Tomb Raider: Definitive Edition z 60 klatkami na PlayStation 4
XONE ssie totalnie na całej lini
- mniej FPSów,gorsze rozdzielczości niz PS4
- mniej exów
- wygląda jak VHS i jest większy od wszystkich możliwych konsol
- droższy,na dodatek jeszcze niedostępny w Polsce (jak będzie droższy od PS4 w Polsce to nie bedzie wątpliwości którą konsole kupić)
Nie mają się czym chwalić na PS4, 60 fps może i będzie ale nie stałe, pewnie w niektórych lokacjach np w obozowiskach spadnie do 30. Wersje na Xboxa One tą niby konsole nawet nie skomentuje. Microsoft wypuścił bubla technologicznego w postaci Xboxa 360, a teraz wypuścił X One który nie domaga w nowych grach. Jak dla mnie Xbox One, WiiU i teraz PSVita to będą największe porażki konsolowe teraz i w przyszłości.
Tym razem i tak jest lepiej, niż w przypadku BF4 czy CoD: Ghosts. Tamte tytuły miały rozdzielczości mniejsze na XOne, a tutaj chociaż obraz będzie na obu platformach równie ładny. Niby płynniejsza gra, ale ten framrate będzie zmienny. Lepiej mieć już te stałe 30FPS, STAŁE.
Nie mają się czym chwalić na PS4, 60 fps może i będzie ale nie stałe, pewnie w niektórych lokacjach np w obozowiskach spadnie do 30
Nie spadnie. Dolna granica to 45-50 fps a górna to 60. Spadki do 30 zapowiadane dla XO.
Poza tym na PC z tressfx to ciezko 30 utrzymać więc jakby nie było to mały sukces.
Proponuję wszystkim spojrzeć na grę STARTOWĄ na Xbone - Ryse, potem porównajcie sobie tego ex'a do portu z poprzedniej generacji (Tomb Raider) i dopiero potem dawajcie osądy na konsolę M$...
alpha_lyr "Poza tym na PC z tressfx to ciezko 30 utrzymać więc jakby nie było to mały sukces." Tak, ale tylko dlatego, że AMD źle zoptymalizowało tą technologie na dobrą sprawę powinna ona pobierać max 7-8 fps a nie 20-30...Problem leży w optymalizacji i firmie AMD, to średnim kompie miałbyś tressfx u Lary.
kaszanka9 - Konsolowcom nigdy nie dogodzisz, prawda jest taka, że te ich 60 fps to są bardzo naciągane.
Problem leży w optymalizacji i firmie AMD, to średnim kompie miałbyś tressfx u Lary.
Przecież na PC niczego się nie optymalizuje już od dawna to czegoś ty się spodziewał, gruszek na wierzbie ? Tressfx to efekt stworzony dla konsol nowej generacji o czym mówi zresztą koleś w materiale promocyjnym Definitive Edition, nie ma mowy więc żeby to działało dobrze na milionie konfiguracji.
optymalizacja na PC wygląda tak, ze sięgasz do portfela i biegniesz po nową kartę graficzną, drugie tyle RAMu i nowego procka.
Nie ma żadnego sensu nawet się porywać na tak karkołomne zadanie.
Sprawdziłem, bo nie dało mi to spokoju. Konwersję na PS4 tworzy Nixxes Software, natomiast port na Xboksa One United Front Games.
http://www.nixxes.com/nixxes/newsdetail/20-uk/news/167-trhd-announced
Powtorze sie z innego watku:
Haha, beka z PC "Master Race".
Ulepszony Tomb Raider (czyt. wygladajacy lepiej niz na PC na ultra) leci w 60 klatkach w natywnym 1080p na konsoli, ktora
kosztuje 400 Euro. Sama karta graficzna do pieca, zeby pociagnac TB (ktory wyglada i tak gorzej) na maksa w 1080p i 60 klatkach kosztuje 700 euro.
No ale te konsole sa przeciez slabe - hahaha :D.
------>>>>
Myślałem, że deweloperzy będą zaniżać jakość grafiki z powodu słabych bebechów xone... póki co się myliłem, ale ciekawe jak to będzie wyglądać w przyszłości.
I tka zaraz się znajdzie który wyskoczy że "ludzkie oko widzi 24 klatki".
