Metal Gear Rising: Revengeance „lada dzień” w sprzedaży na Steamie
Gra bedzie w jakis sposob bogatsza niz wersja konsolowa? Np. odrazu mamy DLC VR missions badz cos takiego?
[1]
Nic takiego nie wiadomo. Niby konami ostatnio wydało Lords of Shadow z wszystkimi dlc w pakiecie ale Rising jest nowszą grą.
A kilka dni temu uruchomiłem grę z PS+, gra była by OK ale ta kamera dziwnie chodzi za postacią...
Czekam na Mędrca Sześciu Pecetów i jego tekst jak znów przewidział pewną produkcję na Kompa.
[1]
Czy ostatnio na konsolach nie udostepnili platnych dlc za darmo? Moze podobnie bedzie w tym przypadku.
[4]
PC MASTER RACE, sciagnie pirata prawie rok po premierze.
[5]
Dlc są za darmo tylko na xbox live i to prawdopodobnie z powodu jakiegoś błędu. Na psn są ciągle płatnie.
Grałem w demo na PSN w okolicach premiery, nuda jak diabli, dema nawet nie skończyłem.
Jak będzie kosztować więcej niż 80 zł (na steamie 25 euro) to ja podziękuję. Od lat porty na PC właśnie tyle kosztują.
@komenty
Nudna? Jeden z najlepszych slasherów jakei wyszły.
@Martius_GW
Platinum's action game Metal Gear Rising Revengeance is now cheaper and its downloadable content is now free.
Konami has cut the price of the game, which launched on PlayStation 3 and Xbox 360 in February 2013, in the US to $29.99, and made the Jetstream and Blade Wolf DLC free.
"The lower price point gives new fans the opportunity to experience the game at a reduced price, with the added bonus free DLC packs that lengthen the overall experience," Konami said.
Właśnie pobieram :D
Może źle wybrali poziomy do dema? W slashery gram chętnie, zwłaszcza God of War czy Darksiders. Nie wiem, na tyle mnie demo odstraszyło, że gry na premierze na pewno nie kupię, może kiedyś zagram jak będzie w promocji.
@komenty
Osobiście nie przepadam za God of War'em (zbyt ubogi system walki), a Darksiders nie zaliczałbym do slasherów, choć system walki jest dobry. Rising może dać w kość na very hard, a to 4 z 5 poziomów trudności.
[9]
Słowo klucz - US. U nas tylko na live dlc są darmowy. No chyba, że ktoś się bawi w sciąganie wersji z US and A.
Rising to akurat dobry slasher. Jasne więcej szlifu by się przydało, ale pamiętajmy, że PG robiło grę praktycznie od nowa (nie licząc scenariusza zmodyfikowanego przez studio Kojimy). Mi tam demo nie przeszkadzało, zaczyna się akurat w momencie jak ma sie dostęp do większości potrzebynych opcji. Brak tam tylko samouczka z pełnej wersji, sporo słyszałem narzekań jak to ludzie nie moga zrozumieć systemu parowania.
Ooo wreszcie jakaś gra! a nie jakaś szmira Asssasin creed, Call of duty czy co tam ostatnio wychodzilo na PC....
Super ja sie cieszyć.
Ictius [9]
A jest tam tak zajebista misja z dochodzeniem do bossa jak w dmc5? Chodzi mi o te "techno kwadraty".
@kaszanka9
Nie, ale finałowa walka to 4 etapy. I małe sprostowanie - to nie jest DMC5 tylko DmC ;) Mała różnica, ale istotna.
Fenomenalna wiadomość, gra jest wyśmienita. Demo wymagało ogarnięcia bardzo wielu rzeczy, które nie są w nim wyjaśnione, ale zaznajomieni z gatunkiem szybko wszystko ogarną. Sama rozgrywka, czyli mięso prawdziwego slashera, jest niesamowicie dopracowana, techniczna i ciekawa, a do tego gra serwuje charakterystyczny klimat Metal Gear z ciekawym twistem. Must have dla każdego szanującego się fana slasherów.
[14]
Już grałeś w dmc5? Skąd masz machinę czasu? Jeśli chodzi Ci o DmC to powiedz o którego bossa konkretnie.
Czekam na Mędrca Sześciu Pecetów i jego tekst jak znów przewidział pewną produkcję na Kompa.
