Dragon Age: Inquisition na grafikach koncepcyjnych – zobacz zróżnicowane lokacje z nowej gry BioWare
Jak nie trzeba będzie co dwa questy zwiedzać tej samej mapy za każdym razem zaczynając z innej strony to już będzie progres.
Nic nowego. A same grafiki koncepcyjne też się niczym nie wyróżniają.
A mi się bardzo podoba, nareszcie BioWare się stara. Będzie hicior, mówie wam.
[4]
Też tak myślę. Coś czuję, że nowy Dragon Age zabierze mi z życia kilka ładnych tygodni :)
Napiszę coś bardzo odkrywczego: grafiki koncepcyjne mają to do siebie, że są tylko i wyłącznie grafikami koncepcyjnymi. A tymczasem na gameplayu nadal wygląda to wszystko jak tylko nieco poprawiona "dwójka", czyli biednie, martwo, niewiarygodnie, plastikowo, sztucznie, klockowato, bez klimatu i na grubymi nićmi szyte.
Fajnie to wygląda, chociaż wiadomo, że to koncepty. Ale będzie się liczyć dla mnie fabuła i bohaterowie, jeśli będą równie mocne, jak w poprzednich dwóch częściach, to jestem spokojny.
Akurat lokacje były bardzo klimatyczne w poprzedniej odsłonie.
Poprawka. Chyba chodziło o lokacje w liczbie pojedynczej. We wszystkich questach taka sama.
...zapomniałem jeszcze dodać, że jest tradycyjnie pusto i sterylnie.
No, ale kiedy ma się słabych level designerów i artystów-grafików (a właśnie takich ma EAWare), nie pomoże nawet Frostbite 3, ani 4 ani 17.
[11]
No nie przesadzajmy. Lokacji było mało, ale jak dla mnie wszystkie były dobrze zrobione. Co innego, że powtarzały się po kilka(naście) razy w każdym akcie. I nie byłoby to jeszcze uciążliwe, gdyby ta powtarzalność lokacji dotyczyła tylko questów pobocznych (jak w Mass Effect 1). Niestety, w DA 2 wracamy do tych samych miejsc również podczas przechodzenia wątku głównego.
[6]
Napiszę coś bardzo odkrywczego: grafiki koncepcyjne mają to do siebie, że są tylko i wyłącznie grafikami koncepcyjnymi. A tymczasem na gameplayu nadal wygląda to wszystko jak tylko nieco poprawiona "dwójka", czyli biednie, martwo, niewiarygodnie, plastikowo, sztucznie, klockowato, bez klimatu i na grubymi nićmi szyte.
No tutaj na pewno Ameryki nie odkryłeś, ale tak się akurat składa, że wypuszczone do internetu filmiki z gameplayu niesamowicie mi się podobają i na tym opieram swoje przypuszczenie, że przy DA:I wsiąknę na długo. To się jednak jeszcze okaże, bo bez dobrej fabuły nawet świetny gameplay mnie nie przekona.
Wiem, że było więcej lokacji. Tak tylko złośliwie napisałem.
Właściwie to chciałbym żeby ta gra się udała i przebiła Origins. Tylko mam zastrzeżenia do tego nowego systemu walki, bo wygląda trochę jak w jakimś slasherze, a wolałbym żeby było taktycznie jak w Origins.
Tylko mam zastrzeżenia do tego nowego systemu walki, bo wygląda trochę jak w jakimś slasherze, a wolałbym żeby było taktycznie jak w Origins.
Również wolałbym pomyśleć podczas toczenia potyczek niż bezmyślnie machać toporem (czego i tak bym nie robił, nie lubuję się w graniu wojownikiem :) ), ale akurat o ten aspekt rozgrywki bym się nie martwił. Sugerując się zapewnieniami twórców i oglądając sam gameplay (konkretnie chodzi mi o ostatnie minuty filmu) mogę śmiało stwierdzić, iż gra może być bardziej taktyczna niż Ci się to wydaje, a przy tym będzie jednoczenie bardziej angażująca dzięki zwiększeniu dynamiki rozgrywki.
To co raz czytalem to system z poprzednich czesci rowniez jest w trakcie walk.Ze mozna przelaczac styl rozrywki.Ale nie mam pojecia ile w tym prawdy. Wiadome jest ze to jedna z najwazniejszych produkcji roku 2014 zaraz po wiedzminie i Mass Effect 4 i dailyng light.
A co może tworzyć grę nomen-omen fabularną bardziej niż opowiadana historia? To jest podstawa, oby nie odlecieli i będzie super. Mnie inna koncepcja opowieści z drugiej części przypadła do gustu.
Jeżeli Dragon Age 3 zawiedzie nawet ja wielki fan Bioware zwątpię w nich....
Ale to nie może się stać!Ja uważam,że w latach 2007-2010 Bioware miało życiową formę a potem DA 2 i ME3 fabularny fail i niedosyt.Ale teraz EA dało mnóstwo czasu....może zrozumieli,że niszczą prace Kanadyjczyków pospiechem i terminami??
Ci co nadal nie w wiedza lub udaja głupka bedą 2 tryby walki taki jak w dragon age 2 i takie jak w dragon age origins :D Proste ja jestem zdania ze ta gra przebije origins głównie co do takich gier obchodzi mnie fabuła ona jest na pierwszym miejscu potem cutscenki itp czyli tez fabuła to czyli na drugim jest rozbudowanie gry a dopiero na końcu grafika :) Lecz grafika tez jest przecudna nawet jesli bedzie taka jak na tym gameplayu to bedzie zajebista. Mają na tą gre sporo czasu nie zapominajcie w pol roku czy w rok zrobili taka duzą i rozbudowana jak dla mnie gre jak Dragon Age 2 w pol roku czy rok zadna firma w tyle czasu nie zrobilaby gry w takim stopniu :D No pomyslcie troche . Dragon Origins bylo robione sporo i dragon age 3 tez bedzie jak nie dłużej :D Co do fabuły klimatu wiadomo bedzie to polaczenie tego co było w dragon age origins a tego co było w dragon age 2 w jedno :) A tym co wszystko bedzie laczyc to bedzie Anders który musi wystapic i jego skoczysławek :D Cóż jak wiecie brac pod uwage dodatek do origins jak sie skonczyl czyli wiadomo nowe mroczne pomioty beda kiedys atakować a jeszcze walka magów z templariuszami i jeszcze wieksze nowe zło :D
Klimatyczne lokacje były w DA Początek, natomiast w drugiej odsłonie, lokacje były zrobione na odwal się
@up nie na odwal sie tylko nie mieli czasu :D W robieniu gier liczy sie czas i ilosc pracowników :D
Bo widze nie zrozumiales mojego posta wyzej :)