-----------------------------------------------------------------------------------------
• ArmA III •
Na pytanie, w którą część ArmA gramy odpowiedź brzmi: ArmA III! Pomimo, że nowa odsłona serii nie spełniła wielu naszych oczekiwań to nadal wierzymy, że aktualizacje i mody naprawią niedociągnięcia. Dodatkowo bawimy się także w DayZ.
Wcześniejsze produkcje studia Bohemia Interactive, czyli kultowy Operation Flashpoint z dodatkiem Resistance oraz ArmA I i ArmA II na zawsze pozostaną w naszych pamięciach, ale raczej już do nich nie wrócimy.
• Minimalne wymagania sprzętowe:
- CPU: Intel Dual-Core 2.4 GHz / AMD Dual-Core Athlon 2.5 GHz
- RAM: 2 GB
- Video Card: NVIDIA GeForce 8800GT / ATI Radeon HD 3830 / Intel HD Graphics 4000
- OS: Windows Vista SP2 / 7 SP1
- Klawiatura z "Prawym Windowsem" :)
• Optymalne wymagania sprzętowe:
- CPU: Intel Core i5-2300 / AMD Phenom II X4 940
- RAM: 4 GB
- Video Card: Nvidia GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 7750
- OS: Windows Vista SP2 / 7 SP1
- Klawiatura z "Prawym Windowsem"
• Linki:
- oficjalna strona gry: http://www.arma3.com/
- oficjalna strona gry: http://www.arma2.com/
- oficjalna strona DayZ: http://dayzgame.com/
- oficjalne forum: http://forums.bistudio.com/
- polska strona o grze: http://arma2.pl/
- polskie community forum http://www.armagame.pl/
- ArmA Biki: http://community.bistudio.com/wiki/Main_Page
- zapowiedź ArmA 2 [eJay]: https://www.gry-online.pl/s022.asp?ID=5094
- recenzja ArmA 2 [eJay]: https://www.gry-online.pl/recenzje/arma-ii-recenzja-gry/z1168b
- poradnik ArmA 2 [eJay]: https://www.gry-online.pl/poradniki/arma-ii/
- beta test Operation Arrowhead [eJay]: https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=6543
- recenzja Operation Arrowhead [eJay]: https://www.gry-online.pl/recenzje/arma-ii-operation-arrowhead-recenzja-gry/za1a6b
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Paczka addonów potrzebnych na serwer CH:
http://hussars.be/pliki/ch_mods.zip
• Serwer TS3:
Serwer komunikacji głosowej używany przez stałych bywalców wątku podczas wieczornych spotkań.
IP: ********
Port: 9521
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
• O czym rozmawiamy?
- o zmianach w alfie Arma III
- o DayZ
- o naszych potyczkach w trybie Cooperative
- o starym, ale jarym Flashpoincie
- o problemach z grą
- o nowościach ze świata addonów
- o tworzeniu misji
- o sztuce tworzenia addonów
- o innych grach, które umilają nam chwilę kiedy zabraknie weny na ArmA
• Nasze filmy:
- Red Storm Rising - Battle of Alfeld - http://www.youtube.com/watch?v=r7lprONO6Qg by T_Bone
- Project Reality: Duel II - http://www.youtube.com/watch?v=XKEyFoCTAXo by Garbol
- ArmA II - Crazy Hussars Coop Night - 14.07.09 - http://www.youtube.com/watch?v=r5sNU3CNYUQ by Mateck
- ArmA II - The Ass Rider - http://www.youtube.com/watch?v=sv5izlh0RUw by Tygrys205
- Crazy Hussars in Vietnam part 1 - http://www.youtube.com/watch?v=JPFAYaTNT9Q by Reavek and Madkongo
- Crazy Hussars in Vietnam part 2 - http://www.youtube.com/watch?v=44otdqfXeJk by Reavek
- PR - Crazy Hussars PvP Night - 07.02.11 - http://www.youtube.com/watch?v=i-ecS1Qdca0
- ArmA II OA - Crazy Hussars Coop Night - 05.03.11 - http://www.youtube.com/watch?v=oILofKQxdK0
- ArmA II OA - Crazy Hussars Coop Night - 12.03.11 - http://www.youtube.com/watch?v=FsyG-eLLKnI
- ArmA II OA - Crazy Hussars Coop Night - 19.03.11 - http://www.youtube.com/watch?v=dWyb1GS7ZSU
- ArmA II OA - Crazy Hussars Coop Night - 25.03.11 http://www.youtube.com/watch?v=PhGE_ibawaQ
- Pożegnanie ArmA II -
http://www.youtube.com/watch?v=iWtqVPfL1i8
• Nasze galerie:
http://picasaweb.google.com/109418677733182609616?authkey=Gv1sRgCI2Zs5qVsanYwAE by Mateck
Poprzednia część - https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=12761741&N=1
Poszliśmy z Reavkiem i eJayem lootować military base i mieliśmy pierwszy ostry kontakt :P 2 kolesi wybiegło z baraku i zaczęło biec do naszego. Ustawiłem się przy oknie i puściłem serię w kolesia nr. 2 (miał Mosina z ammo)- przewrócił się na ziemię, a kiedy zaczął wstawać to poprawiłem resztą magazynka ;p
W tym czasie Reavek rozwalił kolesia nr. 1, który biegł na niego z siekierą.