Przewidziałem a jakże :) Oczywiście zdążyłem zostać już wyśmiany kilka razy podobnie jak w przypadku Naruto, no ale miałem rację więc ci którzy się śmieli totalnie się skompromitowali. No nic, teraz czekamy na MGSV na PC :)
No nic, teraz czekamy na MGSV na PC :)
Który i tak się ukarzę bez twoich przepowiedni.
Nowe Naruto zapowiedzieli a i nowy Dragon Ball wychodzi w styczni.
Wywróżysz z Procesora czy ukarzą się na kompa? Ewentualnie użyj Przepowiednia no Jutsu.
Ictius [15]
Mała różnica, ale istotna.
Dla mnie żadna.
Martius_GW [17]
Już grałeś w dmc5?
TAK
@kaszanka9
Nie ma takiej gry jak DMC5. Jest DmC: Devil May Cry, która jest rebootem. Bez piątki w tytule, tak więc nie jest to DMC5.
[20]
Ictius ma rację, przestań wygadywać głupoty. No chyba, że to taki skrót myślowy jak to robią nasi politycy. Różnica między DmC a DMC5 jest mniej więcej jak koń i koniak. Niby brzmi podobnie ale to dwie różne rzeczy.
A jest tam tak zajebista misja z dochodzeniem do bossa jak w dmc5?
Takiego ewenementu nie widziałem.
Ictius & komenty > Restart DmC wśród Slasherów ma najsłabsze poziomy trudności EVER. To już Ninja Gaiden II na najniższym był trudniejszy niż ostatnie poziomy tej imitacji :D. Zaś MGR na Normalu już jest ogniowy.
Co do serii Darksiders to nie jest typowy Slasher, bo oczywiście posiada elementy RPG.
Pierwsze gry serii GOW były wzorowane na starym DMC taka ciekawostka, a potem wyrosło na swoistą i świetna markę.
LOL
Co ma przewidywanie pseudo proroka kęsika do MGR ?
Przecież ta gra była ZAPOWIEDZIANA na trzy platformy PC X360 i PS3.
MGS5 to inna sprawa, gra nie była zapowiadana na PC, dlatego też marne są szanse żeby wyszła, zwłaszcza że portując MGS3 na wszystko (nawet na 3ds) olał PCty ciepłym moczem. Więc jaki sens miałoby wydawanie piątki na platformie, na której MGS skończył się 10 lat temu ?
@DB Mafia
Restart DmC wśród Slasherów ma najsłabsze poziomy trudności EVER. To już Ninja Gaiden II na najniższym był trudniejszy niż ostatnie poziomy tej imitacji :D. Zaś MGR na Normalu już jest ogniowy.
Wiem, że DmC jest łatwe :P Ach, Ninja Gaiden II - moja pierwsza gra, którą ukończyłem na Easy i byłem z siebie dumny. Co do Rising to dla mnie Normal był o dziwo trudniejszy niż Hard. Na Normalu miałem około 50 śmierci, na Hardzie bodajże 9, pierwszy raz na Very Hard - około 130, ale z każdym przejściem ilość śmierci spada w dół. A czeka na mnie jeszcze Revengeance...
Więc jaki sens miałoby wydawanie piątki na platformie, na której MGS skończył się 10 lat temu ?
Powiedz to Namco Bandai, które wypuściło Naruto, nigdy nie wypuszczane na kompie. Tu taj jednak syndrom wydymać fanów i sprzedać to samo dwa razy.
Konami przy zapowiedzi Castlevania: Lords of Shadow 2 również na PC ogarnęło system, aby jedynka też się na tej platformie ukazała.
Ictius > Życzę powodzenia ja ukończyłem na Easy, a potem męczyłem Normal, ale się udało za dalsze poziomy się nie zabieram.
Jeśli chodzi o Slashery to przeważnie wale Normal, chyba że się pojawi taki Ninja Gaiden z psychopatycznym najłatwiejszym poziomem :D.
W DMC4 mam wszystkie ukończone prócz drugiego dodatkowego "Piekło i Niebo" > Czyli ty nawalasz ich ile wlezie aby zdechli, a sam giniesz po jednym hicie :D. Wynikiem jest ponad 100 godzin na PS3, a na kompie miałem jakieś polowe z tego, ale tam bawiłem się Trainerem, a nie samą grą.
DB
Nie trafione porownanie, Kojima traktuje serie MGS jak swoje dziecko, dlatego tez MGS3 trafil po 6 latach na Xboxa - zeby przygotowac grunt przed V. Nic nie stalo na przeszkodzie, zeby zrobic HD collection na PC.
