Nitrous Engine - wspaniały pokaz możliwości silnika studia Oxide Games
DICE pisało, że wzrost wydajności jest do 45 % ("up to 45 %"), nie o 45 %, a może być duża różnica, bo 45 % to może być w wybranych tytułach, momentami i przy konkretnej konfiguracji, a nie wszędzie, cały czas i niezależnie od sprzętu.
To jest oczywiste że wzrost jest do 45%, gdzie 45% oznacza wzrost w trybach 4K i jest to różnica na poziomie kilku fpsów ;) Mantle to na razie jest tylko propaganda. Zanim nie pojawią się gry szeroko je wspierające nic na ten temat nie warto ani pisać, ani mówić, przynajmniej pod kątek wydajności.
Cieszy to ze w koncu cos jest robione w kwestii innej niz "upiekszacze wizualne". Od lat gracze czekaja na pelna destrukcje, zaawansowane fizyke czy wlasnie ogromna ilosc jednostek na polu bitwy.
Kto by nie chical uczestniczyc w wojnie, gdzie na lini frontu znajduje sie kilkaset jednostek, a nie kilkanascie jak do tej pory. Nie mowie tu tylko o grach kosmicznych ale tez wszelkiej masci FPSy jak Battlefield.
@ UbaBuba
Zeby tylko szlo tyle jednostek pozniej ogarnac w czasie wojny :)