Screen zrobiony kilka minut przed akcją -->
http://forums.bistudio.com/showthread.php?170687-Iron-Front-as-mod-in-Arma-3
I tyle ta gra była warta ;)
Do teraz pamiętam słynny szelmowski uśmiech T_bone'a gdy grał i polecał nam IF'a...
No i?
To i tak jest do kitu bo trzeba mieć jeszcze zainstalowane ArmA2/OA + IF + ArmA3 żrby można to było uruchomić w A3... Bezsensu nie ma co w ogóle się podniecać.
Gracie jeszcze w DayZ? Warto inwestować, żeby od czasu do czasu wpaść i zagrać?
Inwestować tak ale wszystko co warte zobaczenia w alfie ogarniesz w 2 godzin jeśli Ci pomożemy :P
Whatever just buy it, przecież wszyscy tu kupili... Nawet Tygrys! :P
Mateck---> To się wstrzymaj i poczekaj na promocje :P
DayZ będziemy grać ale obecna wersja jest:
a) wyeksploatowana (2 giwery... :P).
b) nic nie blokuje skakania po serwerach, żeby sobie wziąć loot z najlepszej lokacji.
c) strzelanie do ludzi kończy się najczęściej czyimś logoutem.
Mateck--->Next Car Game (early access) - duchowy spadkobierca Flatouta i Destruction Derby.
Co do Dayz - to jest tak jak Bone pisze. W 2 dni można zrobić endgame, ja z pomocą Bone'a i Rivka w 2 godziny drozbroilem sie w mocny sprzet i to wcale nie zapedzajac sie na polnoc. Ogolnie obecna wersja to taki szkielet do wprowadzania zawartosci i ulepszen. Jak wejdzie wiecej giwer i możliwości, a Rucket doda Crafting to powinno być już ok.
Rukket nic nie doda. Zgarnął pieniądze i pojechał odremontować rodzicom dom; wszystko pod pretekstem świąt.
Tomb Raider jest nie tylko słabą grą, nudną przygodą i konsolowym crapem. To jest gra, która obraża mnie jako osobę myślącą tak bardzo, że ból który czułem był niemal fizyczny. Dysonans, który udało się stworzyć ekipie z crystal dynamics jest tak ogromny, że czułem jak mój mózg cierpi, próbując obrać jedną z dróg, lary napierdalającej do 500 kolesi z shotguna, lary, która jedzie na dupie 500m w dół zbocza, czy lary, która zamiast wyciągnąć kałasza w cutscence wzięła łuk i dała się złapać jak dziecko.
Ale to nic, wiele gier ma te same grzechy, może nie na taką skalę, ale jednak. Nie jest to pierwsza gra, w której cutscenki kompletnie nie pasują do gry. Czemu więc nie ocenić gry jako gry?
Gameplay płytszy już nie mógł być. Ta gra to taki samograj, że mogłaby ją przejść koparka sypiąć żwir na klawiaturę. Czemu gra chce nas oszukać i zawiera jakieś elementy sandboxowe, które nijak się mają do "dynamiki" historii (haha historii dobre sobie, losta oglądałem x lat temu), a które wykonane są tragicznie. Jako strzelanka TPP jest nudna, schematyczna i bez żadnej ikry, która mogłaby przykuć kogoś do gry. Jako eksplorator windowsa, czy tam dżungli, nie działa, bo design plansz jest robiony dla ludzi z porażeniem mózgowym. Reusing animacji, kamer czy assetów prowadzi do tego, że trzymasz tą gałkę do przodu mając nadzieję, że ten koszmar, który widziałeś już x razy, a na który nie masz najmniejszego wpływu się kiedyś skończy i w końcu będziesz mógł poruszać się na boki.
Połowa gry to nie gameplay ale cutscenki zakamuflowane, czyli trzymaj gałkę do przodu, ale uważaj na quicktime eventy. One istnieją tylko po to, by nieuważnemu graczowi wczytać ostatni zapis, a nie po to, aby w sekcjach filmowych zawrzeć wrażenie interaktywności.
Przeciwnicy, mogli by być kwadratami o innych kolorach, bo tak się zachowują. Walka z nimi jest tak mało inspirująca, że mogłoby ich nie być a gracz nawet by nie zauważył ich braku. Można by całą grę zapełnić wilkami, biorącymi +3 kulki na pysk albo dzikami, które jak tylko cię widzą, nieudolnie próbują tratować.
Skoro gameplay praktycznie nie istnieje i jest tylko usprawiedliwieniem opowiedzenia historii, to może więcej o niej? Ok.
