Fatal Draws - odc. 36 - Podpowiedź
Świetne
Swoją drogą strasznie mnie irytuje gdy jestem w połowie gry i wciąż przed każdymi drzwiami wyświetla się "press x to open"
Przypomnienia są wyświetlane dla osób, które mają częste przerwy w graniu i aby nie musiały wchodzić w opcje i sprawdzać jaki przycisk mają wcisnąć aby wykonać akcję. Ja szczerze mówiąc mam te powiadomienia w dupie, bo skoro wiem co mam nacisnąć to nawet nie zwracam uwagi na komunikat na ekranie. Tym bardziej, że są one wyświetlane raczej w dyskretny sposób.
Trafne. Dzisiejsze gry sypią tak bzdurnymi podpowiedziami, jakby twórcy uważali graczy za totalnych niedorozwojów.
hehe, stare gry chociaż brzydkie, to zmuszały do myślenia. W głupim quake 2 można było zabłądzić, a teraz wszędzie prowadzą za rączkę kompasy, strzałeczki, podpowiedzi.
Trafione w punkt ;] Dzisiejsze gry wręcz same się przechodzą bo gracz ma wszystko pokazywane i jest prowadzony za rączkę...cóż casual górą -,- niestety
Trafione. Współczesne gry to casuale dla tępych graczy, pełne skryptów i ładnych wybuchów. Kiedyś trzeba było grę odkryć samemu, nauczyć się jej, ruszyć głową. Ech, te czasy już nie wrócą...
@Dragoniasek
Demon's Souls, Dark Souls i masa indyków na PC (chociażby E.Y.E: Divine Cybermancy) to nadal odlschoolowy hardkor w dosłownym znaczeniu. Wystarczy się rozejrzeć, a nie patrzeć tylko na pułki w Empiku i gry EA czy Ubsoftu.
Kazioo --> Wiem o tym, jednak mówię o ogóle współczesnego rynku. Porównując obecne gry do tych sprzed kilku(nastu) lat, to aż smutno się robi. Ja EA i Ubisoftem gardzę, mam może od nich parę gier i nic więcej. Dark Souls to chyba jedyna współczesna gra, która wymaga trochę myślenia, jednak i tak walka to typowa zręcznościówka. Indyki najczęściej są słabej jakości, często zmarnowanym potencjałem. Najmilej wspominam stare erpegi typu Baldur's Gate czy Gothic. Drugie części potrafiły dać w kość. Teraz niestety gry są robione pod masowego klienta, trzeba mieć nadzieję co najwyżej na kickstarterowe projekty.