Alien: Isolation – nowe szczegóły na temat fabuły i rozgrywki
Tak tak tak! Marzyłem o takiej grze! Dzięki ci Creative Assembly! Już nie mogę się doczekać!:D
Aliens + Sega już raz nie wyszło.
Mam nadzieję że Creative Assembly pokaże więcej jaj i umiejętności niż Gearbox.
hmm powiem tak... po ostatnim newsie i bieżącym towarzyszy mi na pewno pewien motyw podekscytowania, ale.... no właśnie... ale... jaki to fps jak nie ma kompletnie w co strzelać...? wtf... :D fajnie że survival horror itp, jak najbardziej jestem za choć powinno się to przedstawić w perspektywie tpp a nie fpp ale to tylko moja prywatna opinia i gust, ale dalej... skoro robią tak jak robią to AI powinno być ponad przeciętnie zaawansowane i w tym momencie porywają się twórcy z motyką na słońce... robiąc to co chcą zrobić i wymagać od gracza bieżących interpretacji zdarzeń i walki o życie to trzeba zrobić solidne AI a wątpię że ktoś temu podoła, albo tą grę będzie się przechodzić z palcem w (tam gdzie słońce nie dochodzi) albo z kolei sekunda nieuwagi i będziemy w kawałkach i game over, w którąś stronę przegną... obcego nie da się zabić? Ani jednego starcia? Skandal, powinna być chociaż gra zwieńczona jakąś walką z tą poczwarą... ogólnie całą grę spierdzielać przed jednym ufolem, przecież to będzie nudne jak flaki z olejem jeżeli będzie trwało dłużej jak 2-3h... tak wiem, marudzę bo przecież panowie idą w dobrym kierunku, ale jestem gotów ręczyć że poprostu nie podołają temu, trzeba być realistą, powinno być w co strzelać wg mnie i zrobić taką drugą kampanie na poziomie marine'ów z AVP tylko 2-3x dłuższe i fps marzeń w universum obcego, tutaj idą w klimat i fabułę i bardzo ciekawe rzeczy chcą zrobić i wszyscy się jarają i chwała twórcom za to ale bardziej mi tu zalatuje epic failem niż w przypadku colonial marines... nie takie rzeczy już obiecywano... gra będzie krótka, irytująca, zabugowana i nudna... ale cholernie chciałbym się mylić... :( i fabularnie też zaczniemy grę i już obcy będzie za naszymi plecami? Żadnego facehuggera i jajca? Powolne powstawanie i klimatyczne naszego przyjaciela mogliby zrobić, po kolei, jajco, facehugger, groza i dalej wiadomo co jest, a nie trafiamy na statek i kolega już czeka... meh... I sense a disturbance in the force...
Spokojnie mysle ze dadza rade, chodz motyw ze znalezieniem broni np: miotacza ognia bylby fajny.
Ja wierze w tą produkcję.
Pomysł jest świetny! Teraz jedynie trzeba czekać na efekty ich pracy. Mam nadzieję, że Creative Assembly nie da ciała i ta gra będzie serio taka, jaką ją zapowiadają. Wiadomo, że rzadko tak dobre zapowiedzi się sprawdzają, ale jeśli wywiążą się z tego, co zaplanowali, to Obcy mógłby nie zyskać za wielu zainteresowanych, bo byłby za trudny... Podoba mi się to! :D Czołgam się po cichutku przez szyb wentylacyjny, a Xenomorf wyczuje mój smród i nagle z mroku i kompletnej ciszy wyłoni się tylko jego morda i GAME OVER.
Z pewnością kluczową rolę w budowaniu napięcia odegra sztuczna inteligencja Obcego i to czy większość jego zachowań i sposobu funkcjonowania w świecie gry będzie oparty na skryptach czy też nie. Mocno wieżę w to że Creative Assembly przywiąże szczególną uwagę do tego aspektu bo z resztą to już raczej poradzą sobie bez większych problemów. Może w końcu dostaniemy survival horror typu AAA z prawdziwego zdarzenia w końcu uniwersum Obcego nadaje się do tego jak mało które.
Optymistycznie napawa ten materiał,widać że chcą stworzyć grę która przywróci wiarę w markę
Trzeba przyznać że pomysł mają genialny. Teraz wystarczy czekać i mieć nadzieje że im się uda.
Tak tak taaak!!! W samą porę, bo już traciłem wiarę że kiedykolwiek zobaczę porządnie zrobioną grę z Obcym...
Trzymam kciuki!