Z tego co wiadomo to wersja na PS4 będzie przez większość czasu w 60 klatkach, a X1 ciągle przy 30 w porywach do 45 jak nic się nie dzieje.
@Gastovski
nie ma to jak wydac wyrok na podstawie jednej gry, w ktorej TressFX bylo tak tragicznie zoptymalizowane ze nie bylo sensu go wlaczyc. nie wiem tez kiedy testy zostaly przeprowadzone bo patche poprawiajace optymalizacje mogly sporo zmienic.
co do samego newsa to dobra wiadomosc. start nowej generacji oznaczal dla mnie 1080p i 60fps w kazdej niemal grze ale sie srogo rozczarowalem. o wiele mocniejsze bebechy niz poprzednia a dalej 720p i 30fps? cos chyba bylo nie tak nawet jesli to tylko start. czekanie paru lat na "okielznanie mocy" byloby niezrozumiale skoro reklamowano nowe konsole jako latwe do programowania poprzez architekture PC.
@Gastovski
posiadam 4 konsole, ale tez mocnego PC (grafa za 1100zl od AMD). TR w fullhd z tressfx chodzi mi w ponad 60 klatkach, wiec przestan pitolic bzdety. TressFX to jedno, kilka innych opcji mocarnie obciaza gre i robi spadek animacji, a ich zapewne w konsoli w ogole nie bedize, na PC tez wylaczylem bo roznicy wizualnie nie bylo praktycznie zadnej (cos jak ubersampling w Wiedzminie 2).
Za to podoba mi sie, ze nie zanizaja w dol dla Xone! Od momentu poakzania PS4 i bebechow pisalem, ze ma 50% wydajnosc niz Xone i prosze bardzo w kazdej kolejnej multi grze macie potwierdzenie. Tylko gry-online za nic nie chcialo o tym pisac (do dzis nie napisalo, mimo, ze widac to JAK NA DLONI, jak 2+2) tylko teraz nagle "wielkie zdziwieinie".
ale macie zatwardzenie z tym full hd 60 klatkami,mi wersja xbox one odpowiada bo nawet monitora full hd nie mam bo ja potrzebuje 19 cal a nie 22 i wiecej bo sie oczy rozłażą w dodatku monitor nie jest tylko do gier a do pracy pc jest najbardziej.
realsolo
Ale mnie nie interesuje co Ty posiadasz. Sam mam 4 konsole i mocnego PC (Tomb Raider kupilem na Steamie za grosze), ale fakty sa takie, ze PS4 wcale nie jest takie slabe, jak nam tutaj guru z PC "Master Race" probuja wmowic. I taka jedna mala rada, zanim zaczniesz komus mowic, ze "pitoli" to sprawdz, ze nowa wersja TB bedzie miala wszystko to co PC na ultra, plus ulepszone oswietlenie, lepszy TressFX i inna twarz Lary (chociaz to sprawa kosmetyczna). A wszystko w natywnym 1080p i 60 klatkach.
Gastovski - No ale te konsole sa przeciez slabe - hahaha :D.
Skoro sa takie mocne, ile nowych tytulow ktore sa dostepne badz beda w najblizszych miesiach mozna pograc od 2 do 4 graczy? W erze N64, PSX takich gier byla masa a konsole duzo slabsze, nie mowce ze gra sie online bo jest wiele gier w ktore mozna pograc na kanapie dla samej zabawy a nie superuber skilla w multi i kupowania 4 konsol, 4 gier by pograc sobie tam w cos 2vs2 badz FFA. Poprzednia generacja ucichla z grami na 2 graczy a co dopiero mowic z 3-4.
Koktajl Ty się dobrze czujesz ? już przy PS2 czyli ostatnim bastionie gier na podzielonym ekranie, gralo się na PC w sieciówki 1v1 4v4 etc.. i już wtedy wiadomo było w jakim kierunku pójdzie zabawa dla wielu graczy, zwłaszcza, że znaczenie internetu wciąż rosło by już w 7-mej generacji całkowicie wyprzeć poszatkowany na kwadraty ekran....
