Metal Gear Solid V: Ground Zeroes - film porównujący różne wersje gry
Nawet na stare konsole trzyma jeszcze poziom, ciekawe jak PC-ty z 2005 roku by sobie poradziły ; > Szkoda. że Ground Zeroes to takie "demo" tak naprawdę. Wersja na PS4 miodzio, ah ten fotorealistyczny posmak, no i ponownie 1080/60.
Technikalia technikaliami, ale designersko ta gra wygląda słabo. Tak... kompletnie zwyczajnie, bezpłciowo i na zupełnie wypraną z jakiegokolwiek klimatu.
Wersje na oldgeny wygladaja mimo wszystko swietnie.
Rozczarowuje troche fakt, ze nexgenowe wersje praktycznie niczym sie nie roznia pod wzgledem polycount.
Ja tam widzę różnice i to nawet spore, nie mówię oczywiście że na "starych" konsolach gra jest obrzydliwa czy coś no ale lata świetności staruszków przemijają i za jakieś 2 lata liczba wydawanych na nie gier spadnie w sporym stopniu, ale mimo tego co piszę lubię gry za ich fabułę i rozgrywkę a nie za 1080p jak niektórzy i ciągle pogrywam sobie na zapomnianym już przez większość Gameboyu :p
Brawo, filmik pokazuje jak mało różnic jest między starym genem a current genem i jak bardzo nie opłaca się kupić current genów. :)
I jak jeszcze bardziej się nie opłaca kupować drogiego PC-ta do gier gdzie nawet nie ma takich nowych pozycji, z taką fotorealistyczną a jednak past-genową oprawą.
Wonder_Boy --> Tymi postami usprawiedliwiasz się sam przed sobą, że wydałeś kilka tysięcy na zabawkę, czy co one mają na celu?
Idąc tym tokiem rozumowania, to co ma aluzja do mnie a pominięcie Dangerziom ? Już chyba wiem, usprawiedliwianiem się wydania kilku tysięcy na sprzęt do gier który przeżywa chyba największy kryzys jeśli chodzi o wydawanie na niego produkcji AAA ( PC oczywiście ). Czy co on miał na celu ? PS4 kilka tysięcy, naprawdę ?
Wonder_Boy --> Nie odpowiada się pytaniem na pytanie, a Ty napisałeś dwa takie same posty, więc to chyba naturalne że ktoś się zaniepokoił.
Tak cię boli , że PC z 2005 roku by nie pociągnął nawet past-genowego Ground Zeroes , że do tego wracasz jako "dwa takie same posty" ?
I na głupie pytania nie ma odpowiedzi która w twoim mniemaniu by cię usatysfakcjonowała, tym bardziej patrząc na oprawę GR która podnosi kolejne standardy, a to tylko produkcja "przechodnia" łącząca stare z nowym.
Nie widzę zbyt dużej różnicy między nową generacją i starą. Jedynie to cenową... Nie ma to jak się kłócić o to że PS3 dalej ma lepszą grafikę niż komputer z 2005 roku. Łoo, normalnie szok... Ale chyba wiesz że konsole są specjalnie robione pod gry a PC nie. I to chyba raczej jest różnica. Jeszcze jedna rzecz, dobrego kompa złożysz do 2 tysięcy.Tak, jest coraz mniej gier AAA, ponieważ jest coraz więcej gier indie, które są o wiele ciekawsze.
Ja wiem, ale na tym serwisie wielu nie wie dlatego czasem sobie pozwolę na pstryczek.
2 tysiące za sprzęt do nowych, zapowiadanych produkcji multiplatformowych aaa to na dzisiaj stanowczo za mało. Do indie i podstawowych multimedialnych funkcji jak najbardziej wystarczy. Widzę na tym serwisie co post to zmiana frontu by tylko "wyszło" na korzyść PC-tów.
Wonder_Boy [11]
A kogo to obchodzi co PC z 2005 roku pociągnie? Ta platforma się ciągle rozwija i nie ma stagnacji. To co było w 2005 roku to przeszłość, liczy się to co jest teraz.
A i pobierzcie sobie z gametrailers wersję HQ w 60 klatkach. PS3 i Xbox360 to jest festiwal braku jakiegokolwiek AA. Widać też doskonale co robili aby wersja Xbox One działała tak jak wersja PS4. Widać jakie zabiegi maskujące słabą grafę stosowali, żeby to chodziło porównywalnie.
Beka... Mistrzostwem było pokazanie sceny jak stoi na wzgórzu...
dj_sasek [ gry online level: 33 - Spectre Status ]
A kogo to obchodzi co PC z 2005 roku pociągnie? Ta platforma się ciągle rozwija i nie ma stagnacji. To co było w 2005 roku to przeszłość, liczy się to co jest teraz.
No to mamy teraz, że GZ wychodzi na konsole z 2005-2006 roku a na "ciągle rozwijające się, bez stagnacji" PC-ty oczywiście nie. Tu i teraz.
Śmiech na sali jeśli chodzi o różnicę.
Nie powiedział bym że grafika na konsolę "nowej generacji" powala na kolana.
Wonder_Boy [16]
Z prostego względu. Jest to exclusive konsolowy, ktoś zapłacił, żeby nie pokazała się na PC. Co nie znaczy, że ta platforma by sobie z tym nie poradziła. Z resztą nie śledzę tej serii, dla mnie już się dawno skończyła.
Nikt przecież nie mówi , że obecne PC-ty by sobie nie poradziły ( chociaż obstawiam , że jak z Tomb Raiderem potrzebna by była potężna machina by uzyskać jakość wersji z PS4 ) . Wyraziłem tylko podziw co stare konsole mogą jeszcze uciągnąć dzięki zamkniętej architekturze.