Lara ma dwie ścieżki narracji. Ścieżka gracza usłana trupem tysiąca biednych mieszkańców wyspy w ilości większej niż populacja Ryk, oraz ścieżka fabularna, czyli zranione zwierze, które nie radzi sobie z zawiązaniem sznurówek. Lara ciągle dostaje po mordzie, rani się na prętach, jedzie na dupie rzez kilometry, spada w przepaść o wysokości 10x ona i tak bardzo cierpi. Skoro twórcy tak się starają żeby Lara była "rzeczywista" to czemu wysyłają gracza na spotkanie z przeciwnikami rzucającymi dynamit, albo wprost pod ckm, żeby zaraz po tym, oczywiście w cutscence, powalić ją przez jakiś frajerów.
Cała ta "filmowość" gry to seria niekończących się upadków, wybuchów i pożarów. Wybuchające gazy, palące się pagody, wycuchające palące się pagody, wybuchający palący się przeciwnicy. Każdy wybuch okraszony efektem graficznym z 2000 roku p.n.e. Lara przeciska się przez wąski przesmyk, Lara przeciska się przez wąski przesmyk ale poziomo, Lara spada, Lara spada znowu, Lara spada na spadochronie poziomo(!) omijając kikuty wyciągnięte z archiwum pt. drzewa, datowany na rok 1979 (serio kurwa ten fragment był tak tragiczny, że będzie mnie straszył o końca moich dni), Lara jedzie w dół, i znowu, i znowu ale tym razem wraz z wodą. Aby pchnąć fabułę do przodu twórcy serwują nam niekończące się pasmo sponiewierania Lary, żeby zaraz potem, jak gracz odzyska tą odrobinę kontroli, którą ma, rzucić go na hordy wrogów, którzy są tępi jak kłody, ale w cutscenkach są groźni niczym terminatory. (scena, gdy nie można było ominąć rzuconego toporka, tylko trzeba wziąć hita na plecy)
Cała interkacja z kompanami podróży była wyjaśniona w 2 filmach z kamery, (nie)wyjaśniających dlaczego Lara ich lubi. Świetnie, teraz na pewno mnie obchodzi, czy ktoś zginie bo Lara z cutscenkach jest głupią piczą.
Jak dotychczas moim ulubionym fragmentem jest scena, w której lara z łuku "z ukrycia" zabija kolesia, który chce podpalić stos jej koleżanki. Po czym nie potrafi przeładować, zanim paru kolesi bez broni dopada ją i sklepuje jej michę wołając "zabiłaś Dimitra!". No tak razem z tysiącem innych twoich kolegów, ale widać Dimitri był jakiś ważny, szkoda że nie wiem kto to był.
Jakość gry oceniam w porywach na 5/10 bo działa(?). Jakość fabuły ocenie w skali filmowej, a takie paskudztwo jako film byłoby zjechane z góry na dół: 2/10. Ale jako przykład tego, że to jest kandydat GOTY daje -100000/10 bo nie zgadzam się, żeby taka tragiczna, pożal się boże, gra była na tronie. Nawet jeśli to jest tron zbudowany z gówna.
Tak, hejt na 100%. Nie pamiętam już kiedy gra nie była tylko słaba i do zapomnienia, ale jeszcze aktywnie gwałciła mnie mentalnie w każdej minucie rozgrywki.
[21] Tak boleśnie prawdziwe, nie podołałem i po jakiś 3-4h poddałem się, dlatego też nie mogę pojąć jak Madowi się ta gra może podobać, a dla Łosia to tytuł roku.
[22] Bardzo słaba, niestety.
Marine
W aptece na rynku Rybnickim mają sporo, sam korzystałem ->
M@rine--> Zajebista. Gra roku ;)
A na serio - QTE i inne duperele też mi przeszkadzały, natomiast cholernie podobał mi się przygodowy klimat i zwiedzanie grobowców. O fabułę nie mam pretensji bo to pretekstowe kino przygodowe na ekranie monitora (w Indianie też były również "fantastyczne" momenty, które zapisały się na stałe na karcie historii). Ze wszystkich ostatnich TRów ten spełniał wszystkie warunki, aby zagrać w niego na serio a nie dlatego, że na ekranie biega cycata dupencja.
Grają jeszcze ludzie w Dayz jako moda do Army?
Bo chciałem pograć ale nie wiem czy kupować Armę 2 i moda.
Drogie dziomboły i humcwoty ;) szczęśliwego nowego 2014 roku, super przecen na Steamie, udanych zakupów, spełnienia marzeń.
Pamiętajcie, dzisiaj o północy każdy szanujący się gracz odpala Tomb raidera.
Szczęśliwego nowego roku!
Żebyśmy wam się wiodło, a i czasu na wspólne granie w nowe tytuły nie brakowało ;) Bawmy się dalej konwencją w 2014tym ;)
Dla biednego madkongo nowy rok nie zaczął się zbyt dobrze. M@rine odstrzelił mu pysk w bazie wojskowej przy Veresniku.