Nie mów że Ty na serio z tym argumentem bo teraz to przeszedłeś samego siebie. Wyobrażasz Ty sobie chociaz CoD na jednym TV w 4 graczy każdy dysponujacy przestrzenią wizualną kilkanaście/kilkanascie centymetrów ? :D Ja rozumiem jest piątek i można dać w karczycho ale jest wcześnie a Ty już mocno bredzisz :)
Ciekaw jestem ile klatek więcej by wyciągnęły obie konsole, gdyby nie ten TressFX, który i tak ledwo uatrakcyjnia grę. Mogli by dodać chociaż możliwość wyłączenia go.
Fajnie. Tylko co z tego? Za chwilę na PC będzie się grało w 4K... Szkoda tylko Tumb Raidera;)
alpha_lyr - jesli w erze PSX/N64 gdzie TV byl o przekatnej, strzelam 20''i gierzyli w Perfect Dark czy 007 na 4 osoby, w dropach to jaki jest problem dzisiaj? 50'' i 4 graczy w COD? Nie widze zadnego poza tym ze nawet tak stara gierka jak COD jak i jego silnik nie udzwiga tyle osob, dlatego mowilem o 2 - w wyscigowkach, jakis strzelankach w coop. Chce pograc dla funu, na kanapie, nawet w 30fps ale chce miec taka mozliwosc. To rozumiem ze nowe konsole obsluguja gora 2 pady bo przeciez taki tryb jest juz zbedny od poprzedniej generacji.
"Niezła" reklama (zresztą kolejna) XboxVHS! :D Konsola jest na rynku zaledwie 2 miesiące, a tu już - w przeciwieństwie do konkurenta - mówi się, że gra sprzed roku (choć po liftingu) będzie chodzić wyłącznie w 30 fps! Na PS4 da się zrobić w 60 fps, na X1 się nie da... Nie to, żeby w 30 fps nie dało się komfortowo grać, ale z punktu widzenia marketingowego to kolejny cios wymierzony w M$ i jego nową konsolę. Tym razem cios wymierzyła jedna z ikon roz(g)rywki - niejaka Lara.
Przypominam, że - w przeciwieństwie do X360 i PS3 - premiery nowych konsol nie dzieli rok, więc o żadnym skoku, czy choćby postępie technologicznym, nie może być mowy.
Do tego - w przeciwieństwie do X360 i PS3 - nowe konsole korzystają z podzespołów tego samego producenta, więc o różnicach w produkcji i posiadanej technologii nie może być mowy.
jakhis>kto będzie grał w takich rozdziałkach na pc chyba ci co forsą se dupe podcierają? pozatym nie ma kolosalnej różnicy jak w przypadku sd-full hd.
alpha_lyr - jesli w erze PSX/N64 gdzie TV byl o przekatnej, strzelam 20''i gierzyli w Perfect Dark czy 007 na 4 osoby, w dropach to jaki jest problem dzisiaj? 50'' i 4 graczy w COD?
Sam należe do ludzi którzy chętnie przywitaliby taką opcję z otwartymi ramionami, ale coś czuje ze problemem będa wyzsze oczekiwania. Dzisiaj jestesmy już naznaczeni technologią i prowizora nie przejdzie. Nie po to wszystko poszło w jedną konkretną stronę by teraz wrócić do 2000 roku. Sam uważam że to spoko dodatek ale spójrz, czy ludzie masowo piszą petycje o przywrocenie splitscreena w grach ? czy Del w tv-gry testuje Battlefielda w sieci narzeka że nie może pograć z kacprem na jednym ekranie ? Ten model rozgrywki został porzucony ale nie dlatego że konsole nie wydolą. Nadal jednak pozostają niektóre gry, sportówki i bijatyki.
Wiele rzeczy przejdzie jak przechodzi obecnie - brak postepu w Ghost na nowych konsolach, jakos nie slysze negatywnych komentarzy ze Ghost jest mizerny w kwestii techniczej, masa EaAcc na PC rowniez - robie gre, fajnie jak mi dorzucisz a ja ci udostepnie jakis skrawek mapy z kikoma ficzerami.
W BF4 split nie jest potrzebny CHOC w Halo3/L2D1 mozna bylo grac po sieci na 1 koncie Golda we 2 osoby w multi ;). Wszystko zalezy od typu gry - jesli jest to cos jak BF/COD to srednio bo lepszy fun jak mamy pelny ekran oraz wiecej graczy, dlatego bardziej przydalby sie coop z opcja splitscreena, scigalki czy jakies platformowki