Klimat, klimat i jeszcze raz muzyka!
Pierwszy raz słyszę tak smętną interpretację "Drunken Sailor"... To chyba nie jest dobry przykład dla muzy trzymającej klimat. To brzmiało jak wycieczka chorych na depresję rybaków...
Smuta / dziwna / ponura interpretacja Drunken Sailor (tutaj akurat Whaler) to jest z trailera Dishonored - http://www.youtube.com/watch?v=iVlVyi9rKDo
evilmg - Zapewne mieli kaca, co w przypadku piratów nie powinno nikogo dziwić. Sam często słyszę po nocach śpiewy osiedlowych pijaczków i tonacja jest utrzymana właśnie w takiej barwie. I wcale nie uważam, że jest smutna.
Sądzisz, że w tej wersji brzmiałoby wiarygodnie? - http://www.youtube.com/watch?v=qGyPuey-1Jw
Dla mnie to przyjemna wersja, ale zdecydowanie przekolorowana, żeby nie rzec kreskówkowa.
W AC4 mogli by dać easter egga, na przykład takiego:
youtube.com/watch?v=Jbq_1Wy70rE
Ta mroczna wersja "Drunken Sailor" jest po prostu genialna. Noisowe podkłady, kontrabas, przesterowana gitara i ten chórek, aż ciary przechodzą...
Ja akurat właśnie gram w Stalke Cień czarnobyl, nigdy wcześniej w żadnego nie grałem i muszę powiedzieć, że gra jest poprostu bardzo dobra. Faktycznie ten typek z gitarą ciekawie grał, sam również przystałem obok niego chwilkę aby zasłychnąć co on gra :). Zgadzam się z Tobą w 100% dźwięk jest bardzo ważny w grach. Zwłaszcza moim zdaniem w horrorach. Tam 70% klimatu to właśnie dźwięk.
gtx295xD - Owszem, w horrorach wszelkie dźwięki budują poczucie niepewności, grozy oraz niesamowity, mroczny klimat.