Ja Ci to mowie (sledze serie od 15 lat), ze to samo bylo przerabiane przy okazji 3 i 4, glowna seria MGSa sprzedaje sie na tyle tyle dobrze ze nie musza doklejac porta na PC, zeby wycisnac wszystko co sie da.
MGR sprzedal sie strasznie slabo jak na gre z Metal Gear w tytule.
Poza tym, w marcu wychodzi GZ na konsolach, o wersji PC mowy nie ma.
@kevciu1
MGR sprzedal sie strasznie slabo jak na gre z Metal Gear w tytule.
Pewnie dlatego, że jest slasherem, a nie skradanką jak pozostałe gry z tej serii. Z tego co pamiętam to MGR miał lepszą sprzedaż niż DmC, które poza konsolami wyszło na pc.
MGR sprzedal sie strasznie slabo jak na gre z Metal Gear w tytule.
Pewnie dlatego, że jest slasherem, a nie skradanką jak pozostałe gry z tej serii. Z tego co pamiętam to MGR miał lepszą sprzedaż niż DmC, które poza konsolami wyszło na pc.
??? Macie jakieś w miarę obecne wyniki sprzedaży MGR na tle serii Solid?
Co do sprzedaży. To MGR w pierwszym tygodniu, tylko w Japonii i tylko na PS3 przekroczył 300 tys. sprzedanych egzemplarzy. Kilka miechów Temu Capcom płakał, że DmC sprzedało się w nakładzie światowym 1.2 mln na trzech platformach....
MGR sprzedal sie strasznie slabo jak na gre z Metal Gear w tytule.
Jakoś Kojima z sprzedaży był zadowolny, jeśli zabiora się za kolejną cześć to chce znowu współpracować z Platinum.
Co do MGS5 na pc, też Kojima wsponiał, że będzie tylko później. Teraz skupiają się na dokończeniu wersji na konsole.
[28]
Taa, w pierwszym tygodniu sprzedał tyle kopii co DmC do premiery Risinga.
Ictius [21] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13031664&N=1#post0-13033138
Ależ to 5 część gry, nie ważne czy reset czy nie.
Martius_GW [22] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13031664&N=1#post0-13033151
Ale jakie głupoty, jak już to brednie opowiadają tacy jak wy, jacyś wielcy obrońcy serii się znaleźli, a mi to wisi, i większości też, jest 5 część i tyle.
[31]
Brednie to Ty powtarzasz i mylisz pojęcia. Tak, jest to piąta z kolei gra marki. Nie jest to sequel/prequel tylko reboot/alternatywne uniwersum więc nie jest to piąta część serii tylko pierwsza nowej/rebootu. Dlaczego tytuł to debline Devil may Cry: Devil May Cry zamiast Devil May cry 5?
@kaszanka9
Pokazujesz tylko swoją ignorancję i brak znajomości tematu. Drążąc tą dyskusję tylko się ośmieszasz. DmC jest odrębną grą, nie powiązaną fabularnie z poprzednimi.
To tak jakby zestawić Smerfy z Gumisiami > Buahahahaha
Co do MGS5 na pc, też Kojima wsponiał, że będzie tylko później. Teraz skupiają się na dokończeniu wersji na konsole.
Bzdura, Kojima nic takiego nie mówił.
Powiedział że chętnie by kiedyś zobaczył MGS5 na PC, ale póki co nie mają tego w planach. A to wielka różnica.
Przy okazji Uncharted 2 ND też mówiło że bardzo chętnie zobaczyłoby przygody Drake'a, na innych platformach. Coś z tego wyszło ?
[35]
Na stronie cdaction widziałem newsa z niby takim cytatem z Game Trailers
Oczywiście robimy grę dla pecetów. Zamierzamy ją kiedyś wydać na PC, ale na razie nie mamy daty premiery tej wersji i w tej chwili nie chcemy się zajmować tą edycją. Nie jest priorytetem. Ale zrobimy ją i mamy nadzieję, że uda nam się wydać tę produkcję także na komputerach [osobistych].
Linku do źródła nie podali to nie wiem czy czegoś nie przekręcili przy tłumaczeniu. Chwila, sam znalazłem. Orginalny cytat:
"We look forward to releasing something on the PC sometime, but right now we don't have a release date and we are not really looking to do that right now. That’s not a priority. But we are making it and we hope to put it out [on PC] as well."
Nie ma to jak "profesjonalizm". Cóż, następnym razem lepiej od razu sam poszukam źródła.