BF 4 Commander na tablety to super sprawa. Idealny patent aby przed snem poexpić na legalu ;)
http://s5.postimg.org/nd866nehz/arma3_2014_01_06_02_48_25_04.png
No i w końcu się skusiłem na limitkę za 70 zł. Po dwóch misjach jestem zachwycony, klimat jak w Cold War Crisis! Grafika przepiękna a i optymalizacja jak na Armę dobra.
Te animacje przeładowywania, ten ogień, te dźwięki... Wymiany ognia... PR 4 Life :>
Taki mały powrót a Reavek i tak 5 killi zaliczył :)
Amfibie cieszą :) Kolejny rok, kolejne dobre Wargame... Gdyby każdy tasiemiec przynosił tyle nowego :P
Była dziś akcja ratowania przymierającego głodem t_bona.
Udało się spotkać w Nowym.
brzuszek t_bone'a pełen.
Hej,
Pytanie odnośnie Army3? Gram w serię od czasu OFP ale z A3 jest chyba coś bardzo nie tak. Nie sposób niemal nikogo ustrzelić ponieważ przyjmują na klatę co najmniej po 5 pocisków (pistoletem to w ogóle można rzucać co najwyżej, do niczego się nie nadaje) po czym się błyskawicznie odwracają i obrywam. Dodatkowo widzenie AI przez krzaki to rozumiem też na porządku dziennym jest. Nie jestem po prostu w stanie nic ugrać w tej odsłonie. Tak ma być i po prostu lamię na potęgę czy BIS skopał sprawę?
Dzięki za odpowiedź. Jak Ty już o tym piszesz to nie mam złudzeń. Są zresztą wątki na forach gdzie masa osób żali się na to. Trzymam kciuki aby jak nie oni to moderzy coś z tym zrobili. Na obecną chwilę to jest niestety niegrywalne.
Jest kilka małych skryptów-addonów, które to poprawiają na armaholic. Nawet niektóre misje mają swoje skrypty poprawiające AI.
A właśnie miałem pytać co jest nie tak z tym AI, najwyraźniej kamizelki przyszłości są bardziej zaawansowane od dzisiejszych :P Jeszcze do tego te kontrolowanie oddechu, znacznie trudniejsze niż w poprzednich odsłonach ;/
najwyraźniej kamizelki przyszłości są bardziej zaawansowane od dzisiejszych
Chyba raczej płyty pancerza, a nie kamizelka. I to grube płyty. Kamizelka może uratuje ci życie, ale nawet jak pocisk nie spenetruje ciała to nadal uderza z ogromną siłą i wątpię by ktokolwiek ustał na nogach, nie mówiąc o dalszej walce.
W Armie 3 chodzą opancerzone terminatory. Przed chwilą wpakowałem w tors gościa 6 pocisków 6.5, a on dalej stoi i podziwia widoki. Pistolety są absolutnie bezużyteczne - zakradłem się od tyłu do leżącego snajpera i musiałem wywalić 9 pocisków z praktycznie bezpośredniej odległości żeby padł. Ktoś tu coś totalnie spierniczył. Ja chciałem Armę, a nie Call of Duty i jestem bardzo rozczarowany.
Wyszła Bundeswehra, jakość addonów niezmiennie wysoka już od lat:
http://forums.bistudio.com/showthread.php?171183-BWMod
[53] - nie ma MG3. wouldnotdownload/10
W ogóle to są póki co tylko retexy i kilka nowych broni czy rzeczywiście zrobili nowe modele? Bo piechociarze wyglądają jak retex kebabów.
To nie są retexty Tiger, patrzysz na jeden z pierwszych większych "quality" addonów :P Twoje wrażenie wynika z tego, że Ci Niemcy są tak z 2020 :P
BIS pracuje nad PvP do ArmA 3?
https://twitter.com/KarelMoricky/status/421292880712331265
Pozostałe info:
http://dev.arma3.com/sitrep-00039
Pewnie jakieś Startis-LEvelution robią. Bardziej mnie interesuje kolejna optymalizacja pod dedyki.
Jak ktoś chce robić misje do ArmA to powinien pobawić się MCC Sandbox:
http://forums.bistudio.com/showthread.php?150909-MCC-Sandbox-3-Dynamic-mission-creating-tool-for-ArmA-3
3 kliknięcia i wygenerowałem scenariusz polegający na zdobyciu walizki :P Z odprawą, przeciwnikami, ammoboxem z addonami - wszystkim :P Można zaoszczędzić masę czasu.
Działa tam edytor 3D, jak chcemy to możemy sobie taki "wygenerowany" scenariusz rozbudować w stronę bardziej wypasionej misji bo jest od tego masa opcji (CAS, High Command, IED, konwoje, nowe zadania).
Jak już się zrobi co chce to można to oczywiście zapisać.
