Kingdom Come: Deliverance - kulisy produkcji #5 - żywy świat (PL)
Żywy świat to coś na co od zawsze zwracam uwagę w erpegach oraz grach z otwartym światem. Przyczynił się do tego Gothic, który dzięki temu działał niezwykle na wyobraźnię. Mogliśmy poczuć się częścią świata gry. Muszę przyznać, że to co widzimy na tym filmiku zapowiada się obiecująco.
Zapowiada się ciekawie, a przede wszystkim elastycznie. Taki system skryptowania będzie bardzo fajny dla moderów.
Żywo jaram się każdym niusem o tej produkcji! Nie dość, że odpowiadają za nią twórcy mojej ukochanej "Mafii", to w dodatku robią grę w moim ulubionym gatunku i ulubionej epoce historycznej! Każdy kolejny dziennik deweloperski sprawia, że "Kingdom Come" zaczyna powoli spychać u mnie "Wiedźmina 3" z piedestału najbardziej oczekiwanej gry RPG. Jak na razie jedyny zgrzyt związany z tą produkcją, to podział na Epizody, ale pewnie później wydadzą całość w jednej Edycji. Trzymam kciuki, żeby wszystko co sobie założyli udało im się osiągnąć i czekam z niecierpliwością na zapowiedziany grywalny build!
Po raz ostatni zachęcam do wsparcia tytułu, zostało już tylko kilka dni, dobrze byłoby dobić do 800 tysięcy.