Project Eternity zmienia tytuł na Pillars of Eternity. Udostępniono nowe screeny i gameplay
Czyli wykorzystali Kickstartera do wypromowania marki do której teraz zachowają prawa. Gdyby projekt finansował tradycyjnie inwestor to pewnie on przejąłby te prawa.
Project Eternity bardziej mi się podobał jako tytuł. Ale to ma najmniejsze znaczenie... Gra i tak zapowiada się miodnie ;)
[3]
Konkret a nie cos takiego. Rownie dobrze mozna czekac do sylwestra w takim razie albo zrobia obsuwe do stycznia, lutego 2015 jezeli cos pojdzie nie tak.
[4]
Uhm ale jak to sobie wyobrazasz? Mieli kupic jakas licencje zeby sie uwiazac?
Ech, no i znowu mam napisać, że po Wiedźminie 3 jest to najbardziej wyczekiwana przeze mnie gra...?
No to napiszę - po Wiedźminie 3 jest to najbardziej wyczekiwana przeze mnie gra (no, może ex aequo z nowym Tormentem).
Coś pięknego!
Data premiery mnie nie obchodzi - jeżeli Obsidian stwierdzi, że premierę trzeba przenieść na 2015, to niech przyniosą nawet na 2015.
Patrząc na ten projekt czuję się dosyć spokojny jeśli chodzi o jakość jego wykonania. Obawa jest inna. Czy dostanę jakieś marne 10-20 godzin zabawy czy np 100+, jak za "starych dobrych czasów".
>>> Bierzgal
Mysle, ze nie ma sie co martwic o to. Kilkadziesiat godzin na pewno bedzie :)
@Bierzgal Raczej wątpię, by będzie za krótka. Bo przecież twórcy mieli tyle ambicji, sporo autorzy od fabuły i dostali dużo pieniędzy, że mogą pozwolić na drugie "duże miasto" na miarę Amn z BGII lub Wrota Baldura z BG1. A nawet na edycja rozszerzona i dodatek. Nie mówiąc o specjalna podziemia, która składa się z ponad 14 poziomów. Oraz zarządzenia własna twierdza. Po prostu nie pokazali się dużo screeny, by nie było dużo spoilery. Pozdrawiam
Nie wiem co powiedzieć, ale w tym zwiastunie i screenach naprawdę czuć klimat gier rpg z lat 90 :) Oby więcej twórców szło śladami Obsidianu i gry powstawały gry wybitne, a nie nabijące jedynie kabzę :D
Teraz to już w ogóle nie mogę się doczekać. Widać szykuje się nam renesans rpgów, ma powstać tyle ciekawych tytułów.
Naprawdę wygląda do smakowicie.
Zabawne że pokolenie geeków grające w RPG w latach 90-tych dobiło swojego (crowfunding FTW) i po tylu latach otrzymamy klasycznego izometrycznego RPG.
Zastanawiam się jak długo Obsidian będzie (o ile w ogóle) rozwijał tą serię.
Hmm zabawnym jest czytać, że kolejna gra jaką tworzą jest podobna do Diablo
@Bart2233
Zastanawiam się jak długo Obsidian będzie (o ile w ogóle) rozwijał tą serię.
Jeden z twórców powiedział w jakimś wywiadzie, że druga część jest prawie pewna ze względu na ogromne zainteresowanie "Pillars of Eternity".
ORGAZM!Ten klimat, ta muzyka! Genialna grafika, animacje, walka, szkoda że nie pokazali interfejsu oraz jak działa aktywna pauza. Mam nadzieję że fabuła będzie stała na wysokim poziomie. Obisiadan, proszę, nie spierdzielcie tego... Tytuł jest bardzo fajny. A i jeszcze jedno: Zróbcie przynajmniej SAMĄ kampanię główną na 20-25, to mnie w pełni zadowoli. Dziękuje do widzenia. Idę jarać się dalej!
No nareszcie! Najlepszy gatunek gier jaki kiedykolwiek powstał - powraca! Czuć klimat, muzyka kapitalna. Chcę klasycznego RPG z krwi i kości. Obsidian, zaklinam was, ta gra ma się udać! Łezka się w oku kręci, gdy wspominam sobie Baldur's Gate czy Planescape: Torment.
