Dead Island i Call of Juarez – ujawniono wyniki sprzedaży gier firmy Techland
Ja słyszałem, że pierwsze dwie części CoJ to jakieś 2-3 mln sprzedanych egzemplarzy, więc jak milion wychodzi na dwie dwie gry to nie jest imponujący wynik. Oczywiście cieszy sprzedaż, gdyż bardzo cenię Techland, obecnie jeden z najlepszych producentów gier w Polsce.
Widać ludzie wolą rąbać zombie.
Ale już byście mogli tak nie słodzić, nie wiem co niby świadczy o tym, że Dying Light zapowiada się na teraz hitem.
Nie wiem co jest w tym zombie. Mi jedynie z tego gatunku gier przypadł tylko do gustu The Walking Dead!!!
Brawo Techland!!! Wyniki nie takie złe jak na popularność tej firmy. Miło, że wychodzi coś dobrego polskiego na cały świat i jest to grywalne.
Prawie 8mln egzemplarzy gry o zombiakach. Srogo. Mnie wynudziła niemiłosiernie choć slashery w TPP czy FPP uwielbiam. Pozostaje pogratulować.
Trochę mnie to zaskoczyło, nie myślałem, że gry Techlandu sprzedają się tak dobrze. Gratuluję :)
Wynik DI zaskakująco dobry. Obstawiałem max połowę tego, a tu proszę.
Tak mało, bo Cartel był badziewiem, a Gunslighter może nie odpowiadać każdemu... Gdyby "3-ka" i "4-ka", były pełnoprawnym kontynuacjami dwóch pierwszych odsłon, to Dead Island nie przebiłby CoJ'a.
Też się obawiam, że Dying Light będzie tak samo słabe jak jak Dead Island. Pomimo, że przeszedłem je 2 razy w coopie i w miarę nieźle się bawiłem to skopany respawn zombie zabija tą grę. I pewnie tak samo będzie z DL.
Przeciez tutaj duza rola odgrywala tematyka - Dziki Zachod malo kogo interesuje choc dwojeczka wysmietnia, jedynka nie podobala mi sie, zachacza o crapa, Cartel pomine ale Gunslingers - bawilem sie swietnie. Zas zombie jak zombie - bedzie malo swoich fanow
@9
No to ja mam jakiś spaczony gust, bo jedynkę przedkładam nad dwójkę. Ba nawet multi w jedynce mi się podobało. Gdybym w 2010 nie kupił BC2, to pewnie grałbym w nie, aż do premiery BF3. Może i gra miała kilka bugów, była liniowa i trochę sztywna, ale jej urok strasznie mnie ujął.
Co do zombie to się zgodzę. Sam grałem niedawno w How to Survive i muszę powiedzieć, że gierka pomimo swoich niedoróbek jest genialna. Chciałbym dokładnie taką grę, tyle że produkcję AAA, większą, lepszą, bardziej rozbudowaną. Swoją drogą zastanawiam się, kiedy w końcu minie moda na zombie. Rynek jest już chyba nieco przesycony. Ciągle wałkują to samo. Nawet do FPS'ów dodają tryb obrony przed zombie...mogliby sięgnąć po coś starszego, jakąś inwazję kosmitów, albo mutantów, a nie ciągle ci nieumarli...
Tłumaczy to czemu tyle zasobów wrzucili w Dying Light, brawa za próby stworzenia nowej gry zamiast dojenia marki ;)
raziel88ck--W nocy przed Zombie trzeba spier***** bo dostają okrutnego buffa, no i elementy parkour. Tak poza tym przypomina kropka w kropke DI (na stronie producenta piszą o craftingu, 4 postaciach, upgradach, a i pułapki jeszcze są.
@raziel88ck
Lokacją, postaciami, zombiakami (zombie mają dwa tryby - dzienny i nocny, w nocnym dostają power-upa), w grze są pory dnia (w DI był tylko dzień), dodali parkour do umiejętności bohaterów...
Wracając do tematu, cieszy mnie że Techland nie traci na swoich grach, sam mam obie części DI (dwójki jeszcze nawet nie skończyłem), i liczę że DL też spotka się z ciepłym przyjęciem i będzie przyzwoitą grą.
Dead island miało genialny trailer dzięki któremu zrobiło się o tej grze głośno. Inaczej gra nie była by tak dobrze przyjęta i kupiona przez tylu ludzi. Trailer jednak pokazał oszukaną grę bo fabuła nie poruszała tak jak byśmy chcieli. Gdyby nie trailer to jestem pewien że gra by sprzedawała się tak samo średnio jak call of juarez. Coj jedynka była dobrą grą i była dodawana do wielu czasopism na całym świecie a mimo tego nie najlepsza ogólna sprzedaż. Dwójka była genialna i najlepiej przyjęta z serii i ona chyba zrobiła najlepszą sprzedaż. The cartel przez wielu była uważana za najgorszą grę z serii oraz kandydatem do najgorszej gry roku. Niestety sam się przekonałem jakie bagno potrafi wyjść od techlandu a bardzo lubię techland. Gunslinger jest moim zdaniem tak niedoceniony jak bulletstorm. Chociaż bulletstorm miał większy budżet więc go szkoda bardziej. W gunslingera grałem niestety tylko w demo i czekam z niecierpliwością na to aż wyląduje w bundleu lub w np. cdaction aby go zakupić bo w demie lepiej się bawiłem niż przez całą kampanię w the cartel:) Szkoda że nie miała ta gra rozgłosu, oprócz Polski tylko cyfrowa dystrybucja i brak multi. To też zabiło bulletstorma. Tak to by była lepsza sprzedaż na bank. A dzięki kasie zbitej na dead island może dying light będzie naprawdę wielką Polską produkcją. mam nadzieję.
Aż dziw bierze że Techland nie jest na giełdzie, z takimi wynikami sprzedażowymi był by czołową spółką grową na polskiej giełdzie.
P.S ciekaw jestem jak sprzedaż DI przełożyła się na wyniki finansowe Techlandu.
Kurde to będzie taki Assassin z perspektywy pierwszoosobowej, jestem fanem takich krwawych gierek, i zombie, wspinaczki, eksploracja świata i krwawe potyczki ZAJEBIŚCIE :)) i jeszcze ten warsztat gdzie własną broń mozna zrobić, dla mnie BOMBA, zapowiada się tak jakby to miała być najlepsza gra pod słońcem ! I to jeszcze Polska, Zadziwiony jestem :o