Podsumowują - awesome, pięknie się to rozwinęło od czasu ArmA 1.
http://playstarbound.com/info-about-the-upcoming-patch/
Of course, there’s also the highly anticipated/possibly feared final character wipe– this patch contains a fix for save files so after this, you won’t need to worry about our patches destroying your characters or ships. This patch will wipe everything– characters, ships and worlds. It will definitely be the last time we’ll need to wipe characters or ships, and will hopefully be the last time we’ll need to wipe worlds.
yay.
Co do skutecznosci pistoletów, tez zauważyliście w treningu strzeleckim ostatnim, z karabinem snajperskim, że pistolet załatwia sprawębez wzgledu na dystans?
W drugim punkcie strzelamy na 100 czy 300 metrów, dla zgrywy strzeliłem z pistoletu w stronę tarczy i bam - cel trafiony za pierwszym razem... Działa zawsze jesli tylko wycelujemy w strone tarczy...
Magiczne pistolety czy bład tylko w tym treningu?
[65] grasz w jakieś mejnstrimowe gry! W cenie premium, byś miał z 3 gry w early access, tyle paczowania!
Wiem, dlatego kupiłem nowego kompa. Składam w weekend i jazda ;) Może jak Bone pisze prawde to w 3 kliknięcia zrobię scenariusz.
DM---> Pewnie bug, ale w ArmA 3 nie ma nawet wiatru (jest od tego mod http://play.withsix.com/arma-3/mods/galz-wind-ballistics) więc nic mnie nie zdziwi.
Red Hammer Studios oficjalnie wraca w ArmA 3 - jak dla mnie mistrzowie addonów.
Z tego co wypatrzyłem możemy się spodziewać BMD-4, BMP-3, T-72B, Hindów, BTR-T, BTR-80A, Toczek i kupy piechoty.
W devbranchu jest druga częśc kampanii. Grał ktoś? Jakie wrażenia?
EDIT
https://www.humblebundle.com/weekly
Chyba poczekam na patcha bo niektóre zachowania AI w tej kampanii są bardziej kretyńskie niż standardy ArmA. I zdarzają się bugi wysypujące misję na amen bez możliwości załadowania sejwa ->
Ale są też pozytywy. Scenariusze bardzo ładnie wykorzystują krajobraz Altis. Już pierwsza misja "zmusza" do podziwiania widoku Kavali i zamku. A dalej jest tylko ładniej i efektowniej. No i cała ta cheesy-fabuła zdaje się zazębiać i przypominać trochę Resistance. Jak w Survive biegaliśmy na Stratis aby przeżyć, tak tutaj wymierzamy cios w odpowiednie punkty na mapie (konwoje, posterunki, fabryki). Niestety, po 4 misji pojawił się gamebreaker i nie jestem w stanie ocenić, czy dalej warto grać.
Kamizelka drugiego pana od lewej łudząco przypomina kamizelkę niggah madkongo z dayz.
Sprzedam za 20 zł kod na zniżkę 100% do zakupu Splinter Cell: Blacklist w sklepie Ubi. Kod dostałem w ramach zakupu karty Nvidia. Grę już mam, więc sprzedaję po kosztach ;)
Dotyczy to również kodu do Batman: Arkham Origins.
lepiej oddaj, nie sprzedawaj. bog ci w dzieciach wynagrodzi i mad bedzie happy.
same korzysci.
Dzisiejsze Patrol Ops - Od lewej Garbol, Kilroy, T_bone, Madkongo (leży), Łosiu, Reavek :)
Jako że nasz TS leży i nie chce wstać założyłem nowy serwer zapasowy.
62.67.42.172:9368
Hasło: pytać mnie na steam.
Łazicie jeszcze po dayz? Chodzenie samemu jest fajne do momentu w którym nie zabija mnie ściana i nie ma kto sprzętu przypilnować.
Odbył się dziś mały test moda ALiVE:
alivemod.com (14MB)
Hint: ŚCIĄGAĆ TO MAGGOTS!
Niestety wróg zaatakował naszą bazę a próba odbicia Air Station Mike zakończyła się totalną porażką
OK, na serwer wgrałem skrypt, który w razie restartu automatycznie uruchomi też teamspeaka.
Dzięki temu że jestem taki zajebisty king Bruce Lee karate mistrz, mamy teraz serwer dedykowany army.
LET THE WAR BEGIN ANEW!
Długo by opowiadać...
Siedzimy sobie na TS.
Garbol: Chyba kupię serwer Arma.
...15 sekund później.
Garbol: Kupiony.
Było ostro, wróg atakował z każdej strony, kończyła się amunicja. Niektórzy musieli sięgnąć po broń boczną.
Po długim boju udało się dostać do hemmta i zbiec dzięki wsparciu z powietrza.
Jeszcze screen Raweczka :P Altis Recon się nie udało bo misja nie spawnuje AI na dedyku.... Wielka szkoda.
Żona odzyskała nam kevlar helmet, kevlar vest, kilofy i jakies drobiazgi, broni nie zostawili :(
Co powiecie na to żeby stworzyć paczkę addonów na nasz serwer - takie @CH, wszystko "up to date" w jednym miejscu, jeden link i jesteś gotowy grać.
