Od survivalu do postapokalipsy - trendy w grach w 2013 roku
Kusza wymiatała już w Half Life, łuk w Dark Messiah, o Skirym nie wpomnę.. Broń cicha i niesamowicie potężna. Twórcy gier zrozumieli, że nie tylko pukawki dają radę...
Marcin ---> Spoiler zakończenia Tomb Raider 2013
spoiler start
Już sam koniec(ostatni przeciwnik) były dwa pistolety ;) Więc myślę, że w dwójce też będą.
spoiler stop
To onetowe szatkowanie artykulow na strone po kilka akapitow jest nie do zniesienia. Nie mozecie dac opcji pokaz calosc?
Odnośnie łuku - obecnie gram w Starbound we wczesnym dostępie i łuk również jest tak obecny i właściwie niezbędny do przeżycia.
UVI - prosze cie, nie pal glupa. Dzielenie tekstu na kilka stron po kilkanascie akapitow to nie to samo co dzielenie na kilkanascie stron po kilka akapitow.
r_ADM ---> Akurat w tym artykule na każdej stronie jest tyle znaków co w typowej recenzji, podobnie dzielonej na strony :)
Eee tam moim zdaniem podział może być jest taki podział na sekcję, ale jak kto woli.
Samo podsumowanie git tylko z tymi postapokaliptycznymi grami żeby nie przesadzili i nie wałkowali ciągle zombie,mutantów bo nawet to może się kiedyś znudzić.
Ja tam lubię jak jest podzielone, nawet na mniejsze.
Dla mnie to lepsze niż ściana tekstu. to samo się tyczy filmików wolę 4 krótsze niż jeden długi.
"Twórcy Doty 2 kazali sobie płacić za wcześniejszy dostęp do darmowej gry."
w jakim momencie dota 2 była płatna? przed premierą była dostępna wyłącznie poprzez klucze które valve rozdawało ale wszystko było darmowe
xenofer ---> We wczesnej fazie była dostępna tylko poprzez klucze, a potem można ją było kupić po bodajże 20 euro, ale i tak nikt nie kupował, bo było mnóstwo kluczy.
xenofer ---> była płatna, ja np. za swój wcześniejszy dostęp zapłaciłem. Inna sprawa, że później Valve zaspamowało kluczami i sam miałem około 20 do rozdania.