Daylight zadebiutuje w kwietniu bieżącego roku
Proceduralne tworzenie korytarzy/poziomów za każdym razem gdy gramy od nowa jest pomysłowe i przede wszystkim znacznie wydłuży ilość godzin roz(g)rywki. W zasadzie można luźno przyjąć, że gra się nie kończy i ilość czasu przy niej spędzona zależy wyłącznie od tego, kiedy znudzi nam się lawirowanie po coraz to nowych korytarzach. Jestem na TAK :).
Natomiast co do platform sprzętowych - wygląda na to, że PS4 przybył jeden nie do końca oczekiwany "eksklusiv" czy może lepiej brzmiące sformułowanie - gra na wyłączność. I to na Unreal Engine 4. Co prawda po pierwszych próbach na nowym silniku nie ma co spodziewać się "wodotrysków" (tym bardziej w grze tego typu, gdzie kolorystyka i tonacja jest sugestywna). Ale ktoś w końcu musi zacząć :).
Nie podoba mi się to, że drzwi pchnął ikonką "łapki" a nie swoją prawdziwą łapką.
nareszcie podali miesiąc premiery zobaczymy czy warto było czekać.