SimCity – szczegóły prac nad trybem offline
Jakże mi ich szkoda.Biedacy.Zrobili co chcieli, potraktowali klientów jak stado baranów które łykną wszystko a tu niespodzianka.Ludziom nie pasuje ich myślenie i zagłosowali portfelem, niestety nie ja, na nie.Może czegoś ich to nauczy chociaż wiedząc że to EA, to szczerze wątpię.Kasa najważniejsza a zapomnieli że ludzie mają mieć zabawę grając w gry.
wow tak ciężko zrobić tryb offline że piraci już dawno grali offline.
Już w czasie bety ludzie marudzili, że potrzebne jest stałe połączenie z ich serwerami i im to się nie podoba. Mogli wtedy swoje działania skierować w ten aspekt i wydać grę (może nawet później) ale wydać tak jak gracze chcą. A tak to wyszło jak wyszło, wiele osób niezadowolonych i słaba sprzedaż. Sami sobie winni, że nie słuchali. A co do tego, że offline jest takie trudne do zrobienia to kiedyś na YT był filmik, że gra działa po odłączeniu internetu przez 20 min nie łącząc się w żadne sposób z ich serwerami. Czyli przez 20 minut gra działała offline. Nie wiem jak można pieprzyć głupoty, że zrobienie gry OFFLINE zajmuje tyle czasu. Czy oni nie widzą tego, że gracze już wiedzą, że im bubel wciskają? Przecież w taki sposób traci się klientów...
[Jestem niesłyszący] Ludzie od UbiSoft będą ciężko podnoszą po tak wielkiej upadek i jeszcze nie dochodzili do siebie (wewnętrzne kłótnie). Bolesna nauczka dla nich i mam taką nadzieję, że wreszcie ich oduczy od korzystanie DRM i podobne rozwiązanie. Ja już mam serdecznie dosyć na DRM i mikropłatne DLC !!!!
No cóż taka polityka EA. Ja w każdym bądź razie do gry nie wrócę, chyba, że powiększą mapy.
No sorry ale ich pitolenie o tym iż silnik może nie wytrzymać jakoś do mnie nie trafia a mini miasta były im potrzebne tylko i wyłącznie po to aby serwerów nie obciążać.
A czy czasem wersja craced od jakiegoś czasu jest pozbawiona opcji stałego połączenia z serwerami EA?
Hejtu na Simcity ciąg dalszy. Mam Simcity od sierpnia. Przez DRM ani razu nie miałem problemów z grą. Ale narzekać trzeba, bo przecież jak jest DRM to nie ma piratów.
Ciekawe, że na Blizzard nikt nigdzie psów nie wiesza za to, że do gry w Diablo 3 też trzeba być połączonym z Internetem. O tym, że były gigantyczne problemy z serwerami w przypadku Diablo 3 też juz wszyscy zapomnieli. SimCity, SimCity, SimCity...
Mam wrażenie, że to nie deweloperzy robią się coraz bardziej leniwi tylko gracze*. Najlepiej żeby wszystko było na tacy podane.
I jeszcze te "małe mapy" aaargh już słuchać tego nie mogę. Wystarczy zmienić taktykę gry i najpierw skupić się na budowaniu wzwyż. Ale jak gracze sobie nie radzą z "małymi" miastami, to jak mogliby sobie poradzić z dużymi. W efekcie miejsce na budowę skończyłoby się 15 minut później, bo przecież postawienie nowych stref mieszkalnych to najprostszy sposób na załatanie dziury budżetowej.
Gram sporo i widzę jak grają inni gracze. Fundamentalne błędy i fundamentalne problemy w budowaniu miast. Wszyscy poszli w schematy i krok po kroku budują miasta według instrukcji znalezionych w necie (które często były pisane pod kątem SimCity 4). Do tego stopnia, że dziś nadal wszyscy budują miasta w kwadratach (tak jak to "powinno" się było budować w "czwórce")
* - SimCity - DRM, małe mapy. Mass Effect 3 - zakończenie złe. Dark Souls - za trudne, Call of Duty -za krótkie. Geeezzz
wcogram [7]
Tak, dokładnie jak piszesz.
Sprzedają ściemę, ale wiadomo, że to nie dla tych co nie kupili czy piratów, to ściema dla tych co kupili i narzekali na always online, to trzeba było jakąś bajeczkę napisać, żeby nie było, że się dało łatwo.
No niestety, ale skoro hakiery sobie poradziły bez źródeł gry szybciej niż oni, a oni mają pełny kod i jeszcze nie zrobili to sorry, lipa i beka...
Fett -- wszystko fajnie tylko ja grając w Simcity chciałem zbudować wielką aglomerację, a tutaj jest tak, że gdzie odwrócę kamera to widzę łąki graniczne. Budowanie największych dróg mija się z celem. Miasta wyglądają strasznie sztucznie gdy przy każdej granicy miasta ściana wieżowców.
Tryb offline mi powiewa. Chce tylko duże miasta.