Sklonować pomysł, osiągnąć sukces i uciec, czyli nowa recepta na sukces.
W tym przypadku nigdy chyba nie będzie to złe, im więcej gier tym lepiej. Każdy będzie mógł wybrać dla
siebie coś co mu się spodoba. A takie "klonowanie" pomysłu jest tylko jedna składową.
Taki WarZ wstrzelił się idealnie, zrobił co miał zrobić. Dla mnie to crap, ale wielu osobom się podoba...
nawet bardziej od DayZ.
Tak samo Torchlight, trafił w momencie kiedy my czekaliśmy na Diablo 3, a kiedy i ono przyszło wielu się
zawiodło ( z takich czy innych powodów ) to za drogie, to ciagle trzeba być online, to zbyt kolorowe- i tu
przyszedł kolejny zawodnik Path of exile ;)
Nic tylko się cieszyć i przebierać w grach.
Co innego doskonałe wyczucie rynku i chwili, a co innego bazowanie na ludzkich słabościach i modzie by wyciągnąć jak najwięcej kasy. Choć w tym drugim przypadku winni mogą być najczęściej tylko ci którzy dali się nabrać.
A czy z Rust aby nie było tak, ze zombie to był tylko placeholder, żeby coś tam po tym świecie chodziło?
No właśnie zombie było bo było, tak po prostu. Nie wnosiło nic szczególnego do rozgrywki, ale taki motyw istniał, co w przypadku tego tematu jest istotne.
Zapraszamy na Nasz serwer.
YORK RUST PL
By połączyć się z naszym serwerem wklejamy ::: net.connect 173.199.72.107:28016 ::: w konsoli dostępnej w grze pod klawiszem F1
Wipe 18.04.2014r
Informacje dotyczące serwera:
Specyfikacje serwera:
Tryb: PVP
Sleepers: ON
Liczba slotów: 50
Mody: Oxide
Airdrop od 7
Brak cenzury
Pomoc dla nowego gracza
Grupa Steam: http: //steamcommunity.com/groups/YORK_RUST#