Wonder_Boy [19]
Gry na stare konsole mogą się jeszcze długo pojawiać. Liczą się zyski, nie każdy przecież rzucił się na nową konsolę. Dlatego też optymalizują pod stary sprzęt.
Te same modele, większe tekstury (widać w dwudziestej sekundzie). Minimalny nakład pracy, efekt taki sobie.
Widzę, że cześć ludzi nadal nie rozumie, że gry na konsole od zawsze powstawały i powstawać będą przy użyciu PC. Pisanie "PC tego nie uciągnie" jest tak samo mądre jak pisanie, że PS4 nie da rady "odpalić" mspaint.
Takie upierdliwe atakowanie innej architektury zahacza o szaleństwo. Z drugiej strony szaleńcy bywają zabawni ^^
Kocham porównania pecetów z 2005 z konsolami gdzie architektura jest zupełnie inna.
Popatrzmy lepiej na to co jest teraz - xone z radkiem 7770 wyświetla taką samą grafikę jak jego pecetowy odpowiednik w sensie, że na takich samych ustawieniach
Zabawne to ujrzeć stado rycerzy w lśniących blaszanych zbrojach, biegnących na ratunek w razie ujrzenia drobnego przytyku w stronę PC-tów i to w większości napisanego dla zabawy. I tak, drogi komp do gier z końca 2005 roku większość trochę późniejszych multiplatform z past-genów nie jest w stanie nawet uruchomić. No ale to oczywiste, po co pisać oczywistości, to się już nie powtórzy.
Porównanie z XO nieudane. Kolejny raz nie wyszło. Wystarczy zobaczyć jak mocnego PC-ta trzeba posiadać by zagrać w Titanfalla z detalach i klatkach animacji które występują w wersji na XO. Sztandarowy przykład jak gracze PC-towi są oszukiwani za własną zgodą. Oprawa chyba nawet gorsza niż w HL2 ( na medium na pewno ) a wymagania x10 sztucznie zawyżone w zmowie z producentem kart. Naiwni oczywiście wierzą, że w wersji finalnej optymalizacja i oprawa się poprawią razy dziesięć. Więc Dreamy wstawka o 7770 to jedna z większych głupot.
Zaczyna mi się podobać ten nowy MGS, ale chyba bez przechodzenia poprzednich części nie ma sensu brać się za Ground Zeroes, czy Phantom Pain...
Może ktoś powiedzieć, czy przechodzenie teraz MGS'ów 1-4 jest męką, czy nawet ujdzie? :P
@PortalGta Jedyna męka jaka cię czeka to archaiczne sterowanie. Reszta jest jak najbardziej miodna :)
Ciekawe ile lat bede musial jeszcze grac w oldgenowe technologie. Najsmiesniejsze, ze na X360 i Xone obie dzialaja w 720p, mimo, ze wygladaja prawie identycznie.
STARCZY MI JUZ PO PRAWIE 10 LATACH TYCH SILNIKOW. NAPRAWDE. PRAWIE 10 LAT STOI WSZYSTKO W MIEJSCU.
Bo to nie jest zadna nowa generacja, gra byla projektowana (obiekty, meshe, textury) pod stara generacje, na nowej podbili rozdzialke i kilka shaderow, postprocesu. SERIO, STARCZY MI JUZ. NIE KUPUJE
pomijam, ze ta to jest "demo" MGS, ktore trwa ok. 1:30h LOL. Kiedys takie dema byly za darmo.
Czekam na FF XV i Kingdom Under Fire II - o te gry wyglagaja w koncu next genowo zarowno z wygladu jak i z gameplayu.
@Wonder_Boy
Titanfall ma bardzo male wymagania, na HD7770 smiga w 1920x1080p w podobnej jakosci,.
PortalGta - Żadna tam męka.
Rozgrywka z 1 i 2 części jest unikatowa, gra się bardzo przyjemnie. 3 jest OK tak samo Peace Walker. Czwórka, najnowsza pełnoprawna część jest - o ironio - najbardziej archaiczna i niedopracowana.
Poprzechodź gry od 1-4 + Peace Walker. Ten ostatni jest bardzo ważny dla Ground Zeroes i Peace Walker - losy większości przedstawionych tam postaci mają być kontynuowane.
PS. Jeżeli seria ci się spodoba to przygotuj się na to, że czwarta część to flaki z olejem, zwieńczenie serii mające więcej wspólnego z parodią niż zadowalającym zwieńczeniem losów lubianych postaci. Fabularne bzdury, w przeciwieństwie do intrygującej drugiej części.
Wystarczy zobaczyć jak mocnego PC-ta trzeba posiadać by zagrać w Titanfalla z detalach i klatkach animacji które występują w wersji na XO.
Że niby jakaś alfa jest i wg. tego tak oceniasz? Ta gra ma w minimalnych 8800GT. Więc nie ma szans, żeby Radek 7770 nie pociągnał jej na full detalach w 720p (tak jak xone) z resztą nawet w full hd powinien spokojnie ciągnąc bez aa. Przecież to jest grafika na poziomie Unreal Engine 3
Ściągnąłem ten filmik ze strony Konami na dysk i stwierdzam, ze jedyna słuszna platforma dla tej gry to PS4. 360p w małym okienku to i crysis wygląda podobnie na PC i Ps3, tak więc na dzień dzisiejszy tylko jedna z nowych konsol.
Jeszcze półtora roku temu sądziłem, że Ground Zeroes docelowo będzie na PS3 i X360 z naciskiem na Sony. Zgadza się to ostatnie. Konami jest mocno tarmoszone przez Sony i teraz Kojima pokazuje, że własnie najbardziej przyłożył się do konsol japońskich.