Zbiórka na Star Citizen osiągnęła 33 miliony dolarów
chyba nigdy nie zrozumiem tego fenomenu :O pokolenia Star Trek i Star Wars az tak bardzo chca spacesima? czy moze az taka zajawka po FTL?
"Pokolenie" Elite i Frontiera chce gier które pamięta z młodości i które były grywalne (w odróżnieniu od większości szitu serwowanego obecnie) podobnie jak "pokolenie" dungeon mastera i EoB chciało Legend of Grimrock - i się nie zwiodło.
To "my" mamy teraz pieniądze i co mądrzejsi wyczują interes robienia gier pod graczy 30+.
@Murabura. Nie jestem ani fanem Star Trek and Star Wars, a FTL znudził mi się cholernie szybko. Więc żadne z powyższych. Po prostu dobrej gry w kosmosie nie było od wieków,a ile można grać w kolejne klony innych gier?
Sam projekt zapowiada sie także ciekawie - w końcu grafika na poziomie, świetne modele statków, "fizyki w kosmosie" i multiplayer. (oraz świetne PR). Więc tak, gracze chcą space sima z prawdziwego zdarzenia. Myślę, że Mass Effect pokazał pośrednio, że popyt na bycie kapitanem statku jest spory.
@Murabura - nie trzeba byc pokoleniem Star Warsow czy tez grac w FTL zeby wiedziec ze za duzo jest gier fantasy, a za malo wlasnie kosmicznych. Praktycznie zadna gra kosmiczna nie ma konkurencji w czasie kiedy wychodzi, wiec nic dziwnego ze ludzie tyle placa, bo to pokazuje ze zapotrzebowanie na takie gry jest wieksze niz korporacje moga sadzic.
Tyle newsow, tyle podniety, a na koncu wyjdzie wielki klops. Oby nie.
[Jestem niesłyszący] @UbaBuba Masz rację. Za dużo gier fantasy, strategie, platformówki, akcji, FPP, przygodowe i horrory. A mało gier kosmiczne symulatorów i KLASYCZNE cRPG (taki jak Baldur's Gate i Fallout 1)... I tak dalej... Stąd te duże wsparcie. Sama Wing Commander i Star Wars to za mało dla fanów.
Korporacje wypuszacają coraz to nowe mmo fantasy w stylu koreańskim, bo są przekonane, że własnie tego chcą dzisiejsze pokolenia graczy. Chris Roberts jako jeden z niewielu robi mmo (lub rozbudowane multi z elementami mmo) hardcorowego space sima, bo jest przekonany, że tego chcą gracze.
Kto ma rację?
Ale bede mial jazde jak wyjdzie z tego wielkie gowno XD Z drugiej strony bardzo czekam :P
Czy moglibyście newsy o StarCitizen i zbiórce pieniędzy na tą grę umieszczać w temacie: Wieści ze świata. Bo to już się robi chore, że co jeden milion będziecie robić o tym oddzielnego newsa, który praktycznie nie różni się od poprzedniego.
@kiupa. To będziesz miał jazdę jak się nie uda czy bardzo czekasz na sukces? Wyczuwam tu pewną sprzeczność. Ja na przykład czekam na sukces i sam staram się do niego przyczynić, więc nie będę się cieszył jeśli ten projekt nie wypali.
@dj_sasek. Dużo więcej raczej nie uzbiera, w każdym razie nie z taką dynamiką. Najważniejsza była wczorajsza data: 26 listopada - koniec LTI (lifetime insurance) oferowanej ze statkami.
Jak oni tak kasę będą ciągle zbierać to po pierwsze nigdy tej gry nie skończą, no bo fani sypną $$$ to znowu jakieś statki czy inne pierdoły będą robić. A dwa, że im dalej w las tym bardziej mi to zakrawa nie na wielki hit tylko na wielką porażkę. Obym się mylił, ba, CHCIAŁBYM się mylić. Poza tym nie trafia do mnie wypuszczanie tej gry w modułach. Albo kończą tą grę i wypuszczają całość, choćby w pudełku a nie po kawałku robią smak wypuszczając to hangar, to co innego.
@Econochrist. To nie jest tak, że Roberts wypuszcza tę grę w modułach. To są moduły w wersji alfa, później pewnie beta, do testowania dla kickstarterowców i późniejszych przedpłacających. Gotowa gra będzie wypuszczona na rynek "w jednym kawałku" w 2015 roku, przynajmniej taki w tej chwili jest plan.
Wszystko ładnie pięknie, tylko jak znaleźć czas by odkryć wszystko w tak obszernej grze :)
Nie wykluczono wersji konsolowych?
Dostali za dużo kasy, to kombinują. PC'towcy sfinansowali grę na konsole? Nie ma w tym nic złego, o ile najpierw stworzą wersję PC, a potem "od nowa" rozpoczną prace nad wersją konsolową. Bo jeżeli od razu z chęci łatwego zarobku zaczną tworzyć grę pod konsole, to wyjdzie strasznie uproszczona kupa.