo, ale gdybym miał wybierać między iOS, a dowolną konsolą PlayStation czy Xbox to bez zawahania wybrałbym iOS.
Smartfony sprzedają się w nieporównywalnie większej ilości od handheldów co, następnie motywuje producentów do trwożenia dużej ilości mniej lub bardziej ambitnych gier na te platformy (iOS, Android). Oto cała filozofia.