Powstaje remake Outcast - klasycznej przygodowej gry akcji z 1999 roku
Świetna gra, wspaniały klimat (inspirowany trochę Gwiezdnymi Wrotami), voice-acting, sandboksowy charakter gameplayu (serio, już w tamtych czasach), muzyka no i grafa na tamte czasy. Oby tego nie skaszanili.
http://www.youtube.com/watch?v=gF4ME7d7vm0
OpenOutast jest na CryEngine, a FreshEngine (użyty do remake'u) na razie nawet nie podchodzi pod jego możliwości.
Mi się marzy remake gry Hype: The Time Quest na poziomie gier z serii LEGO...
Super! Tyle jedynie mogę powiedzieć...
żartuję.
Mogę powiedzieć, że to jedna z najlepszych i najmądrzej skonstruowanych gier, w jakie grałem. Mamy tu np. jeden z ciekawszych patentów na rozwój postaci - odwrócony mechanizm, zgodnie z którym to nie prowadzona przez gracza postać staje się silniejsza, ale poprzez jej działania to przeciwnicy stają się słabsi.
Drugi świetny patent to inteligencja postaci NPC przy prowadzeniu dialogów. Kiedy chcemy szczerze pogadać z NPC, i np. pospiskować, NPC nie podejmie szczerej rozmowy, jeśli w pobliżu stoi ktoś niepowołany, kto mógłby rozmowę usłyszeć.
Dotychczas tego typu patent był tylko w kilku grach, i zrealizowany był przez oskryptowane scenki. Tutaj jest to rozwiązanie systemowe.
Ogólnie była to jedna z lepszych i mądrzejszych gier, w jakie grałem.
1 z lepszych mechanizmów dla mnie to wysadzanie zamkniętych drzwi. Nie masz klucza? NO PROBLEM - masz dynamit albo rakietnicę:]