Mam wrażenie, że największy problem przy addonach to skakanie po linkach, wymaganych pomniejszych syfach a nie sam rozmiar dodatków.
No i mógłbym przemycić w tej paczce Czarnoruś :>:>
Ale to już było ;)
Jedna jak komuś będzie się chciało uploadować, to nie widzę problemu.
Mogę udostępnić do tego mój serwer VPS ;) Proponuję najpierw stworzyć listę addonów. ja je pobiorę, spakuję i uploaduję.
eJay---> Troszkę mi szkoda, że sam nie mogę uploadować :P No ale cóż, w weekend przygotuję listę addonów i jakoś rozkręcimy ten interes :P
Garbol---> No i nowe misje :>
Najpierw to co każdy powinien mieć (czyli to co jest na serwerze):
1. www.alivemod.com
2. RH M4/M16: http://forums.bistudio.com/showthread.php?167618-RH-M4-M16-pack
3. VTS simple Weapon resting: http://forums.bistudio.com/showthread.php?155553-VTS-Simple-weapon-resting&highlight=weapon+resting
Do przedyskutowania:
1. Talibany/piraci somalijscy/rebelianci: http://forums.bistudio.com/showthread.php?172069-Arma3-AGGRESSORS
2. Mapa Sangin jeszcze nie wyszła ale można już zacząć o tym myśleć: http://forums.bistudio.com/showthread.php?170662-Sangin-WIP
3 ...?
Propozycje? Interpolacje? Uwagi? Coś się komuś urodziło? Czary?
AUDIOTELE!
Zgadnij jakiej grze (steam early access) moim zdaniem, Marine dał swój znaczek jakości 'm@rinator', aby otrzymać klucz steam do tej właśnie gry.
[110] ok, zmieniłem 'regulamin' :D
T_bone--->Przygotuj listę na niedzielę/poniedziałek. Jak wrócę to zajmę się tym uploadem i wszystko będzie ok ;) Skonfiguruje też dostęp abyś mógł w przyszłości samodzielnie wrzucac pliki.
Jeżeli ktoś chce mieć wjazd do FTP, aby uploadowac pliki dla ArmA 3 niech da znać w prywatnej wiadomości na Steamie podając:
proponowany login
proponowane hasło (minimum 6 znaków, różna wielkość + znak specjalny)
W poniedziałek wieczorem wszystko będzie ustawione ;)
Epic car escape:
http://www.youtube.com/watch?v=ANdQTGkFuBM&feature=youtu.be
Prawdziwa akcja od 3:50 :)
Testowałem jednostki Marines, które wydano w wersji alfa... Wyglądają całkiem spoko, niestety dodany przez nich AH-1Z za każdym razem wywala błąd w edytorze, który trzeba przeklikać :P
P.S Tak, to na plecach to SMAW a w tle Javelin.
Bezbłędny jest za to addon AV IndUs (US Army inspired units).
Żołnierze są wyposażeni w wiele elementów wziętych z jednostek Binkowskiego czy Johannesa z poprzednich części ArmA więc wyglądają pro :P
Do tego jest w tym paczka broni, nie są jakieś super ale miło zobaczyć M249 i M240.
Lista addonów do paczki CH by T_bone:
EDIT - wywalilem RH PACK
===================================================
ALiVE
http://dev.withsix.com/projects/alive/files
VTS simple Weapon resting:
http://forums.bistudio.com/showthread.php?155553-VTS-Simple-weapon-resting&highlight=weapon+resting
AV_IndUs (US Army inspired units)
http://www.armaholic.com/page.php?id=21361
CBA:
http://www.armaholic.com/page.php?id=18768
==================================================
Dlaczego nie ma nowych map?
- Bo ArmA 3 Map Pack - A3MP waży kilka giga i jakościowo jest to ArmA2.
Dlaczego nie ma OPFOR Agressors?
- Wywalają błędy kiedy się nimi gra a ich jakość jest bardzo niska.
Nie miałeś dać Horneta i Flankera?
- Powstrzymałem się :P
W sumie to smuteczek?
- A no ArmA 3 to taki smuteczek :>
T_bone-->Wysłałem Ci na FB dane do FTP, aby wgrać paczkę z addonami etc.
BTW.
http://www.youtube.com/watch?v=pvXaO_O0HSw&feature=youtu.be
0_o
Paczka załadowana:
http://hussars.be/pliki/ch_mods.zip (~127MB)
krótka instrukcja w pliku readme jeśli ktoś jeszcze nie wie jak co uruchamiać :P
Jeszcze jeden wartościowy post, co do świetnego objawienia na rynku mmo jakim jest The Elder Scrolls Online, Marin oddał mi swój klucz, więc dzierżyłem brzemię tego który najprawdopodobniej wykąpie się w wannie nudy i kupy, a tu kuwa gorzej, szambo. Polecam rozwiązanie Garbola, zignorować klucz i nawet nie ściągać.
spoiler start
Madu, jak już ściągniesz to może później/jutro pochodzimy razem po szambie. Znów się będą śmieć że tylko my w takie badziewia gramy :P
spoiler stop
Fantastycznie. Nie ma to jak zalapac wirusa i lezec w lozku z goraczka 39. W ciagu 5 dni stracilem 2 kg na wadze. Walcze dalej:)
I na deser fota z naszego powrotu do DayZ.