O ja pierdziele zapowiada się EPICKO!!!
Konsolowe exy wymiękają przy takich grach na PC a to jeszcze nie koniec będą kolejne zajefa*** rpgi :)
Zapowiada się to, na co fani cRPG-ów od lat czekają, nawet te animacje troche drętwe jak za starych, dobrych czasów.
Trochę mnie martwi słaba animacja magicznych ataków ... w Baldursach czy IceWindach ( nie wspominając o Tormencie ) były zarówno unikalne animacje rzucania czarów oraz inkantacje.
Dodatkowo obawiam się o dodatkową zbiórkę pieniędzy. Każdy fan chce, żeby gra była dopieszczona i jak najlepsza ... oby to nie był tylko skok na kasę
Darat [26]
oby to nie był tylko skok na kasę
Będziesz chciał, to się dorzucisz. Nie będziesz chciał, to się nie dorzucisz. Proste.
Jak już wielokrotnie pisałem, wole pełne 3D niż 2D i izometr, ale to co widzę przy tym projekcie, nawet mi się podoba. Tła ładnie rysowane, ładniejsze niż w tytułach, do których aspiruje, a poza tym wygrywa także bardzo ładnie animowanymi figurkami 3D.
Całe szczęście, że system walki jest w czasie rzeczywistym.
Ogólnie czekam na projekt z niecierpliwością, autorzy powolutku mnie przekonali.
Mastyl-->Mam podobnie, chociaż z klasycznych RPG tylko NWN 2 mi podpasował. Coś nie mogłem przeboleć Baldursa i Tormenta(ten drugi mnie nawet trochę mnie wciągnął, ale nie miałem sił ukończyć) chyba dlatego że pierwszy raz w nie zagrałem wiele lat po premierze.
Bierzgal - ja sie jednak troche martwie, ze bedzie to 10-20 godzin. Kickstarterowy hypowany Shadowrun ile mial, 5h? Obym sie mylil. Poza japoncami nikt nie robi juz gier na 50-100h, dlatego Persona 5 ktora niebawem wyjdzie starcyz mi pewnie znow na rok ;)
[26]
To teraz zagraj sobie w Baldura i Icewind Dale, zrób takiego dużego zoom jak w trailerze i powiedz jak to wygląda.
Ta zbiórką (zresztą to nic pewnego, narazie na forum obsidianu jest temat z ankietą służący do dyskutowaniu na ten temant) ma służyć ewentualnego zbierania kasy na dodatkową zawartość. Moment, przecież ludzie czytają kopiowane newsy zamiast iść do źródła.
Oh wait - wydaje mi się, że w newsie golowym jest podana informacja o tym, że jest to dodatkowa zbiórka pieniędzy. Zebrali mnóstwo pieniędzy a tutaj nagle się okazuje, że rozważana jest możliwość dodatkowej zbiórki. Jeśli przełoży się to rzeczywiście na dodatkową zawartość to jestem skłonny temu pomysłowi przyklasnąć. Problem może być jeśli ta dodatkowa zawartość będzie mizerna albo jej wcale nie będzie.
Zarówno w Tormencie jak w Baldursach postacie czarujące wykonywały gesty oraz zbierały magiczną energię ( różną w zależności od szkoły magii). W Tormencie były epickie animacje, w Baldurze albo IceWindzie magicy wypowiadali magiczne formuły.
Spodziewałem się tego, że moja opinia spotka się z atakiem fanbojów. Szkoda tylko, że ja również trzymam kciuki za tą grę.
@realsolo
Kickstarterowy hypowany Shadowrun ile mial, 5h?
Na poziomie Hard zajmuje między 15-20 godzin więc czas przyzwoity.
Zarówno w Tormencie jak w Baldursach postacie czarujące wykonywały gesty oraz zbierały magiczną energię ( różną w zależności od szkoły magii). W Tormencie były epickie animacje, w Baldurze albo IceWindzie magicy wypowiadali magiczne formuły.
Spodziewałem się tego, że moja opinia spotka się z atakiem fanbojów. Szkoda tylko, że ja również trzymam kciuki za tą grę.
Eee, ale jaka opinia?