Dogs of War: Online - test bitewniaka w darmowej wersji
Zrób filmik z Disciples 3: Reincarnation, bo ta odsłona wyszła bez większego echa, a jest naprawdę niezła (w odróżnieniu od poprzednich "trójek").
Wybacz kolego, ale ten komentarz jest wprost TRAGICZNY! Jeden Fangotten wystarczy na tvgry. To jest po prostu słabe i nieprofesjonalne.
@Starycjusz - przeszedlem trojke i bylem mega mocno zniesmaczony. To najgorsza z czesci i nie powinna miec w nazwie Disciples. Ochydna szata graficzna (1 i 2 byly sliczne i zarazem mroczne) i tunelowe mapy dajace 0 manewru jak w 1 i 2 czy nawet Herosach. Normalnie 0 taktyki, idziesz i tluczesz wszystko po drodze, az dojdziesz do celu.
0 swobody - beznadzieja.
@GhosteKl i UbaBuba
Mam na myśli Reincarnation, a nie Reneisance czy Resurection. Jest to poprawiona wersja dwóch poprzednich części stworzona przez inne studio. Wiele rzeczy jest zmienionych i teraz się w to gra na prawdę przyjemnie (mówi to fan dwójki). Szata graficzna oczywiście nie została zmieniona (chociaż mi akurat się podobała), ale i tak warto dać tej grze szanse. Niestety GOL nie dodał Reincarnation do encyklopedii, ale fanom Disciples polecam chociażby ją sprawdzić.
Nie znam gościa od komentarza, ale ja zakatarzony brzmię teraz lepiej niż on...
Pisanie GG przed wykonaniem ostatnich akcji w każdej grze to szczyt prostactwa :D
głos to komentator ma bardzo dobry , radiowy wręcz ale to po prostu brzmi jak czytanie z wcześniej przygotowanego tekstu, jest bezemocjonalne i ciężkie do przełknięcie, potwornie ciężkie, wolne wciągające .... bloop!
Dzięki za komentarze odnośnie mojego głosu. Postaram się nie zanudzać tak bardzo w kolejnych produkcjach oraz wprowadzić nieco "życia" w to, co mówię. :)
Czasiu ciesz się, że tu narzekają, pamiętaj, że gdzie indziej jeden Pan bodaj był gotów cię podrywać ze względu na głos :p
Hej mam pytanie do autora: )!
Otóż zabieram się za małą produkcje z modelem f2p. I zwrócił moją uwagę Twój negatywny stosunek do płacenia w grach. Na czym wg Ciebie powinny zarabiać gry f2p?(na samych skinach mała produkcja się nie utrzyma)+Czy uważasz że taki model jest "właściwy":
Gra ma polegać na starciach "bohaterów" w pvp (który ma być bazowym trybem) + paru misjach pve do co-op_a. I teraz moim pomysłem jest wprowadzenie licznika który pokazywał by ile gra zarobiła a po przekroczeniu jakiegoś pułapu odblokowywały by się nowe postaci misje tryby itd. Dodatkowo osoby które by płaciły dostawały by konta wipowskie umożliwiające zmianę nazwy, kastomizowanie postaci i testowanie kontent-u który ma zostać dodany.
Dzięki za materiał, bo zupełnie nic nie wiedziałem oo tej grze a gra jest super. Trochę się nie zgodzę z tym co powiedziałeś, bo buildów jest masa i naprawdę ciężko określić jednoznacznie na czym opierasz armię, na przykład ludzie to nie tylko czary lecznicze ale przede wszystkim wysoka dyscyplina, a co za tym idzie prawdopodobieństwo duże zaczynania tury, wilki to samo można mieć ich sporą ilość albo mało ale dużych i silnych bestii a głównym ich zaletą jest mobilność, po za tym nie zawsze armie gdzie jest więcej postaci wygrywają, wszystko zależy na czym polega twoja armia, fakt że czym więcej postaci tym większa szansa na szczęście w kostkach, ale tak to już jest przy grach opierających się na rzucie kostką. Wcale też nie jest tak że postacie na większych levelach są dużo lepsze a więcej kosztują w punktach do wystawienia więc czasami nie opłaca się ich ulepszać, dzięki temu taktyk jest dużo i wręcz przeciwnie bardzo ważne jest kogo i czy opłaca się atakować, czasami lepiej poczekać. Ale mimo wszystko fajny materiał, ja czekam na dodanie więcej plansz i oczywiście więcej armii, z chęcią przygarnę orków i może wkońu wyjdą barbarzyńcy, na pewno brakuje trochę wprowadzenia do tego świata, i mogli by dopieścić modele postaci.
@Starycjusz
Może kiedyś się skuszę na to D3: Reincarnation. Niemniej jednak zasadniczym błędem było oddanie Disicples w ręce ruskich, od samego początku gdy się dowiedziałem, że za produkcją będą stać ruscy wiedziałem, iż to będzie niewypał. Swoim dziełem uśmiercają ten tytuł. Samo pole walki wzorowane na tych z Herosów niszczy klimat, który oddawała 2jka. De facto mogliby zrobić pole walki, na których jednostki normalnie się poruszają ale nie wzorując się na Hirołsach. Wg. mnie w Disciples 2 widok walk zwiększał imersję, jednostki były lepiej widoczne, były większe, efekty audiowizualne (na tamte czasy) bardzo ładne i nietypowe - to wszystko lepiej oddziaływało na gracza, niżeli oglądanie walk z daleka, oraz niezbyt dobrze (i niezbyt dobre efekty dźwiękowe) słyszalne efekty walk, do tego ta szybka, skusiłbym się o stwierdzenie 'skoczna' muzyka w tle psująca klimat. Słowem ruscy poszli na łatwiznę wzorując się na tym co obecnie było na rynku, nie stworzyli nic innowacyjnego, a przecież Disciples 2 było dość innowacyjne w swojej klasie i wg. mnie Disciples 2 jest znacznie lepsze od Hirołsów 3. Gdyby za kolejną odsłoną stanęli odpowiedni ludzie to śmiem twierdzić, że Disciples byłoby konkurencją nie do zgryzienia dla Hirołsów - a te w dzisiejszych czasach i tak nie szczycą się niczym szczególnym ;)
Nic ciekawego w tej grze nie uświadczyłem . Jest o wiele , wiele więcej innych , lepszych tytułów. Typowy zapychacz na rynku.