Unreal Engine 4 zaprezentowany na nowym materiale wideo
Prezentacje silnikow mozna opisac tak - tak to wszystko moze wygladac, ale nie bedzie do poki nie tnie sie za gre tworca silnika
Realistyczny efekt wody? Wyglada to nieciekawie i plastikowo... Gdy sobie przypomne, jakie wrazenie na mnie wywarla woda na Galeonie w grze Unreal Tournament, to az sie lezka w oku kreci.
@Koktajl Mrozacy Mozg
To nie jest demo technologiczne, tylko autentyczna prezentacja naprawdę istniejącego narzędzia dla deweloperów. Ten film NIE jest dla graczy ani jako reklama.
@Contributor
Efekt rozbryzgu NIGDY nie był zrobiony lepiej. Większość gier ma 2D sprite'y, a tu są meshe 3D z refrakcją. Piszesz zapewne o efekcie wody, jako płaszczyzny, co nie ma nic wspólnego z tą prezentacją. Realistyczny rozbryzg wymagałby fizyki cieczy w czasie rzeczywistym, jak np. z Nvidia Flex, co morduje wydajność i zadusi każdego kompa. Dzisiejsze komputery są na to nadal o wiele za słabe, by w ogromnej grze pozwolić sobie na tak ciężkie dodatki.
Koktajl Mrozacy Mozg [1]
Prezentacje silnikow mozna opisac tak - tak to wszystko moze wygladac
i zawsze wygląda, ale tylko na kłamliwych filmikach, tymczasem nic z tego nigdy nie ląduje w żadnej grze.
Dla kontrastu jak Quantum Dream robi demo na ps, to potem to się znajduje niedługo w grze, a nie jakieś obiecanki dla pecetowców.
Po za tym gdzie te dema? Samaritanin, Infiltrator, Elemental, no gdzie one są tak, aby mógł sobie odpalić?
Nic nie znaczące filmiki, tyle na ten temat, skoro wszystko jest tak super, to czego się boją, że nie udostępniają?
Po za tym kłamią, infiltrator korzystał z funkcji którą już wycięto z silnika UE4, bo kosmiczne pc klękały, w praktyce te "demo" na filmiku jest już nieprawdziwe, sprawa tyczyła się oświetlenia, więc nie, to co było na tym filmiku jest już w UE4 nieosiągalne.
Bloom and Lens Flares: OFF - to chyba najlepsza opcja, słuchajcie deweloperzy gier :>
Woda jak dla mnie fatalna, wygląda raczej jak rtęć
Realistyczny efekt wody? Wyglada to nieciekawie i plastikowo... Gdy sobie przypomne, jakie wrazenie na mnie wywarla woda na Galeonie w grze Unreal Tournament, to az sie lezka w oku kreci.
Mam to samo i nadal gram
pisz
akurat lens flares wyglądają w grach świetnie, bez tych filtrów gry wyglądają strasznie sterylnie - spójrz sobie na świecącą żarówkę a zobaczysz jak reagują oczy
Tak, tak... jasne :>. Polecam sobie pooglądać demka technologiczne z poprzedniego UE, a później gry wyprodukowane na tymże silniku :).
Malaga
Ja to wiem, tylko tego nie cierpię, wszystkie te bloomy, flary itp powodują tylko, że mnie szybko bolą oczy i mam nudności - dlatego odstawiłem Battlefield 3 po paru godzinach, bo nie dałem rady tego wytrzymać. Nie wymagam od gier 100% realizmu :)
i czym oni się chwalą filmik to render a pokaz to 100 razy gorsze gówno
za nim grafika w grach będzie taka jak na tym Renderze to se poczekamy jeszcze bardzo długo a na pewno nie przy tej niby wielkiej generacji konsol to co one maja w środku to standard wyznaczony już dawno przez PC i dla mnie to jest śmiech na sali ta cala nowa generacja by odpalić taka grafe w 60fps to z 10 takich konsol by trzeba było.
Od ilu lat pokazują już takie prezentację silników? W grach jeszcze tego nie widziałem.
Kazioo
Tak, tak... ja mowie jak najbardziej o plaskiej plaszczyznie. Zauwaz jednak jedno... Ponad dekade temu najmniejszy bajer graficzny po prostu wprawial wszystkich w zachwyt. Mnie przykladowo podobala sie plaska tekstura imitujaca ruchoma wode. Wow... i to faktycznie wygladalo jak woda. Prawie dziesiec lat temu Source Engine takze pokazal, ze woda moze wygladac realistycznie. I to pamietam do dzis. Gdy uruchamiam Half-Life 2, nadal uwazam, ze woda wyglada, jak woda. A teraz? Teraz mamy prezentacje UE4 i jego szmerow bajerow, ale jakos nie robia one juz takiego wrazenia. Szacunek za sam fakt, ze bryzgajaca woda ma stac sie obiektem 3D, ale wyglada to srednio. I albo faktycznie tak kiepsko to wyglada, albo po prostu moje oczekiwania sa tak wygorowane, ze nawet gdyby zaserwowali mi cos zdecydowanie lepszego, i tak bym marudzil :D Ech... chcialo by sie cofnac w czasie o te kilkanascie lat i jeszcze raz doswiadczyc tego przeskoku jakosciowego, ktorego dzisiaj i w najblizszej przyszlosci chyba nie uswiadczymy.
Nie rozumiem czemu tak sceptycznie podchodzicie do tej prezentacji. Na filmiku jest pokazana grafika w czasie rzeczywistym w 100% pokazywana przez silnik UE, nie mam tutaj najmniejszych watpliwosci. Ot poprostu wykorzystali w koncu mozliwosci DirectX 11. Wymagania tego dema nie beda zbyt wygorowane.