Szkoda, że nikogo nie spotkaliśmy...
Wspaniale......
Po wczorajszym DayZ myślę, że znowu czas na przerwę do pacza ;P
P.S czy to nie jest to co ma M@rine? https://twitter.com/rocket2guns/status/432812456545492992
Najlepszego eJay! Życzę Ci weny na robienie misji do ArmA :D Ten na Quesh Kibrul były pamiętne!
http://www.arma3.com/news/arma3-zeus-dlc-reveal#.UvzbAYWyqqJ
Na ZEUSA, tak dobre że pewnie to olejemy.
Mnie to wygląda na tryb, w którym zezwala się na hakowanie misji. Gdyby dzięki temu dodatkowi rozbudowali edytor misji, to byłoby coś.
Były immersive-firefighty na muttrze. madkongo zabijał, a marine niszczył żelazka.
Orientuje się może ktoś gdzie w drugiej części kampanii można zdobyć amunicję 12,7mm do snajperki GM6 Lynx?
Oczywiście oprócz miejsca gdzie trzeba było zabić snajpera.
Pogralem w epizod 3 kampanii A3 wczoraj i..jest to fajny kawał kampanii ;) Może bez spektakularnych, fabularnych zwrotów, ale wreszcie misje mają militarny feeling i rozmach. No i są bardzo wymagające. Chyba nawet bardziej wymagające od tych z OFP.
Mam pewien problem w dowodzeniu drużyną mianowicie jak wyłączyć ten cholerny tryb walki? Nigdzie nie widzę komendy czysto lub bezpiecznie przez co jak ai wejdzie w tryb walki za chiny ludowe nie potrafi z tego wyjść. No i problem jest gdy muszę przejść na nowy teren a cała moja drużyna porusza się żółwim tempem.
Można to jakoś wyłączyć?
Ten problem był w ArmA 2 i jest też w ArmA 3, możesz spróbować modów na AI bo niektóre niwelowały to całe "danger, danger".
A więc bez ingerencji modów trzeba liczyć tylko i wyłącznie na to, że sami z tego wyjdą? Kurcze trochę głupi pomysł...
Gram sobie w drugą część kampanii, misja o ataku sił NATO. Zniszczyłem artylerię oraz odparłem kontratak i teraz mnie szlag trafia z wyprowadzeniem tych młotków z miasta...
Spróbuj pobawić się waypointami z poziomu mapy i zmianą trybu z Danger na Aware/Safe. Próbuj do skutku ;)
Właśnie ukończyłem kampanię i pomimo ogromnej ilości bugów oraz czasami durnej AI gra była super. :)
Jeśli wyjdzie jakieś DLC z kontynuacją chyba od razu kupię.
spoiler start
Tylko teraz niech ktoś mi wytłumaczy co to była za ciężarówka, którą trzeba było dostarczyć Millerowi? No i końcowa misja z podwózką gostka w zakończeniu pronatowskim trochę dziwna, nawet nie wiem kim ten facet miałby być. Za to przez końcówkę drugą o mało co nie rozwaliłem monitora, brak zapisu potrafi jednak mocno wkur***. ;P
spoiler stop
Mateck - zajebiste misje!
Zmodernizowałem kompa i nabyłem Arme 3. Poproszę o namiary na tsa (szc at o2 pl)
Warto kupić gołą ARMA 2 dla samego single-player? Za 2,49 euro na steam.
Żeby sobie postrzelać po pracy.
Poszukuję fajnych misji do co-op dla 3+ graczy. Polecacie coś? Misje Matecka ograne.
Nie wiem jakie misje grałeś ale Mateck ma jeszcze parę w zanadrzu, napisz jakie zaliczyłeś.
Te też są dobre, szczególnie "incoming mission" - http://www.ghost.armaholic.eu/ArmA3/Missions/
Grałem te kilka które miał powieszone pod kontem na steamie. Zassałem je z workshopu.
Bardzo fajny art o Bohemii na Eurogamerze, warto poczytać:
Dużo informacji na temat procesu tworzenia Game 2 (sporo nowych fotek z ukończonymi oraz WIP assetami), debilizmu Codemasters, ograniczeniach konsol, produkcji Dayz.
Jest jakiś konkretny powód, dla którego nie skończyli Game 2? Po prostu gejmasters im nie pozwoliło czy jak? Bo już nie pamiętam.
Skończyłem kampanię Arma 3 - ostatni epizod WIN to jakiś kiepski żart... chyba w 5 minut zrobili te pare misji, a zakończenia zapomnieli, więc szef ryknął, że jakieś ma być - to z musu dodali pierwszy pomysł jaki im przyszedł do głowy, na szybko....
