Alien: Isolation - pierwsze screeny z gry
Jeśli tak ma wyglądać grafiką to - szok !, ale pewnie to mocno podrasowane screeny photoshopem, bo wyglądają naprawdę klimatycznie, aż za dobrze. Mamy niby do czynienia z Creative Assembly, ale byłaby to ich premiera w gatunku innym niż strategie.
Jak dla mnie patent na udana gre z serii obcy moze byc tylko jeden. Mamy lokacje powiedzmy statek kosmiczny. Na początku rozgrywki z losowo wybranych punktów mapy startuje gracz i bestia . Reszta rozgrywki rodzi sie sama zero skryptów. My staramy sie uciec i przeżyć Obcy nas upolować i zabic w grze ma byc jasny klimat zaszczucia jakiekolwiek starcie bezposrednie z potworem skonczy sie śmiercią. Zakonczen rozgrywki moze być masa mozemy starac sie uruchomić system komputerowy odpalić moduł awaryjny dotrzeć do kapsuły i wystrzelic sie. Możemy zostawić pulapki na bestie stsrajac sie ja pochwycic. Mozemy probowac dotrzec do glownego terminala i starac sie zamknąć obcego w jednym z pomieszczeń. Zero broni palnej w nasze rece wpadnie tylko to co moze sie znaleźć na pokladzie cywilnego statku kosmicznego a wszystko to poslyzy nam raczej do interakcji ze swiatem niz do walki z samym potworem . Rozgrywke mozna bedzie zakonczyc jednym razem w pare godzin innym w kilkanascie, jednak nigdy nie bedzie jednakowa czasami nawet pewne opcje zakonczenia zostana nam odebrane w trakcie rozgrywki ( gracz zdecyduje sie zamknąć na stale pewne pomieszczenia po to by zagrodzic droge zblizajacemu sie potworowi. Bestia bdzie wszedzie i nigdzie bedziemy modlili sie podczas gry by jej nie zobaczyć bo to zawsze skończy sie smiercia
No no, aż mam ochotę przyklasnąć...problem tkwi w tym, że pierwsze materiały z "koszmaru" pod tytułem - Aliens: Colonial Marines też wyglądały obiecująco. Mam nadzieję, że Sega mając w przeszłości doświadczenia z Gearbox- em i wewnętrznymi małymi studiami tym razem (znacznie) lepiej dobrała sobie studio do stworzenia gry w uniwersum Obcego.
Do tej pory mogłem tylko pomarzyć o prawdziwym survival horrorze o tej tematyce, jednak ten news daje "światełko w tunelu" dla fanów uniwersum i nie tylko..
byłaby to ich premiera w gatunku innym niż strategie.
Nie byłaby. Creative zrobiło Spartan: Total Warrior i Viking: Battle for Asgard.
--->g40st - o nawet nie wiedziałem (myślałem że były to produkcje podzlecane i tylko sygnowane). Viking: Battle for Asgard wspominam bardzo dobrze. To były pierwsze z serii ekskluzywnych gier na konsoli. Obecnie jest też dostępna na PCta.
Ostatnia dobra gra z obcym to był pierwszy AVP. No dobra AVP2 też złe nie było.
A potem długo długo nic i tak do teraz. Nie sądzę specjalnie by ta gra przełamała ten impas.
Powiedzmy sobie szczerze ze nie latwo robic gry typu horror. Mamy temat ale ciezko to utrzymac hmm tzw ,,smaku'' przyklad resident evil.Temat truposze,wirus mutujacy sie i co? z grozy wyszedl produkt akcji z zombiakami w tle.Tak samo jest z obcym.Tu chcecie obce jak w filmie no to najnowszy aliens wyszedl jak z Aliens 2 ale z bugami ,grafika i niedopracowaniem. Z tego co tu czytam Chca zrobic gre o tematyce pasazera nostromo.Spoko plan,Ale jak maja zrobic z jednym obcym to bedzie ciezko rozwinac gre aby dalo sie ja kupic w wersji pudelkowej,poniewaz wyjdzie cos w stylu slendera(mala krotka gierka) Trzymam kciuki bo ten typ gry ma potencjal ale latwo spieprzyc.
Ładne scenki wyrenderowane na silniku. Na pierwsze screeny trochę poczekamy, chyba że już gra jest gotowa? No bo jak z gry to z gry :)
Tym bardziej okazałbym trochę rozsądku mając w pamięci 'piękne 'screeny' i filmy 'z' rozgrywki z Colonial Marines'. Więcej rozsądku- mniej rozczarowań.