Titanfall zaoferuje starcia dla maksymalnie 12 graczy
haha a miał być taki przełom i rewolucja tymczasem 6v6 zwiastuje ciasne mapy i rozgrywkę a'la cod z mechami jako killstreaki
Tylko, że starcia 6 na 6 gwarantują, że nie będzie takiego chaosu, jaki zwykle panuje w meczach dla większej liczby graczy. W CoD na serwerze dla 32 graczy wystarczyło kucnąć za respem i po prostu strzelać gdy ktoś się odradzał. Co więcej, takie numery działały nawet w grach 5 na 5 na mniejszych mapach. Wystarczyło się odpowiednio ustawić, by drużyna przeciwna nie odradzała się za plecami.
W CS:GO gra się 5v5 (tryb turniejowy) i nikt nie płacze. Trzeba poczekać na grę, żeby ocenić słuszność tego rozwiązania.
A w czy w CS masz jetpacka by dostac sie na wyzsze platformy? Czy sa tam jakies wielkie mechy?
Przy klaustrofobicznie małych mapach takie rozwiązanie to jedyne rozwiązanie. Ale przecież nowe konsole powinny oferować więcej i więcej. SI w tym nie pomoże.
W CS nie ma mechów, a żeby taki miał miejsce to mapa powinna być dość spora, co utrudni grę czystym pilotem, lub doprowadzi do sytuacji, że jeden pilot będzie skakał od mecha do mecha i je rozwalał, gdyż takowy mech nie będzie miał wsparcia...
Hahahahhaha
Sam ten fakt gry nie skreśla. Z dobrym pomysłem to i takie niewielkie zespoły mogą się sprawdzić. Przykład - Batman ostatni. Do multi podchodziłem sceptycznie a potem zacząłem się nieźle przy nim bawić. W sumie walczy tam 8 graczy - 3 reprezentuje Bane'a, 3 Jokera, do tego są Batman i Robin i każda z 3 drużyn może wygrać. Liczba graczy nie decyduje więc o tym czy w to się będzie dobrze grało (choć szczerze mówiąc nie planuję zakupu Titanfalla).
6v6 jest idalnie. i bardzo mnie cieszy, ze to bedzie taki typ rozgrywki, niz 64x64 z mega chaosem i respawnami do druzyny. chce 6v6 last stand i bedzie miazga!
Do wszystkich narzekaczy-wielkich znawców: w 12 graczy grali wszyscy ci, którzy mieli okazję Titanfalla przetestować przy okazji wielu targów, na których to zbierał opinię najlepszej zaprezentowanej produkcji. Titanfall to pewniak, grę robią jedni z najlepszych specjalistów w branży, pytanie tylko czy oprócz sukcesu artystycznego osiągną sukces komercyjny, czego im życzę.
a czemu nie dadzą po prostu wyboru ?? ....
Bo projektują całą grę wokół ilości graczy. To różni dobrych projektantów od kiepskich, pracując nad jednym aspektem patrzą na całą resztę, żeby gra stanowiła organiczną całość. Ci goście stali za pierwszymi Medalami, lepszymi CoD'ami - oni wiedzą, co robią.
Zgaduję że roboty AI to będą jakieś małe pomocniki, a nie pełnoprawni gracze.
Ale z tego co widzę te mechy się jak ludzie zachowują.
Szkoda.
Powinni iść albo w stronę mechwarriora, gdzie czuć masę, albo w stronę dynamiki mechów z japońskich mang, a nie dawać po prostu DUŻYCH MARINES.
A może tyle starczy, to zależy od gry.
Jak krytyka będzie wielka to zmienią pewno podejście, a może niech po prostu zrobią betę z opcjami 6vs6, 8vs8, 10vs10 i zbiorą opinie od graczy, co jest najlepsze.
Ta gra to i tak gniot więc jakie ma znaczenie czy będzie 3vs3, 6vs6 czy 12vs12.
Liczyłem na przynajmniej
10vs10 lub 12-14.
Trzeba zobaczyć jak wygląda gra.
Mam nadzieje, że będą opcje aby grać razem z 1-5 znajomymi na jednej mapie po tej samej stronie.
Może będą narzędzie moderskie jak gra się rozwinie a co za tym idzie podwyższona zostanie ilość graczy.
Jakis dziadek ze znaczkiem we fraku z napisem Micosoft podrapał się w łysą głowę i powiedział nie nie nie, my zapłacimy i żebysmy tylko my to mieli na wyłącznsc a ci od PS4 niech spadają, nie zagrają w to...żal....
...nawet lepiej bo widac ze robili testy na wiecej osob i gra lagowała i spadała do 10 klatek hehe żal...
chaos w grach multi to najgorsze co może się zdarzyć. prócz cziterów.
na jakiego grzyba komputerowy pomocnik...?
[22]
Bo zrobienie normalne kampani dla pojedynczego gracza jest za trudne/mało opłacalne?
Skoro Titanfall będzie oferować kampanie w odmianie wieloosobowej to jestem w stanie zrozumieć tą decyzję. Domyślam się że twórcy byli świadomi tego że chaos panujący na mapach przy większej liczbie graczy, mógł by negatywnie wpłynąć na sposób przedstawienia historii, a konkretniej mówiąc na samą konstrukcje misji fabularyzowanych w których musiał zostać zachowany określony bezpieczny balans rozgrywki.
Wystarczałoby wprowadzić dodatkowy tryb online, w którym rozgrywać by można pojedyncze bitwy z większą liczbą graczy, a tryb fabularny pozostawić ograniczony do tych 12 osób.
taki quake na modłe casualów konsolowych
Hmm, w sumie jeśli dobre mapki to może i słusznie. Ale wolał bym jednak standardowo 8x8.
Wielka_Wieśniara [22] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13067627&N=1#post0-13068165
jedno z najgorszych to pusta duża mapa i bieg do jakiejkolwiek akcji minimum 5 minut by dostać strzała po sekundzie
i jak zwykle ankieta w newsie, żałosna
Marzyciele. Dopóki gry będą wychodziły pod szyldem EA, dopóty wsparcia modderskiego w nich nie uświadczycie.
Niektórzy zdają się nie rozumieć jednej podstawowej rzeczy, mianowicie, że ilość nie zawsze idzie w parze z jakością, powiedziałbym, że jest wręcz odwrotnie. Jeśli byłoby inaczej, to wszyscy graliby w 256 osobowy MAG na PS3, a z kolei nikt nie grałby w bijące rekordy sprzedaży Call of Duty, gdzie grać w można w... uwaga... 12 osób.
Dziś już wiemy, że będą oprócz graczy także boty. Pomysł średnio mi się podoba. Wolałbym raczej zamiast sześcio osobowych drużyn + boty, drużyn np. 12-sto osobowych bez botów.