Tygrys---> Gra ich przerosła, robili ją zbyt długo a kasy brakowało. W sumie zabawne w tym artykule jest to, że pomimo sukcesu DayZ planują się hamować z pomysłami. Śmieszne dlatego, że pierwszy raz od OPF mają środki na zrobienie czegoś na wysokim poziomie ale... Chyba wolą odkładać na emeryturę :>
DM---> Pomysłami BIS nigdy nie brylował, ale trzeba im oddać, że technicznie i pod względem "mocap/voiceacting" to najlepsza kampania spośród trzech części. A że fabuła jak z serialu Arrow to cóż... Smutek :P Pierwotnie historia miała być zupełnie inna ale czy to by coś zmieniało? Wybrali nijakie klimaty.
Oto ROADMAP ArmA 3 do 2015 - http://www.bistudio.com/english/company/developers-blog/460-arma-3-roadmap-201415
W skrócie, niech nas Red Hammer Studios uratuje :( Precz z Altis, precz z "future setting" :(
A ja zacząłem odkrywać świetne dodatki do ARMA 2 - śmigłowce SOAR, niezłe misje SP...
są jakieś fajne tutoriale dla laika albo edytory do edytora, gdzie można sobei łądnie wszystko tworzyć bez komedn programowania..? :)
ARMA3 chyba jeszcze musi sporo poczekać na dobrą zawartość
Edytor do edytora to MCC - http://forums.bistudio.com/showthread.php?150909-MCC-Sandbox-3-Dynamic-mission-creating-tool-for-ArmA-3
Istnieje też w wersji ArmA 2 - http://forums.bistudio.com/showthread.php?112854-MCC-Sandbox-Mission-making-the-easy-way
Zasadniczo kilkoma klikami można przy pomocy MCC ustawić prostą misję zakładającą zniszczenie celu/odbicie zakładnika/zajęcie obszaru itp. Bardzie zaawansowane rzeczy też da się robić czy to singlowo czy multi.
Można też kombinować wypakowywując pliki misji tym PBOView http://www.armaholic.com/page.php?id=1434 a następnie otwierając w edytorze i pakując tam addony, którymi chcemy się pobawić.
Addony w ArmA 2 ożyły w sumie dopiero jak wydano dodatek Arrowhead, może z ArmA 3 będzie podobnie i addon coś zmieni. Niestety ArmA 3 pozwala na osiągnięcie wysokiej jakości a na to trzeba czasu...
Obecnie najbardziej czekam na MH-47E - http://forums.bistudio.com/showthread.php?149992-Boeing-SOAR-MH-47E-ArmA-III-WIP
Wielki amerykańsko/rosyjski pak RHS - https://www.facebook.com/redhammerstudios
SOC mod - http://forums.bistudio.com/showthread.php?155434-SOC-WIP-Thread
Szkoda, że nie widać ciekawych map na horyzoncie, upload kilkunastu giga ArmA3MP Pack to horror.
dzięki - zerknę na ten MCC
chinookiem od Konyo właśnie się bawię w Arma 2 i jest boski! :) przykładowa misja z nim ma więcej klimatu niż wszystkie kampanie Bohemii... :)
i nawet jak trafi do ARMA 3, to kurcze na razie rzeczywiście nie ma tam z czym go wykorzystać... soc [mod] fajny, ale wygląda na razie na socmod nukem forever...
T_bone-->Niepotrzebnie jojczysz na ten Roadmap ;) Jest dobrze, nawet lepiej niż myślałem, bo oczekiwałem raczej podjarki okołoZeusowej, a tu jawi się nam lista konkretnych usprawnień i ficzerów. Zobaczymy co z tego wyniknie. A na dodatki z Red Gammer poczekamy jeszcze długoooo.
MH-47 wyszedł :>
http://forums.bistudio.com/showthread.php?177084-Boeing-SOAR-MH-47E-ArmA-III-v1-0
eJay---> Z RHS możesz się zdziwić, jeden z twórców napisał "AFRF would probably not be too far away from a release".
Ah, jeszcze fota z ostatniego coopa :) Pierwsza misja do ArmA 3, przy której tworzeniu maczałem palce (Thx Mateck) :)
Dobrze by było, gdyby RHS wydał hamerykańców i ruskich. W końcu coś znajomego w grze by było a nie fjuczur łorfer, które jest do mało czego podobne.
Wczoraj frekwencja dopisała i w 9 osób udało się rozegrać rewelacyjne misje Garbola i Matecka (misja "Wipe them out" wkrótce na workshopie).
Segment podwodny -->
Polowanie na "Tigrisy :P"
Najlepszy moment - kontratak pancernych ciężarówek CSAT, które chciały nas ewidentnie rozjechać.
Wyszła nowa wersja LIFTERa kompatybilna z MH-47.
http://forums.bistudio.com/showthread.php?173483-LIFTER-for-ArmA-3