Titanfall - pierwsze screeny z testów wersji alfa FPS-a studia Respawn Entertainment
Niech się ktoś z GOLa spróbuje dowiedzieć czy będzie ang wersja będzie u nas dostępna, żeby nie było takich wałków jak przy BF4. Lepiej zawczasu wiedzieć skąd kołować grę.
I pomyslec, ze Source Engine nadal potrafi generowac calkiem sliczna oprawe graficzna. Super to wyglada...
W wiekszosci gier multi tak - ciag ofiar (killstreak), kanionernka (ac130) - tego nie da sie czytac badz sluchac
Goozys - source engine to tam tylko core, caly silnik graficzny jest przepisany od nowa
Goozys - w którym miejscu?
Pomijam fakt, że 80% tych screenshotów to menu, konfiguracja pada, 2-kolorowe misje treningowe w jakichś dziwacznych korytarzach. Te pozostałe 20% wyglądają mniej wiecej na poziomie ostatnich CoD z poprzedniej generacji, a te screeny są (chyba) z Xbox One?
Jak z X360 to zwracam honor :)
@realsolo
Wcale nie. To zwykły port silnika Portal 2 z Dx9 do Dx 11, dodane ficzery z DX 11 i do tego dorobili parę nowych narzędzi dla deweloperów, bo Hammer z Source'a to tragiczny przeżytek z czasów Quake 1 i Valve nadal go używa.
Info z wywiadu.