Wolfenstein: The New Order na nowych screenach i gameplayu
AI widać, że trzyma poziom. Drą się, że poleciał granat i stoją obok niego zamiast uciekać. Ech, jestem ciekaw czy pod tym względem kiedykolwiek coś się zmieni.
Coś czuje że będzie kaszana roku.
alpha_lyr [2]
No jak, przecież twórcy...
obiecują intrygującą, dojrzałą, choć nieco niepoważną (w tarantinowskim stylu) fabułę
Mnie to się bardziej kojarzy z Iron Sky niż z Tarantino.
Swoją drogą Til Schweiger mógłby próbować pozwać twórców za naruszenie jego prawa do wizerunku :)
nsf1- nie musi sie zmieniac, w wielu grach juz bylo, ze ai albo odrzucalo granat, albo rzucalo sie na niego, zeby inni nie zgineli, ze chocby wspomne starego medal of honor.Niestety bedzie kolejny crap,i kolejna gra z ktora wiazalo sie nadzieje leci do smietnika.
Mimo wszystko gra wyglada bardzo fajnie;) ale moze dlatego, ze fppki w ogole juz nie wychodza,i teskni sie za takimi grami .
Trzymam kciuki - jak narazie wygląda to wszystko bardzo dobrze, chociaż wyjść może różnie i nie ma co wyrokować przed zagraniem.
Gdyby tak gra trzymała poziom poprzedniego wolfensteina byloby zajebiscie.
nsf1 [1] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13138594&N=1#post0-13138594
Taaa, Achtung Granate! Ale i tak na nim stoi... Raz to się AI nawet wróciło aby zginąć od granatu...
Nie wygląda tak źle jak wyglądało na pierwszych gameplayach. Jak zobaczyłem, że można rozwalać kończyny minigunem przypomniały mi się stare dobre czasy, gdzie takie rzeczy to był obowiązek w grach tego typu
Dawno nie strzelałem do nazistów, to będzie hit, może nie fabularny, ale shooterowy. Na pewno nie będzie wtopy jak z Thiefem.
Graficznie w wielu momentach przypomina mi Bioshocka Infinite a i to może nawet dobrze zważywszy na to, że akcja toczy się w latach 60. Na pewno cudu The New Order nie zdziała będzie to jedna z wielu gier w które można a nawet warto zagrać, zwłaszcza dotyczy to tych którzy mają sentyment do tej serii. Jedyne nad czym ubolewam to ta nieszczęsna sztuczna inteligencja która potrafi ostrzec przed zagrożeniem, ale sama nie robiąc nic aby się uratować a nawet sama potrafi strzelić sobie samobója w dodatku na nagraniu widzimy gdy bohater rzuca nożem w szwaba to trochę dziwne ze zwykły nożyk potrafi przebić plecak odrzutowy. No ale zobaczymy do maja jeszcze trochę zostało może to przypadłości bety? Oby.
O to chodzi, ze graficznie i przerywnikowo gra wyglada swietnie, sam pomysl polaczenia przyszlosci z przeszloscia tez nie kluje w oczy,i wyglda to dobrze, byleby to nie byla typowa bezmyslna napier_lanka.
Zagram na pewno z sentymentu do Id Tech5. Wyglada mocarnie!
Zapowiada sie zajebiscie, ale RTCW i tak nic nie przebije. Mam nadzieje ze bedzie lepiej, niz ostatnio.
Jak dla mnie Must Have. Nie dość, że to strzelanie do nazistów to jeszcze fajna grafika, ciekawy pomysł i oldschoolowe strzelanie. Czego chcieć więcej? :) Kij z tym AI, przecież tam ma być rzeź :)
Dość przyjemnie mi się to oglądało i przyznam, że zapowiada się dobrze. Dawno nie widziałem takiej radosnej rzezi,
w dodatku z faszystowskim ścierwem w rolach głównych. To się po prostu nie może nie udać!
Jest dobrze. Szczerze mówiąc po obejrzeniu pierwszych pierwszych fragmentów właściwej rozgrywki jakie pokazały się w sieci byłem dość sceptycznie nastawiany do Wolfenstein: The New Order z tego powodu że ukazywały one strasznie przerysowane akcje o szaleńczym tempie bliższym serii Call of Duty. Po tym materiale jestem spokojny bo wiem że tak nie będzie (przynajmniej przez cały czas) i w grze będzie można pozwolić sobie na dozę finezji. Cieszy też obecności elementów RPG, fajnie też prezentuje się mechanika strzelania.
A mnie się bardzo, ale to bardzo podoba. Dawno się nie strzelało do nazistów (w sumie chyba od 2009 roku, od poprzedniego Wolfensteina i Saboteura). Na pewno zagram i to nie tylko z sentymentu do serii.
@JaspeR90k dokładnie to samo pomyślałem, ten gameplay mnie uspokoił, jestem wręcz podjarany i czekam na premiere :D Przypomina starego dobrego Wolfsteina, a jak zobaczyłem to ukryte przejście za obrazem - uśmieszek od ucha do ucha. Oj już dawno nie widziałem takiej strzelanki w starym stylu.
Nowy Wolf mnie nie grzeje, za bardzo przypomina mi Serious Sama gdzie zamiast dziwacznych przeciwnikow jak konio-szkieletory, bezglowe dupki, itd mamy jakies roboty, mechy i inne dziwactwa. Nie przemawia za mna to za bardzo, ostatni Wolf od Ravena byl calkiem calkiem, przyjemnie sie gralo i to bylo najwazniejsze.
xand--> Na to ukryte przejście za obrazem zareagowałem tak samo jak ty :) W Return to Castle Wolfenstein odnajdywanie ukrytych przejść skrywających skarby i kosztowności dawało niesamowitą satysfakcję.
[Jestem niesłyszący] @xand -> Na to ukryte przejście za obrazem odczułem tak samo jak ty i @JaspeR90k. :) Mam nadzieję, że nie będą "tunelowe" plansze, lecz "labirynt" w starym i dobrym stylu tak jak Blood, Wolfenstein 3D, Hexen. Odnajdywanie sekretów, zwiedzanie interesujące miejsce i zbieranie "skarbów" sprawią mi dużo radości. :) Oby również nie będzie "regeneracyjne zdrowie", lecz stare i dobre apteczki w ograniczone ilości.
Sir Xan - byloby fajnie gdyby dzisiejsze gry fpp mialy jakies pomieszczenia niz tylko korytarze ale dzisiejsi gracze nie umieja sie rozgladac wiec pewnie do gry wrzucili nam magiczny "zmysl" ktory pokazuje droge
@Koktajl Mrozacy Mozg -> Dokładnie. Nowa technika poziom trudności z nową Thief powinno być standard na przyszłe gry, aby wszyscy mogli się dostosować do wedle potrzeb np. czy wyłączyć regeneracyjna zdrowia albo kompas do celu. Wtedy weterani i nowicjusze nie będą mieli powody do narzekanie. W przeszłości większości nowicjusze często stosowali kody cheaty "God Mode" albo "All weapons", "Next level". ;)