Tomb Raider od Square Enix w końcu zaczął przynosić zyski
spokojnie, za niespełna miesiąc pewno się dowiemy że znowu panowie ze square są na giga minusie i rozczarowani sprzedażą na ps4 i x1 i że nie wróciło się nawet 10% kosztów poniesionych na lifting next genowy i wytworzenie nowych krążków i okładki i w ogóle nikt tam nie zarabia, wszyscy tylko dokładają do interesu a owoców żadnych hehe :D zima 2016 będzie news update, Tomb Raider Definitive edition w końcu zaczął przynosić zyski...
byl juz chyba news, w ktorym mowiono ze Square Enix zalozylo sobie kosmiczne prognozowane sprzedaze ich gier. 4mln w sierpniu jak na reboot serii, ktorej znaczna czesc dzisiejszych graczy nawet nie zna (a na pewno nie jest tak znana jak za czasow swietnosci) to naprawde niezly wynik. pewnie oczekiwali ze w 2 miesiace po premierze ze sklepow zniknie 8mln...
I tak jestem zaskoczony NIEZŁĄ sprzedażą.
1. Nowi gracze nie znają tej serii i gra z tego co pamiętam nie miała jakiejś super kampaniii reklamowej
2. Fanom starego Tomb Raidera ( w tym mnie ) nie podoba się konstrukcja rozgrywki. Za dużo strzelania, prymitywne zagadki. A początek wcale na to nie wskazywał. A szkoda...
4 miliony to było chyba w sierpniu/wrześniu nie licząc dystrybucji cyfrowej, przed mega promocjami.
4miliony x 50 $$$ = 200milionów. produkcja i marketing kosztowały aż tak grubo ponad tą sumę, że dopiero po mega promocjach gdzie gra była za 5-10$$, zaczęła na siebie zarabiać.
Mogli nie robić gównianego trybu Multi tylko skupić się na trybie SP i grobowcach, których ewidentnie nie było.
Jak to zawsze bywa u Squer Enix pieprzą głupoty.
Gdzie jest kontynuacja LoK?
wcogram [5]
Jak to zawsze bywa u Squer Enix pieprzą głupoty.
Zauważ, że nikt nie powiedział, że nie zarobili, teraz tak mówią, że "zaczyna przynosić zysyki", tymczasem już przynosiło jak pierwszy raz o tym marudzili tylko nie tyle ile by chcieli, to ich boli najbardziej, kogo by nie bolało, trzeba było zrobić lepszą grę, proste.
Po za tym definitive edition ma mieć 1080p 30 fps, także nie taka definitive, ale pewno port będzie maksymalnie tani z wersji pc, także niech się nie zdziwią, że za 60 usd im nie schodzi, dali by chociaż tym co już mają grę zniżkę ze minimum 50%, bo tak to zakup mało opłacalny nawet jeżeli to i tamto poprawili.
Ja jestem nadal rozczarowany. Myślałem, że się sprzeda 100 milionów kopii.
huh - i tak dobrze, ze w ogole się sprzedala (acz pewnie glownie w wersji konsolowej) - przecież ta "gra" to smiech na sali, nic nie robisz wciskasz tylko klawisze WSAD + E i F z kombinacja LMB/RMB w odpowiednim czasie - zero orgazmu - ot filmik z beznadziejna fabula i o beznadziejnie niskim gameplay'u - jedyne co jest fajne to sama animacja Lary (acz i tutaj można było zrobić lepiej tj. ladniej:)